Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Štěpán » ned čer 03, 2007 12:27

Pár foto, jak vypadají vnitřnosti.
Přílohy
Blok1.jpg
Hlava2.jpg
Hlava1.jpg
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » ned čer 03, 2007 12:32

A další.
Přílohy
Píst1.jpg
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » úte čer 05, 2007 18:21

Pro ty jenž umějí anglicky.

ps: Je tám vesměs to samé, co na začátku tématu.



GENERAL SPECIFICATIONS:

________________________________________
AC (1967-1969)
Body Frame -- Unitized body construction, front engine rear drive.
Engine -- Type 124AC.000. Water-cooled in-line four cylinder. Cast iron block. Aluminum cylinder head. Twin overhead camshaft with cogged timing belt and two valves per cylinder. Weber twin-barrel carburetor.
Displacement -- 1,438cc (87.75 cu. in.)
Bore & stroke -- 80mm x 71.5mm
Compression ratio -- 8.9 to 1
Horsepower -- 96 hp at 6500 rpm
Torque -- 82.42 ft. lbs. at 4000 rpm
Transmission -- Four speeds forward (1967-68), Five speeds forward (1969) plus reverse. Fully synchromeshed in all forward gears.
Front Suspension -- Wishbone control arms. Coil springs, hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.
Rear Suspension -- Rigid axle anchored by two trailing arms and transverse rod, coil springs with hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.
Steering -- Worm and roller gear. Turning radius 36' 1"
Brakes -- Four wheel disc brakes with power assist. Mechanical parking brake. Wheels and tires -- 5" x 13" steel wheels with 165 x 13 in. radial ply tires (alloys optional)
Electrical -- 12-volt 700-Watt alternator.
Fuel Tank -- 11.8 gals.

________________________________________
BC (1969-1972)
All specs and equipment as "AC" unless noted below:
Engine -- Type 125AC.040.
Displacement -- 1,608cc (96.48 cu. in.)
Bore & stroke -- 80mm x 80mm
Compression ratio--8.5:1
Horsepower -- 104 hp at 6000 rpm
Torque -- 94 ft. lbs. at 4200 rpm
Bore & stroke -- 80mm x 80mm
Transmission -- Five speeds forward plus reverse. Fully synchromeshed in all forward gears.
Rear Suspension -- Rigid axle anchored by two trailing arms and transverse rod, coil springs with hydraulic shock absorbers.
________________________________________
CC (1973-1975)
All specs and equipment as "AC" and "BC" unless noted below:
Engine -- Type 132AC.000.
Displacement -- 1,592cc
Bore & stroke -- 80mm x 79.2mm
Compression ratio -- 8.0 to 1
Horsepower -- 87 hp at 6000 rpm
Torque -- 96 ft. lbs. at 4200 rpm
Engine -- Type 132AC1.000.
Displacement -- 1756cc
Bore & stroke -- 84mm x 80mm
Compression ratio -- 8.0 to 1
Horsepower -- 92.5 hp at 6200 rpm
Torque -- 92 ft. lbs. at 3000 rpm

PERFORMANCE: The performance figures listed below are actually averages compiled from magazine acceleration and braking tests of US models.

Series 0-60 mph ¼ mile Top Speed Braking 'D' from 60 mph
AC 10.8 sec 18.6 s@ 74 mph 104 mph 161 ft
BC 10.5 sec 107 mph 164 ft
CC 10.2 sec 107 mph 165 ft


PHYSICAL DIMENSIONS:

Parameter
AC BC CC
Length (in) 162 165 167-171
Width (in) 65.8 65.8 65.8
Height (in) 52.8 52.8 52.8
Wheelbase (in) 95.3 95.3 95.3
Track (in) 53.0/51.8 53.0/51.8 53.0/51.8
Clearance (in) 4.7 4.9 4.9
Curb Weight (lbs) 2110 2214 2205-2360
Distribution F/R % 54/46 53/47 53/47
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » úte čer 05, 2007 20:38

A další fotky.
Přílohy
Blok komplet 5.jpg
Blok komplet 2.jpg
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » stř čer 06, 2007 19:37

motor + převodovka ve fiatu 125
Přílohy
emmie-webbersnew.gif
10.jpg
ItalFi2.jpg
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » čtv čer 14, 2007 19:09

To Vašek nebo pro kohokoliv, kdo by to mohl vědět.

Jakej je předstih na FIATu DOHC 1608cm3 ?
Nechci tady filozofovat o tom, že by to mohlo být podobný, jako na ladě 5 - 7° ! Chci pouze přesnou odpověď.

Včera jsem totiž připojil k tomu strobáč, a světe div se :shock: !!! Jestli mu mám věřit, tak mi motor nejklidnějc pracuje s předstihem 45° ( při 2000 rpm ) . Absolutní blbost. Když dám víc tak se klepe! Když dám míň, tak taky.

Takže Babo raď!!!
Štěpán
 

Příspěvekod Roman » čtv čer 14, 2007 20:08

V knihe Technicke a nastavovacie udaje motorovych vozidiel som nasiel dva fiaty 125 s motorom 1608ccm, ale neviem ci ten silnejsi 125 special je dohc. Ma vykon 73,5kW/62000t, oznacenie motora 125B.000, ale typ rozvodu prave u tychto fiatov nie je uvedeny. Ale zakladny predstih je tam 10 stupnov.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod VaSek » čtv čer 14, 2007 20:09

Ahoj,
zakladni (staticky) predstih 10st. Otackova regulace ma rozsah 28st. Podtlakova 15st. Ve 2000ot snad nemuzes nastavovat predstih? Graf regulaci nemam takze nevim kolik ma byt ve 2000ot.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Štěpán » čtv čer 14, 2007 20:32

Roman píše:V knihe Technicke a nastavovacie udaje motorovych vozidiel som nasiel dva fiaty 125 s motorom 1608ccm, ale neviem ci ten silnejsi 125 special je dohc. Ma vykon 73,5kW/62000t, oznacenie motora 125B.000, ale typ rozvodu prave u tychto fiatov nie je uvedeny. Ale zakladny predstih je tam 10 stupnov.


Mám ten silnější 73,5 kW.

[shadow=red] DĚKUJÍ KUCÍ :!: :!: :!: [/shadow] :prayer:
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » čtv čer 14, 2007 20:37

VaSek píše:Ahoj,
zakladni (staticky) predstih 10st. Otackova regulace ma rozsah 28st. Podtlakova 15st. Ve 2000ot snad nemuzes nastavovat predstih? Graf regulaci nemam takze nevim kolik ma byt ve 2000ot.


Na volnoběhu jsem měl o něco míň než těch 45° ! A i těch 45 je jen tak pro orientaci!
Prostě mě překvapilo, že jsem měl značku na řemenici skoro svisle vzhůru :!: :shock:
Jo a žádnej podtlak tam nemam. Dokonce tam ani není oktankorektor.
Štěpán
 

Příspěvekod Roman » čtv čer 14, 2007 21:03

Len na upresnenie, podla http://www.zuckerfabrik24.de/fiat/fiatdaten_pb50.htm je motor 125B.000 DOHC, takze ten zakladny predstih by mal sediet.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Štěpán » čtv čer 14, 2007 21:23

Roman píše:V knihe Technicke a nastavovacie udaje motorovych vozidiel .


A kde jsi Romane sehnal tak chytrou knížečku??? Já chci taky takovou :D
Štěpán
 

Příspěvekod Štěpán » pát čer 15, 2007 19:48

Romane mohl bych tě ještě prosím pořádat, jestli bys v té své chytré knížce nenašel hladinu v plovákový komoře!!! Je to Weber 2x34 . Mám to seřízený podle oka, a jak sám dobře víš, je to na nic.
Předem děkují. :angel5:
Štěpán
 

Příspěvekod Myso » pát čer 15, 2007 23:50

Štěpán Getsko píše:Romane mohl bych tě ještě prosím pořádat, jestli bys v té své chytré knížce nenašel hladinu v plovákový komoře!!! Je to Weber 2x34 . Mám to seřízený podle oka, a jak sám dobře víš, je to na nic.
Předem děkují. :angel5:

Podla mojej chytrej knizky tam ma byt karbec Weber 34 DCHE 20 a jeho hladina ma byt 8,5mm.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Štěpán » sob čer 16, 2007 09:35

Myso píše:
Štěpán Getsko píše:Romane mohl bych tě ještě prosím pořádat, jestli bys v té své chytré knížce nenašel hladinu v plovákový komoře!!! Je to Weber 2x34 . Mám to seřízený podle oka, a jak sám dobře víš, je to na nic.
Předem děkují. :angel5:

Podla mojej chytrej knizky tam ma byt karbec Weber 34 DCHE 20 a jeho hladina ma byt 8,5mm.


Myso a měří se ta hladina stejně jako na ladach jako vzdálenost plováku od horního dílu karbu nebo nějak jinak?

ps: Díky! :D
Štěpán
 

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků