Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Příspěvekod Laďuša » pát pro 21, 2007 15:51

Tak jsem založil nový téma na OT, takže tady vlastně ani vzniknout nemůže :P ;) :mrgreen: :finga:

Honza 21061 v sekci Karoserie a ostatní v tématu Topení píše:
Laďuša píše:
Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...


ale furt na prd....
Seřídit, vyčistit, přetěsnit... 8)


Seřízený to je, těsnění pod víčkem nový je, vyčištěný to asi nebude.... Ale hrabat do toho nebudu :P , dyť ono to jede, akorát to chce citlivou nohu na plynu :P a po městě sytič vypínat dýl
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Honza 21061 » pát pro 21, 2007 18:00

Hele heléé?? :axe: Laďuša na Špilas! :lol:
Toho karburátoru se nesmíš bát, hlavně nic neutrhnout, nic neprohnout a hlavně nesnažit se zachycený kousek vaty vytahovat špejlí, která je namatlána vteřinovkou... :oops: To jsem udělal a byl jsem rád, že jsem ten ztvrdlý a přitvrdlý kus vaty vytloukl ven, naštěstí jsem tyto kruté operace prováděl jen v trubičce pro odsávání plynů z klikovky... :roll:
Ale čeká mě ještě další boj, budu si muset jedno těsnění vyrobit, protože v tak poctivé tlouštce už se neprodává a budu muset znova všechno předělávat společně s výměnou těsnění pod parohy sání a výfuku.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marek » sob pro 22, 2007 16:54

Pokud se toto téma má týkat rozborky a kontroly karburátoru, myslím, že se skutečně není čeho bát. Ač vypadá složitě, je karburátor vlastně jen taková stavebnice, kterou (při troše znalostí) lze jednoduše skládati a seřizovati.

Nejdůležitějším hlediskem je - VŽDY VRÁTIT SOUČÁSTKU PŘESNĚ TAM, ODKUD JSME JI VYNDALI !!! :-D
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišť

Příspěvekod Hurikán » sob pro 22, 2007 20:55

Laďuša píše:Tak jsem založil nový téma na OT, takže tady vlastně ani vzniknout nemůže :P ;) :mrgreen: :finga:

Na to, aby celé toto téma bylo OT musí být splněna jedná důležitá podmínka: nesmí zde být kontinuální diskuze, protože pak to není OT, což ale v tomto vláknu OT je. :weedman: :P ;) :mrgreen: :finga: :weedman:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Laďuša » sob pro 22, 2007 21:02

Tudíž podmínka splněna :P , zatim se tu ovšem pokračuje v jediným OT z topení :D

K tomu karbu eště: což o to, rozebrat a složit to neni problém, doma jsem měl na hraní 2, ovšem na tom v autě jsem demontoval zatim jenom víčko, trysky a vzdušníky, moc se mě do ničeho, co fachá, hrabat nechce, navíc když to mam krásně seřízený... ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Pajas » ned pro 23, 2007 13:25

Pokračování z sekce Hnací soustava, téma Rozvody:
Abych to startování upřesnil: motor naskočí hned napoprvé, ale běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne, to samé se děje i napodruhé, teprve napotřetí zůstane běžet. Tohle před opravou nedělal, chytal hned napoprvý, vyjímečně napodruhý...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Pajas
 
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod Cory » ned pro 23, 2007 13:33

Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Vašátor » ned pro 23, 2007 13:35

Malá rada for Pajas: po nastartování drž motor při životě tím, že mu podupeš na plynový pedál. Po přidání se motor sice zadusí, ovšem po puštění pedálu bude běžet dál. Takto se dá překlenout těch pár otáček, kdy motor nemá dostatek paliva :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pajas » ned pro 23, 2007 13:39

Cory píše:Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.

Tož je možné, že před opravou (a seřízením) byl předstih větší a teď je takový jaký má být. Mimochodem, dělalo Ti to taky to samé? Myslím jestli máš přesně stejný průběh startu jako já: otočím klíčkem, startér běží tak 3-4 vteřiny, motor naskočí, běží bez startéru tak 2-3 vteřiny a pak zdechne...

Vašátor napsal:
Malá rada for Pajas

Když tohle udělám tak motor chcípne (zřejmě ho uchlastám), zkoušel jsem to...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Pajas
 
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod Vašátor » ned pro 23, 2007 13:45

Pajas, chce to vychytat :wink: . Mi to trvalo nějaký ten start .. spíš více startů :D . Ovšem je možné, že v tvém případě to nebude to pravé ořechové.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » ned pro 23, 2007 13:49

Pajas, startujem presne tak,ako hovori Vasator a dokonca ked startujem tak hned jemnulinko pridam,ked chyti, pustim a ked ide zdochnut, tak zasa jemne tuknem asi 2 krat do plynu a bezi to :wink: Niekdy sa to nepodari,ale na druhykrat uz ide :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pajas » ned pro 23, 2007 13:55

No prostě budu laborovat a nejosvědčenější, nejpřesnější a nejpoužívanější vědeckou metodou pokus - omyl to zkusím vychytat 8) Nojo holt startování žigulu není pro blbce, to je těžká alchymie :lol:
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Pajas
 
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 23, 2007 14:05

Toto se mi také občas stávalo, hlavně v zimě při delším stání, parkrát pohnout páčkou na čerpadle, za předpokladu, že se motor nezastavil zrovna v maximu pohubu tyčinky, ale kdo bude furt lozit pod kapotu, že? Jinak ta Vaškova fligna je také použitelná.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hurikán » ned pro 23, 2007 14:10

Mně to takhle taky jednu dobu dělalo. Nakonec jsem přišel na takový fígl: studený motor startuju bez sytiče s plynem ani ne na 1/2. V okamžiku, kdy motor začne chytat, plyn rychle pustím a současně vytáhnu sytič. Startování je pak naprosto bez problémů. Vše se musí ale prvést velmi rychle. Jen někteří méně znalí pasažéři se díví, proč startuju oběma rukama a co to mám za chvaty nohou - když současně stojím na brzdě a přidávám plyn. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » ned pro 23, 2007 14:12

V autoskole sme mali jedneho chlapca,ktory ovladal pravou nohou plyn,brzdu aj spojku :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Další

Zpět na Poklábosme

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků