kola ekonomiky se netočí sama, občas je jim potřeba pomáhat … . L.Luky píše:...neuvěřitelný, má to lehce přes 500 tkm, auto v plné sílé, tichounkej motor a oni to chtějí vyřadit...
Moderátor: Moderátoři
kola ekonomiky se netočí sama, občas je jim potřeba pomáhat … . L.Luky píše:...neuvěřitelný, má to lehce přes 500 tkm, auto v plné sílé, tichounkej motor a oni to chtějí vyřadit...
To je sice pravda, ale nelze to uvést jako oficiální důvod vyřazení "starého" vozu . L.Hurikán píše:Spíš než přislíbená dotace to bude přislíbená provize od prodejce/dodavatele autobusů.
Luky píše:Marťas, Neříkej dvakrát, taky už mě to napadlo. To bys ale musel upravit vjezd do tvé haciendy a z toho plácku s ohništěm udělat obratiště
Marťas píše:Luky píše:Marťas, Neříkej dvakrát, taky už mě to napadlo. To bys ale musel upravit vjezd do tvé haciendy a z toho plácku s ohništěm udělat obratiště
Jako bych to věděl dopředu - vjezd jsem dnes prostřihal. Náhoda? Nemyslím si
Luky píše:Krom věku to je i absence klimatizace a emisní norma samozřejmě také. Já to vzlykání nad vyřazováním myslel spíš tak, že bych nejdříve vyházel nejstarší SORky, který jsou v podstatně horším stavu než Karosy a pak bych teprve vyřadil Karosy a měl všechny vozy klimatizované atd.
Není mi jasné, jak to dělá třeba Jaroslav Štěpánek, takový menší dopravce, provozující téměř veterány, které se myjí deštěm atd. Za kolik jezdí, nebo kolik ho jaká linka stála atd.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků