Seřízený to je, těsnění pod víčkem nový je, vyčištěný to asi nebude.... Ale hrabat do toho nebudu , dyť ono to jede, akorát to chce citlivou nohu na plynu a po městě sytič vypínat dýlHonza 21061 v sekci Karoserie a ostatní v tématu Topení píše:Seřídit, vyčistit, přetěsnit...Laďuša píše:ale furt na prd....Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Tak jsem založil nový téma na OT, takže tady vlastně ani vzniknout nemůže
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele heléé?? Laďuša na Špilas!
Toho karburátoru se nesmíš bát, hlavně nic neutrhnout, nic neprohnout a hlavně nesnažit se zachycený kousek vaty vytahovat špejlí, která je namatlána vteřinovkou... To jsem udělal a byl jsem rád, že jsem ten ztvrdlý a přitvrdlý kus vaty vytloukl ven, naštěstí jsem tyto kruté operace prováděl jen v trubičce pro odsávání plynů z klikovky...
Ale čeká mě ještě další boj, budu si muset jedno těsnění vyrobit, protože v tak poctivé tlouštce už se neprodává a budu muset znova všechno předělávat společně s výměnou těsnění pod parohy sání a výfuku.
Toho karburátoru se nesmíš bát, hlavně nic neutrhnout, nic neprohnout a hlavně nesnažit se zachycený kousek vaty vytahovat špejlí, která je namatlána vteřinovkou... To jsem udělal a byl jsem rád, že jsem ten ztvrdlý a přitvrdlý kus vaty vytloukl ven, naštěstí jsem tyto kruté operace prováděl jen v trubičce pro odsávání plynů z klikovky...
Ale čeká mě ještě další boj, budu si muset jedno těsnění vyrobit, protože v tak poctivé tlouštce už se neprodává a budu muset znova všechno předělávat společně s výměnou těsnění pod parohy sání a výfuku.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Pokud se toto téma má týkat rozborky a kontroly karburátoru, myslím, že se skutečně není čeho bát. Ač vypadá složitě, je karburátor vlastně jen taková stavebnice, kterou (při troše znalostí) lze jednoduše skládati a seřizovati.
Nejdůležitějším hlediskem je - VŽDY VRÁTIT SOUČÁSTKU PŘESNĚ TAM, ODKUD JSME JI VYNDALI !!!
Nejdůležitějším hlediskem je - VŽDY VRÁTIT SOUČÁSTKU PŘESNĚ TAM, ODKUD JSME JI VYNDALI !!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišť
Na to, aby celé toto téma bylo OT musí být splněna jedná důležitá podmínka: nesmí zde být kontinuální diskuze, protože pak to není OT, což ale v tomto vláknu OT je.Laďuša píše:Tak jsem založil nový téma na OT, takže tady vlastně ani vzniknout nemůže
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tudíž podmínka splněna , zatim se tu ovšem pokračuje v jediným OT z topení
K tomu karbu eště: což o to, rozebrat a složit to neni problém, doma jsem měl na hraní 2, ovšem na tom v autě jsem demontoval zatim jenom víčko, trysky a vzdušníky, moc se mě do ničeho, co fachá, hrabat nechce, navíc když to mam krásně seřízený...
K tomu karbu eště: což o to, rozebrat a složit to neni problém, doma jsem měl na hraní 2, ovšem na tom v autě jsem demontoval zatim jenom víčko, trysky a vzdušníky, moc se mě do ničeho, co fachá, hrabat nechce, navíc když to mam krásně seřízený...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Pokračování z sekce Hnací soustava, téma Rozvody:
Abych to startování upřesnil: motor naskočí hned napoprvé, ale běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne, to samé se děje i napodruhé, teprve napotřetí zůstane běžet. Tohle před opravou nedělal, chytal hned napoprvý, vyjímečně napodruhý...
Abych to startování upřesnil: motor naskočí hned napoprvé, ale běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne, to samé se děje i napodruhé, teprve napotřetí zůstane běžet. Tohle před opravou nedělal, chytal hned napoprvý, vyjímečně napodruhý...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Malá rada for Pajas: po nastartování drž motor při životě tím, že mu podupeš na plynový pedál. Po přidání se motor sice zadusí, ovšem po puštění pedálu bude běžet dál. Takto se dá překlenout těch pár otáček, kdy motor nemá dostatek paliva
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tož je možné, že před opravou (a seřízením) byl předstih větší a teď je takový jaký má být. Mimochodem, dělalo Ti to taky to samé? Myslím jestli máš přesně stejný průběh startu jako já: otočím klíčkem, startér běží tak 3-4 vteřiny, motor naskočí, běží bez startéru tak 2-3 vteřiny a pak zdechne...Cory píše:Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.
Vašátor napsal:
Malá rada for Pajas
Když tohle udělám tak motor chcípne (zřejmě ho uchlastám), zkoušel jsem to...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
Pajas, chce to vychytat . Mi to trvalo nějaký ten start .. spíš více startů . Ovšem je možné, že v tvém případě to nebude to pravé ořechové.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pajas, startujem presne tak,ako hovori Vasator a dokonca ked startujem tak hned jemnulinko pridam,ked chyti, pustim a ked ide zdochnut, tak zasa jemne tuknem asi 2 krat do plynu a bezi to Niekdy sa to nepodari,ale na druhykrat uz ide
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
No prostě budu laborovat a nejosvědčenější, nejpřesnější a nejpoužívanější vědeckou metodou pokus - omyl to zkusím vychytat Nojo holt startování žigulu není pro blbce, to je těžká alchymie
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Toto se mi také občas stávalo, hlavně v zimě při delším stání, parkrát pohnout páčkou na čerpadle, za předpokladu, že se motor nezastavil zrovna v maximu pohubu tyčinky, ale kdo bude furt lozit pod kapotu, že? Jinak ta Vaškova fligna je také použitelná.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Mně to takhle taky jednu dobu dělalo. Nakonec jsem přišel na takový fígl: studený motor startuju bez sytiče s plynem ani ne na 1/2. V okamžiku, kdy motor začne chytat, plyn rychle pustím a současně vytáhnu sytič. Startování je pak naprosto bez problémů. Vše se musí ale prvést velmi rychle. Jen někteří méně znalí pasažéři se díví, proč startuju oběma rukama a co to mám za chvaty nohou - když současně stojím na brzdě a přidávám plyn.