Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » čtv úno 21, 2013 14:51

Díky Luďku :hello1:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » pát úno 22, 2013 08:45

Jak vypadal těsně před uložením.
Přílohy
granada2.jpg
granada1.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod MartasBrno » pát úno 22, 2013 10:13

Pro mne je to ta samá kategorie jako můj dříve vysněný Opel Rekord 1900L.

Krása.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Laďuša » pát úno 22, 2013 15:37

Pěkná kára. Na těch fotkach mě ale stejně nejvíc zaujalo to, že to auto je otočený a focený ze stejnýho místa :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Crocodile » pát úno 22, 2013 15:44

Kdo ví co je na druhé straně silnice... :D

Obrázek

Nebo se chtěl někdo pochlubit novým plotem.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Kopr » pát úno 22, 2013 16:38

Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal :roll:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Saša » pát úno 22, 2013 16:58

Parádní auto . Vzpomínám na něj jen v nejlepším . Měli jsme ve firmě 2.3 V6 automat ale v provedení kombi . Úžasně pohodlná jízda kdy po silnici s kvalitním povrchem bylo v 80-ti km/h slyšet pouze cvakání palubních hodin .
Startuje se s pákou v poloze "P"nebo"N"v ostatních polohách je funkce startéru blokována.
Páka voliče automatu má "pojistku" proti nechtěnému přesunutí třeba z "D" na "R" Tato pojistka pracuje mechanicky a někdy jednosměrně , třeba z "P" můžeš rovnou bez mačkání pojistky zatáhnout za páku a "zarazí" se až o "D" (jízda) . Zpět ovšem už jde bez mačkání jen do "N" .
Pokud si zvykneš na automat (a navíc tenhle mechanický bez dnešních el. volovin) tak již nebudeš chtít fofrklacek držet v ruce .
Vyvaruj se pouze zařazení "P" když je auto v pohybu ! Hrozí vylomení aretace výstupní hřídele .
Skoukni hlavně hladinu oleje v převodovce který se kontroluje za běžícího motoru po předešlém prořazení všech poloh páky . Olej nesmí mít nahnědlou barvu !!! To je známka pálících se lamel .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Vašátor » ned úno 24, 2013 12:33

Ještě k tomu řazení s automatem ... nevím jak to má tento Ford, ale spousta aut z této doby má "elektropojistku", tudíž manuálně sice přeřadíš, ale kola v převodovce se bez elektrické energie nepřesunou. Je potřeba mít zapnutý klíček a samozřejmě nabitou baterii. A jak psal Saša, parkovací P rychlost za pohybu kol neřadit. Aretace výstupní hřídele je dělaná jednodušše řečeno vražením tyčky mezi kola převodovky.

Mno a kdybych se měl vyjádřit k tomuto kousku .... vůbec bych neuvažoval nad tím, zda ho brát či ne. Karoserie je základ a tato vypadá víc než krásně. Mechanické části jsou opravené lusknutím prstu :wink: Ba naopak bych se zasnažil, aby mne nikdo nepředběhl :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod zelvotron » ned úno 24, 2013 16:28

BeerRudolf píše:Jak vypadal těsně před uložením.


Ta zadní mlhovka je ke zblití :roll:
Demetní předpisy, to je opravdu nutný historický auto ničit takovým hnusem z ávie, kolikrát asi takovej vůz pojede za mlhy?

Jinak nádherný auto, pamatuju ty novější ještě v devadesátých letech se na ně dalo celkem často narazit.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Vašátor » ned úno 24, 2013 17:00

Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Kopr » ned úno 24, 2013 17:53

Vašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.

Ale já mlhovku nekomentoval :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » pon úno 25, 2013 11:05

Kopr píše:Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal :roll:

Jo ta Solara je bomba. Otec ji kupoval tenkrát v Tuzexu. Bylo to auto z Brněnského veletrhu a v té době byly v republice pouze tři kousky.(myslím že je to jediná kupovaná nová v ČSSR, pamatuju jaký byl problém při přihlašování. Oni nevěděli co napsat do techničáku. Takže to opsali z 1510 a papírově je v tom např motor 1442 a pneu 165R13 i když je tam 1298 a 155R13) Auto je stále psané na tátu (takže první a jediný majitel) a ještě loni s ní normálně jezdil. Má 130tis km a je v původním stavu jako nová. Je to 1,3 LS takže úplný základ, jednokomorový karburátor a žere to do 6litrů. Je ve světle zelené metalíze s béžovým interiérem.Až budu řešit převod toho Forda asi půjde taky na veteránské. Ten starší Simson je v nic moc stavu a používám ho na chatě na houby. Je v něm motor ze Simsona Star. Má to dvě spojky. Rozjíždíš se jako na babetě a pak to má tyčku na ovládání té druhé spojky a tři rychlosti. Má to tu výhodu že máš volnou ruku třeba na džbánek chlazeného :rolleyes: Většínou zařadím za dvě a pak už jen přidávám a ubírám plyn. Ten mladší je klasické Endurko po celkové opravě. Dost věcí je v chromu, nikdy jsem to neplánoval jako veterán a používám ho v létě na výlety a cesty do práce.
O koupi Fordu už je rozhodnuto :!: Díky všem za informace jsem za ně moc vděčný.
Mlhovka se mi také nelíbí ale zatím jsou urgentnější věci na řešení.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Kopr » pon úno 25, 2013 16:10

Super,to je dobře že jsi se rozhodl :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Marťas » pon úno 25, 2013 16:49

Pokud je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.
Naposledy upravil Marťas dne pon úno 25, 2013 20:05, celkově upraveno 1
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod zelvotron » pon úno 25, 2013 20:01

Kopr píše:
Vašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.

Ale já mlhovku nekomentoval :mrgreen:

:mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků