Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartinL39 » sob pro 17, 2011 20:37

Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.
MartinL39
 
Příspěvky: 59
Registrován: pát dub 22, 2011 20:36
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Dusan » pát pro 23, 2011 19:13

Berieme hlavne ty ktory z lady urobili auto pre vsetko... cize ziadne zbytocne investicie, ziadne zbytocne hrabanie sa v motore... len dolievanie benzinu potazmo oleja do motora..a ono to jazdi menej poruchovo ako ked sa tam lezi kazdy tyzden :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartasBrno » sob pro 24, 2011 22:06

Téma škoda vs. Lada? Upřímně řečeno, mám trochu problém škodovku pochopit. X věcí z minulého řežimu se chápe ztěžka. Stejně jako dnešní debata o tom, jestli VW diktuje škodovce co má vyrábět. Každopádně na š105/120 typu M, které jsem nějaké roky snášel jako dítě vzadu se zalehlými slechy a potom párkrát jako člověk za volantem, nejde přehlídnout ty trapné chyby jako rezonující "něco okolo výfuku", které způsobuje zaléhání uší posádky (řešení by mohlo bát třea tohle http://www.skoda.wbl.sk/Navody-tipy-tri ... torom.html ) přes volant mimo střed a mimo podélnou osu auta po zpracování pedálové skupiny.

na druhou stranu, žigul taky nemá ergonomické sezení, no a to čím škodovka trápí šoféra před levou nohou, ten hrozný podběh, zase žigul tlačí zadní cestující do zad, když se jede v pěti lidech. Jedno auto je nedodělek, druhé zase dědictví. Ideální není nic, ale přesto chápu, že se lidi přiklání k jednomu nebo jiní k druhému. Každá z těch potvor má něco do sebe.

Motory co jsou od š1000MB až po fabii 1.4 - to je zkrátka masakr, před tím se zaslouží smeknout. Je teda fakt, že jsem už slyšel jednu ojetější fabii, a kdybych ji neviděl, řekl bych že to byla sto dváca :-D , ale ta dlouhověkost určitě není jen tak. Při slušném zacházení snese motor 1.3 ve felicii opravdu hodně, jako služebák to tu máme víc jak deset let denně a umírá to na brutálně prací opotřebenou kastli. O motoru se neví, mimo jednu epizodu s výměnou těsnění pod hlavou, kdy servis neseřídil ventily :-D .
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartinL39 » ned pro 25, 2011 11:09

Zdravím příznivce skutečných automobilů, zdravím také obdivovatele ostatních polotovarů, jejichž znak na přední kapotě má symbol postřelené slepice.
Uvědomme si, že se nacházíme v rubrice '' technické problémy''.
Pokud se do problematiky více ponoříme, pochopíme, že Škoda je jeden velký technický problém a auto z toho nikdy nebude, ani po sérii dodělávek, úprav a kacířských pokusů. RL
MartinL39
 
Příspěvky: 59
Registrován: pát dub 22, 2011 20:36
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartinL39 » ned pro 25, 2011 11:13

Proč se musí ve Felicii z roku 1995 seřizovat ventily, když už v roce 1986 měl běžný vůz stejné třídy hydroštely? Mám tím na mysli např: Opel Kadett a další.
MartinL39
 
Příspěvky: 59
Registrován: pát dub 22, 2011 20:36
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 25, 2011 12:34

Protože se seřizují i na Felicii z roku 1996 :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartasBrno » ned pro 25, 2011 16:44

Šroubek a matička nemá nedyhy hydroštelů. Co by za to někteří dali... (sousedovic Punto, moderní vůz :-) )

MartinL39: Právě jsi uzavřel polovině národa velkou životní kapitolu.
Tram tam ta dam - tam tam ta dam :hrob:
To je bolest.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Honza 21061 » ned pro 25, 2011 20:51

Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.

Naopak, většinou tímhle stylem nadávají neumětelové, co jsou sami hovada s pazourama absolutně bez citu a protože to holt nemá posilovače aby nebolely ručičky a topení sedačky aby nestudila prdelka, tak je to holt krám s postřelenou husou.
Takhle nazvat znak naší firmy Škoda se světovým jménem může taky někdo, komu nosí dárky zásadně Santa Claus. Já si narozdíl od jiných práce svých předků vážím, nelezu do pr*ele všem ostatním jenom proto, že "co je české to je špatné" a proč je to špatné, protože je to dneska moderní říkat.

Milý příteli, než mě začneš odsuzovat, hodnotit a směřovat na mě svojí bezbřehou ironii, zameť si před svým vlastním prahem, zapoj mozek, nenavážej se radikálně do něčeho co jsi patrně v životě neřídil, uvědom si kdo jsi a potom tady diskutuj nad postřelenou husou.
Naposledy upravil Honza 21061 dne ned pro 25, 2011 20:53, celkově upraveno 1
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod zelvotron » ned pro 25, 2011 20:53

MartinL39 píše:Proč se musí ve Felicii z roku 1995 seřizovat ventily, když už v roce 1986 měl běžný vůz stejné třídy hydroštely? Mám tím na mysli např: Opel Kadett a další.


A proč by se neseřizovaly? Když se seřizují na Rendlech z roku 2011 :-P Aspoň není třeba tolik řešit kvalitu a včasnou výměnu oleje. :-P Navíc hydroše už jsou přežitek, třeba Mazda od nich už ustoupila, ale to člověk nesmí mít klapky na očích a mít trošku rozhledu :-P :-P

OHV !!!! :heart: :mrgreen: :mrgreen: :-P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Cory » ned pro 25, 2011 20:59

Jedni tu nadavaju, ze to a hento auto je zlozite, a ked sa nieco pokazi, tak treba vela investovat do oprav....a dalsi nadavaju, ze je to a hento auto jednoduche, lebo ostatne maju to a to :mrgreen: to sa mi paci :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod zelvotron » ned pro 25, 2011 21:01

Jo, jo, .... pořád se něco děje... :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Jakub Metelka » ned pro 25, 2011 21:08

Když někdo nazve škodovku velkým problémem ,tak má asi sám velký problém v hlavě.Neříkám ,že to auto nemá řadu bolestí ,ale které je nemá :?: .Žádné takové není ani dneska.

Dále se k tomu raději vyjadřovat nebudu.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod Jelen » ned pro 25, 2011 22:03

Jsem měl škochtli a byl to strašidelnej vrak. Možná pro to, že to byl strašidelnej vrak, tak jsem si řekl, nikdy víc :-D ale užovce bych se nebránil, v pěkném stavu. A dost hanebností. Sice jsem to tu celý nečetl, ale zajímá mne Honzův pokus s chladičem v zadu. Proč se od toho upustilo, když to na Š 100/1000 fungovalo? Asi značný snížení výkonu od řemenice na větrák. Kdyby tam byl elektrickej, tak by musel jet furt a to by ho asi taky oddělalo.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod zelvotron » ned pro 25, 2011 22:51

No protože ono to na š 100/1000 sice fungovalo, jenže to jednak žralo výkon (kterýho nebylo ve škodovce nikdy na rozdávání :) ) a jednak to při vyšších rychlostech, kterých novější stodvácy už dosahovaly přecijen snadněji, přestávalo fungovat tak jako tak, tedy udělali náporový chlazení, který se osvědčilo ve sportu. Navíc co se týká topení tak stovka topí dobře, jenže odzadu, což pokud chci co nejdřív vyjet je poněkud nepřijemný a z tohodle hlediska je radiátor vpředu možná lepší. Mmch elektrickej větrák co vím někdo zkoušel s pozitivními výsledky, ono za normální jízdy i v létě a s chladící soustavou v dobrým stavu je termostat na stovce spíš přivřenej.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Příspěvekod MartasBrno » ned pro 25, 2011 23:39

Chápu správně, že problémy ten systém měl v dálničním provozu?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků