Čuk a Gek (Veteráni)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Hurikán »

mayo456 píše:toto čelo sa seriovo do Lady 2101 ani 21011 nemontovalo.nie je to žiaden medzi typ. Podľa mna je to len neskoršia náhrada, nd diel ktorý sa takto vyrábal.

Tak, tak. :idea: mayo udrel kladivom na klinec. :idea: :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Roman »

Ze by takto? :?:
Přílohy
kek--5-.jpg
Roman
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7213
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od valda1971 »

Tak tu fotku jsem si uložil - zvětšil a dal bych krk na to, že je to tam vevařené (z 03) Na levé straně fota i výše.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od mayo456 »

inšpirácia z 03 to môže byť ale takto sa to robilo v nejakej továrni ako nd. žiadna domáca úprava to nie je. neidel by som v tom ani zmysel.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Konečně jsem se dnes dokopal k tomu dát na modráka Žiguli zástěrky :mrgreen: :lol:
Přílohy
IMG_1796.JPG
IMG_1794.JPG
Naposledy upravil(a) Jakub Metelka dne pon zář 17, 2012 16:11, celkem upraveno 1 x.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od mayo456 »

pôvodné sú so znakom Lada. tieto budú nejaký dobový doplnok výrabaný v ČSSR :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Dnešní počasí se opravdu povedlo a bylo jako stvořené na projížďku :)
Přílohy
IMG_1824 - Kopie.JPG
IMG_1825 - Kopie.JPG
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Počasí začíná být pěkné ,tak se odvažuji k dlouho odkládané výměně kohoutu od topení.

Jelikož jsem to ještě nedělal ,tak bych Vás chtěl požádat o to jak postupovat a na co si dávat pozor :?: :wink:

Děkuju
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od MartasBrno »

Mně to šlo dobře, když jsem odpojil hadice v motorovém prostoru a vyndal to celé ven z auta.

Doporučuju ještě i oddělat i vršek topení, vyčistit a namazat pant klapky vzduchu, aby se furt netrápil mechanizmus páček. Jindy než při jednom s kohoutem to dělat ani nejde.

Na jedničce luxus prostor a přístup, půjde to samo, jen si třeba zvykonout na hrozné polohy těla při práci. Odpustit kapalinu, hadr na zem, a nenechat kapalinu zatéct ani na podlahu, natož pod ni.

Hodně zdaru :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Hurikán »

Jak už psal Martin. Máš nulajedničku, což je pro výměnu kohoutu topení naprosto luxusní model. Tam to jde úplně samo. :D

Sice jde kohout vyměnit bez demontáže topení i dalších věcí okolo, (sám jsem to tak párkrát dělal) ale není to právě pohodlná práce. Ze zkušeností Ti radím, když už do toho vrtáš, tak vyndej celý výměník ven. Uvidíš, kolik je na něm nachytaného bor ehm smetí. :)

Postup je celkem jednoduchý. Vypustíš vodu, stáhneš hadice k topení z trubek, povolíš kovopryžovou průchodku čelní stěnou, odhákneš klipsny držící kastlík ventilátoru a ten sejmeš. Dávej přitom pozor na dráty! Dva přívodní (červený a modrý) odpojíš přímo z přepínače ventilátoru po jeho vydloubnutí z palubky. Černý (kostra) je pod levým předním šroubkem, co drží radiátor. Ten tedy (stejně jako ostatní tři) demontuješ a radiátor vč. plastového prstence sejmeš. Nakonec odpojíš bowden klapky. Po očištění, propláchnutí a výměně kohoutu namontuješ zpět. postup je jednoduchý. Stačí obrátit posloupnost předchozích kroků. :mrgreen:

Ještě jedna rada na závěr. Kolem samotného radiátoru byl ve fabrice omotán pruh molitanu, který slouží jako těsnění a současně zabraňuje klechtání radiátoru v kastlíku. Ten budeš mít pochopitelně úplně rozpadený. Při montáži tam dej nový. Nejlépe uříznutý z mirelonu. Když to necháš tak, bude Ti radiátor v kastlíku za jízdy pěkně klechtat. :idea: ;)

No a co dodat? Snad jen to, že výměna kohoutu topení je krásná odpočinková práce. U které jiné si můžeš tak pěkně lehnout na záda? :D Hlavně ať nedopadneš takhle: viewtopic.php?p=198474#p198474 :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Díky moc :wink: .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Počasí se dnes v rámci možností umoudřilo a já se konečně odvážil k výměně kohoutu :mrgreen: . Chvíli trvalo než jsme objevili správný postup ,ale pak už šlo vše jak po másle. Nový kohout ještě poctivý Sovětský je již na místě a autíčko topí jako zamlada :D .
Neodolal jsem a musel jsem ho po zimě protáhnout :mrgreen: .
Přílohy
IMG_2075.JPG
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od MartasBrno »

Krása. U vás nenapadly závěje sněhu? :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Jakub Metelka »

Díky :wink: je to focené v sobotu ,kdy ještě počasí bylo uspokojivé :D
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

Příspěvek od Petanek2101 »

Zato ted je absolutně neuspokojivé až mě to už dovádí k šílenství. :-(
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“