od Luděk Musil » úte kvě 19, 2015 05:30
Ano, od jara do podzimu, když neklesají teploty pod +5 se dá nastartovat i na plyn.
A když jsou všechny komponenty (rozuměj karburátor, reduktor, zapalování) dobře seřízeny/nastaveny, tak chytá i v mínusových teplotách (řádově -10).
Ovšem toto se obecně moc nedoporučuje. LPG potřebuje pro dobré zplynování aspoň trochu tepla. V těch nízkých teplotách je možnost zamrznutí reduktoru. Další "problém" je při tom studeném startu na plyn nedostatečné mazání (plyn je suchej).
Na bývalé 03 (vlastně i první 011) jsem reduktor měl upevněn na motorové příčce vedle karburátoru, takže teplo tam dorazilo rychle. Nyní mám reduktor u levýho světla a jsou k němu dlouhý hadice.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´