2102 nuladvojky

Moderátor: Moderátoři

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod valda1971 » čtv zář 17, 2015 10:54

To je pancéřová verze ? :mrgreen: Aspoň dle dveří :( Znám od Tebe lepší kousky :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » čtv zář 17, 2015 12:00

Hele, oproti tomu jak to vypadalo na začátku od výrobce, tak je to dobrý ne?! :D
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod Laďuša » pát zář 18, 2015 15:25

Na tuto autíčko jsem jednou v krámu narazil, tak jsem ho pln očekávání vzal do ruky, kouknul se a... No prostě, nemusim mít doma cokoliv, co se tváří jako Lada. Páč to bylo fakt strašný.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » úte led 12, 2016 17:18

To auto mě zabije, mám další problém a to s vysokýma otáčkama při malém vysunutí knoflíku sytiče. Když ráno přijdu k studenému autu a vytáhnu sytič do půlky a nastartuju, tak motor začne řvát jako kráva, tak ho stáhnu tak na 3mm, motor chvíli běží normálně (asi tak 2 sekundy) a potom začne chcípat, tak zase musím sytič vytáhnout naplno aby nechcípnul a následně ho zase stáhnu na ty 3mm aby běžel na normální otáčky, a to se opakuje tak 5krát než se trochu motor zahřeje, pak už otáčky drží a nechcípá. Když jsem to chcípání chtěl udržet sešlápnutím plynu, tak chcípnul hned. Tak snad mi někdo poradí :wink: .
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod JmJ » úte led 12, 2016 20:49

nuladvojka píše:To auto mě zabije, mám další problém a to s vysokýma otáčkama při malém vysunutí knoflíku sytiče. Když ráno přijdu k studenému autu a vytáhnu sytič do půlky a nastartuju, tak motor začne řvát jako kráva, tak ho stáhnu tak na 3mm, motor chvíli běží normálně (asi tak 2 sekundy) a potom začne chcípat, tak zase musím sytič vytáhnout naplno aby nechcípnul a následně ho zase stáhnu na ty 3mm aby běžel na normální otáčky, a to se opakuje tak 5krát než se trochu motor zahřeje, pak už otáčky drží a nechcípá. Když jsem to chcípání chtěl udržet sešlápnutím plynu, tak chcípnul hned. Tak snad mi někdo poradí :wink: .


Omrkni jak chodi teleskopek u sytice. Kdyz sytic vytahnes, tak se jeho klapka uplne zavre, ale po nastartovani by se podtlakem mela otevrit. Podlak od membrany jde prave pres ten teleskopek na klapku sytice. Kdyz teleskopek zadrhava, tak podtlak nema silu s klapkou sytice pohnout a pootevrit ji. Takze se to pak chova dost divne. Ruzne se to dusi, nebo to ma vysoke tocky atd. Teleskopek jsem jednou rocne strikl silikonem a taky zalezi na tom, jestli neni prohnuty nebo tak podobne.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » pát led 15, 2016 10:03

Tak jsem včera teleskop vyměnil, všechno promazal, dneska ráno vyzkoušel a je to pořád stejný :cry: !!!
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod Vašátor » pát led 15, 2016 12:34

Podívej se o kolik se při vytažení sytiče pootevře škrtící klapka. Měla by se pootevřít, ale ne nějak extrémně. Pootevření je popsané v Tůmovi. Pokud se pootevře moc, jsou vysoké otáčky. Je sice divné, že by to začalo samo od sebe, ale kdo ví co tam ještě hrálo roli. Nastavení se provádí pouhým přihnutím ovládací spojovací tyčinky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » pát led 15, 2016 13:02

Ono hlavně jde o to chcípání na sytič, když je motor studený. Nemůže to být tím, že někde nasává falešný vzduch, třeba že by bylo v hajzlu těsnění mezi sacím potrubím a karbucem?
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod Vašátor » pát led 15, 2016 18:30

Co takhle membrána sytiče? Pokud steří, klapka sytiče se po startu nepřiotevře a motor se zadusí.
Pokud je na teplém motoru vše OK, hledej u sytiče.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » ned led 17, 2016 19:49

Tak jsme zkusili s tátou vyměnit celý karbuc a ono je to pořád stejný. Předtím jsme ještě zkoušeli na běžícím motoru štelovat doraz (červíček) škrtící klapky a když jsme ho nakonec vyšroubovali úplně, což by měla být klapka úplně zavřená, motor šel úplně normálně. To by neměl ne? Membránu sytiče jsem taky zkoušel měnit (i když ta stará byla dobrá), a taky to nepomohlo. A nemůže být něco s motorem?
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod Vašátor » ned led 17, 2016 20:11

Pokud po uplnem zavreni skrtici klapky motor stale bezi, je spatne nastavena vlasova vule skrtici klapky druhe komory. Palivo jde do motoru pres ni. S motorem nic nebude, leda ze by to bylo perpetum mobile
:mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » pát kvě 06, 2016 12:28

Tak je konečně po zimě a s tátou jsme se rozhodli pustit se do opravy druhé 2102. Začali jsme motorem i když je to naše premiéra, takže asi budeme potřebovat s něčím poradit od zkušenějších, co mají už s motorem zkušenosti :wink: . První věc: kde koupit pístní kroužky a šály? Nejjednodušší by to bylo asi přes Lada-díly.cz , ale nevím co mi pošlou, jaká to bude kvalita a jestli se to vůbec od nich vyplatí kupovat?! Zatím díky :D
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod Vašátor » pát kvě 06, 2016 15:06

Osobně bych ruské blato nekupoval a trošku připlatil za kvalitní zboží. Pokud chceš, mohu ti na sraz dané zboží přivézt. Pístní kroužky beru podle ceny buď Goetze, nebo KolbenSchmidt. Šály pak King Bearings či Glyco. Jedná se o renomované výrobce. Ceny ti případně mohu hodit do SZ, pro představu jsem to inzeroval zde: viewtopic.php?f=18&t=22181
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod nuladvojka » pon kvě 30, 2016 15:11

Tak „dědeček” má za sebou další úspěšně odjetý sraz. Tentokrát jsme se podívali do Cítolib u Loun a následně jsme pokračovali spanilkou na zámek Nový Hrad. Počasí bylo možná až moc podařený, až to nějaká auta nezvládla, třeba Favorit to cestou na zámek zavařil!


Foto zde: http://nuladvojka.rajce.idnes.cz/Citoliby_2016/
Přílohy
P5280826.JPG
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
nuladvojka
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: 2102 nuladvojky

Příspěvekod vodis » pon kvě 30, 2016 21:15

Co mám informaci od majitele, tak Favorit z V. B to odnesl dokonce prasklým chladičem a odjel potupně na plaťáku. :( Jinak sraz super!!
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
vodis
 
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků