Ostra vacka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Nemohl bys naskenovat, nebo lépe vyfoťit údaje z té brzdy? Dost by mě to zajímalo.....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Ine casovanie ventilov tak preto nesedia tlaky ????keby bol saci skor a dlhsie otvoreny pripadne vyfukovy....
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Snad to bude lepsi - http://yfrog.com/juimg0613sj
Jo to nastaveni vacky je urcite mozny - chce to cas no - silene ho to auto zere :)
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Takže 64 kW/5900 ot. a 113/4900 ot. Nm? To je síla. Kolik tě stála ta brzda?
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

JJ 64 kW, ale ten kroutak je nejakej malej - snad se to jeste poladi, brzda me stala akorat nejakej peniz na pivo - bylo to pres kamose. Dalsi problem co se vyskytl tak bylo benz. cerpadlo - jak se zahreje tak obcas prestane davat benzin. A taky se me zda, ze je nejak blbe odvetrana nadrz - kdyz se sunda vicko z nadrze, tak se ten palivovej filtrik v motoru zaplni benzinem, ale pokud je vicko na nadrzi tak je filtrik skoro prazdnej - ale jede to - aji kdyz se tomu slape celkem na krk - takze nevim - neni jeste v nadrzi nekde nejaky sitko nebo neco co by mohlo byt ucpany?
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Měla by tam být hadička připojená shora k nádrži, stočená mezi nádrž a blatník a vyvedená do průchodky v gumovém deklu pod dvířkama k víčku nádrže.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

víčko nádrže ale těsní gumou a dírka v něm není, proto zřejmě ten přetlak v nádrži, který se pak někudy tlačí ven.
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Croft píše:JJ 64 kW, ale ten kroutak je nejakej malej


To jo, krouťák je docela nic moc....Jestli to nebude těma malýma tlakama ;-)
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Vykon zavisi od krutiaceho momentu, takze ak sa krutiaci moment prilis nezvysil a vykon ano, tak sa motor asi "toci" do vyssich otacok vdaka plneniu a vyprazdnovaniu a kvalitnej iskre.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

No na 6000 ot. mam omezovac, tak jsem premyslel ze bych to po zajeti te vacky pustil jeste kousek dal.
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

No, já nevím, ale já měl podstatně méně drastické úpravy a motor měl 77kW a 135 Nm. Patnáctka... Kompresní poměr 10,5:1, vačka 1700i, maďar na konci roury, jinak vše origo (OZON 2107 v seriovém osazení).



Takže podle mého názoru je to odladěno mizerně. Motor nad čtvercem musí jít odspodu, ne že ho budu točit 5000-6500 otáček, aby to jelo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

No vsak jsem psal ze to neni jeste naladeny, toto bylo prvni mereni a ladeni podle brzdy a emisi - aby se nam alespon podarilo zkulturnit chod toho motoru - tim jsme zjistili ze to melo extreme chudou smes - po postelovani to zacalo bezet uplne hladce - to zaprve a za druhe porad jeste nevime proc to nema tlaky - odhadem si myslim ze by to mohlo mit tak 14 a ma to sotva 11(origo motor by podle knizky nemel jit pod 11,8) - kompresni pomer podle tabulky by mel byt nejakych 9,4:1 - hlava sla o 1,5 mm dolu.
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Při kompresním poměru 9,4:1 by tlaky určitě měly být přes 13 Bar. Typoval bych na špatně zabroušené ventily.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Zkouseli jsme pres svicku natlakovat a nikde nic neuchazelo - nejakejma 8 barama.
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

Tak třeba 8baru to udrží ale přez těch 11b. a kousek to pak utíká . :|
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“