Vrhl sem se na vymenu vyfuku na 04. Posledni dil odesel, prvni dil mel uz leta ne uplne prijemny zvuk. Mam skladem vsechny dily nove, posledni a prostredni sopovany hlinikem, bohuzel ale polske vyroby. Cekal sem, ze spasovani nebude uplne pohoda, ale to co sem zazil, jsem za celou svou eru s vazem nevidel.
Prvni dil s nalepkou v zbuce sem namontoval, trochu dohnul k prevodovce a nechal byt. Pri montazi prostredniho dilu uz se nedarilo dostat vyfuk rozumne od brzdoveho lanka a od kardanu. Podotykam, ze mam na lanko 1.7 nadstavec. Pri montazi zadniho dilu spatne uplne vsechno. Opreny o panhardku, opreny o kastli, prodstredni dil lezi na lanku, proste hruza. Tri lidi sme se stim snazili cokoliv udela a ani ranu. I sme to tvarovali silou v ramci nasich moznosti. Nahodil zpet stary prostredni dil. Krasne sel od lanka i od kastle a i od kardanu. Pokusili sme se dat polsky posledni dil. Vysledek jeste horsi. Tlumic vyrotovany podel podelne osy, opreny o panhardku o kastli, proste des. Pri ohledani bylo videt, ze na poslednim dile roura smerem m motoru vede dost jinak, nez na starem a nesedi ani podelna vzdalenost mezi bocnimi silenbloky a tim koncovym.
Nahodil sem zpet stary posledni dil, na prvni sup v pohode, vsude rezerva, parada.
Takze moje resume je, ze svinsti podvodnici a kseftari z polska opet dostali svemu jmenu, ze cokoliv v polsku vyrobi, je ciry podvod. Horsi jak cina. Vyrobce jakysi ten polmostrow ci co.
Jestli ty vyfuky nekdo chce, rad mu je za par stokorun prenecham.
Vysledkem operace je aspon novy prvni dil a je to zsjimave, ale zni opravdu vyrazne kultivovaneji nez ten stary, byt nebyl deravy.