LPG

(Kam chodit nakupovat pro naše miláčky)

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod narak » čtv říj 12, 2006 20:33

Pavel04,

No prave... i kdyz to kolo taky zabira dost mista, mozna ozelim ten prostor a necham tam dat valcovou.. 60l? to uz by mohlo mit slusny dojezd.. :lol:
PETR
narak
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon led 09, 2006 17:22
Bydliště: Litomerice

Příspěvekod radek mb » čtv říj 12, 2006 20:38

já tam mam 50-ku a dojezd na to je průměrně 480 km.zas tolik místa to v kufru nezabere,60-ka se mi zdá zbytečně velká...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod dusin » úte říj 17, 2006 14:20

Míval sem 60ku v 2103-dojezd 550 km.Teď jezdí u Luďka a u mě se vozí 40ka-děs(dojezd cca 380 km)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Luděk Musil » čtv říj 26, 2006 11:52

dusin píše:Míval sem 60ku v 2103-dojezd 550 km.Teď jezdí u Luďka a u mě se vozí 40ka-děs(dojezd cca 380 km)


Přesně tak. Mám v autě 60l nádrž. Dojezd 520 km. Rozměrově téměř stejná jako padesátka (je krapet delší a má krapet větší průměr). Předtím jsem měl v autě 40 a tankoval jsem 2x tejdně :( .
A toroid je možný dát jen do kombíka (na ležato) . Ostatně nevím, zda-li je vůbec schválen nějakej toroid nastojato. Nehledě na bezpečnost - více exponovaná levá strana vozu při havarii. Myslím, že je lepší mít nádrž schovanou za zadními sedadly (tam než se něco dostane, tak to chvíli trvá. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Myso » čtv říj 26, 2006 13:14

ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Luděk Musil » čtv říj 26, 2006 14:47

Myso píše:ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:


No - asi bych to neměl říkat ......... já dostanu do zcela prazdné (to znamená opravdu prázdné) 54 - 56 litrů kapalného LPG. Příčina? Nemohl jsem použít ventil, který byl na 60l nádrži (BRC) a musel jsem dát ze své nádrže (Lovato). Potom následovala ještě několikrát demontáž a montáž ventilu, protože uzavírání plnění nádrže je přímo závislé na výšce plováku a poloze rafiky na měřáku. A mě po montáži mého ventilu zavíralo na 60 %. Proto jsem mechanicky upravoval polohu plováku proti rafice.
Takže do 60 l nádrže by se správně mělo nalít 48 l - což je opravdu 80% plnění. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod dusin » čtv říj 26, 2006 14:49

Myso píše:ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:

No,to že 40 je na ní napsáno a běžně natankuju 36-38 litrů(podle pumpaře)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Majo » čtv říj 26, 2006 17:24

ja mam zas na papieroch k mojej nadrzi napisane ze je to 50tka plnitelna do 90percent. Raz mi tam voslo aj 45 a to som este na cerpacku dosiel na plyne. Normalne mi tam vojde 43 ked je prazdna. A pri normalnom nastaveni(ktore uz dlhsie nemam - mam to strasne rozhasene) na nu prejdem 410-420km, stalo sa mi uz, ze aj viac.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Pisty » čtv říj 26, 2006 17:34

Tak ja na 50tku prejdem primerne 480km. a to tankujem na 40l presne. Raz som presiel 530km a tak som sa potesil. teraz to uz nezopakujem. :?
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod radek mb » čtv říj 26, 2006 21:18

to je divný,já mam 50l nádrž,do prázdný nažďuchám 48 litrů a ujedu asi 470 až 490 km.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Pisty » čtv říj 26, 2006 21:21

ale tam je ten ventil co dovoli iba tych 80 percent naplnit. takze tam dam iba 40litrov.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod utia » pon dub 02, 2007 12:09

Napadlo me, neni startovatelnost na LPG ovlivnena zapalovanim? Nekomu to jde i v -20, nekdo musi startovat na benzin.. Pritom sartovani na LPG musi byt setrnejsi k motoru, nesmyva se olejovy film jako kdyz mate zapnutej sytic! Co jsem chtel rict -- ze kdyz mam jen civku tak budu mit s LPG starty problemy (LPG ma vetsi zapalnou teplotu), naopak kdyz ma nekdo trafo nemel by to byt problem. Co si o tom myslite? :shock:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod Michal Pokorný » pon dub 02, 2007 13:54

Já jsem měl LPG ve 2101 , tak že taky cívka, měl jsem tam teda LOVATO a na benzín jsem nestartoval nikdy, i za mrazů v pohodě na plyn, spíš bych řekl, že to dost záleží na tom jak je to seřízené. Ale před každou zimou jsem měnil svíčky. Potom jsem měl LPG ve 2105 a to samé , přesto, že byl ten motor v dezolátním stavu a měl najeto něco přes 300 tis. km tak i v zimě na plyn chytal. V tom bych problém neviděl.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Předchozí

Zpět na Firmy a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků