Tak ono je to především daný EHK kdy ty mlhovky mají nbo nemají jít zapnout a myslím že musí jít zapnout jen při potkávacích jeden čas to tak bylo, třeba na starým favoritu se s dálkovýma i zadní mlhovky vypínaly, naopak na novějším favoritu přední mlhovky šly i s dálkovýma, což bylo fajn, protože dálkový nesvítily moc dobře těsně před auto, kdežto mlhovky jo
stano112 píše:zelvotron píše:Liftback: ty máš osmiventil?
ano kalina je taková modernější
, granta zase větší, každý má něco, ale hlavně tam vidím funkční rozdíl v předních světlech, granta H4, kaina dvojparabola asi H7/H1, docela by mě zajímalo vzájemný porovnání jak to svítí
Áno Kalina má H7/H1 a porovnať to?S Grantou to síce neviem porovnať,ale podľa mňa sú to tie isté svetlomety,čo sú aj v Sandere a keďže so Sanderom som už čo to najazdil,tak viem k tomu povedať toľko:Kalina svieti aj viac do strán,čiže pocit zo svietenia je lepší,vodič má za volantom istejší pocit.Na Kaline málokedy zapínam dialkové,lebo tie svetlá svietia fakt perfektne,s 2112 to fakt nejde porovnať,to je ako prechod z klasických žiarovie k halogénovým
.Napr. keď u Kaliny zapnem pri zapatých svetlách aj mlhovky,skoro to ani nepostrehneš,proste svietivosť svetlometov je zatiaľ na jednotku.
záleží jaký máš na 2112 světla, jestli čočky, nebo paraboly, tedy ne že by ty paraboly bůhvíjak svítily dobře, ale aspoň tak nějak normálně jako svítí starší auta, čočky to je veřejný ohrožení s tím vyject za tmy, ale zase vypadaj hustě
i když dneska už moc ne, když to má každý třetí auto