Téma škoda vs. Lada? Upřímně řečeno, mám trochu problém škodovku pochopit. X věcí z minulého řežimu se chápe ztěžka. Stejně jako dnešní debata o tom, jestli VW diktuje škodovce co má vyrábět. Každopádně na š105/120 typu M, které jsem nějaké roky snášel jako dítě vzadu se zalehlými slechy a potom párkrát jako člověk za volantem, nejde přehlídnout ty trapné chyby jako rezonující "něco okolo výfuku", které způsobuje zaléhání uší posádky (řešení by mohlo bát třea tohle
http://www.skoda.wbl.sk/Navody-tipy-tri ... torom.html ) přes volant mimo střed a mimo podélnou osu auta po zpracování pedálové skupiny.
na druhou stranu, žigul taky nemá ergonomické sezení, no a to čím škodovka trápí šoféra před levou nohou, ten hrozný podběh, zase žigul tlačí zadní cestující do zad, když se jede v pěti lidech. Jedno auto je nedodělek, druhé zase dědictví. Ideální není nic, ale přesto chápu, že se lidi přiklání k jednomu nebo jiní k druhému. Každá z těch potvor má něco do sebe.
Motory co jsou od š1000MB až po fabii 1.4 - to je zkrátka masakr, před tím se zaslouží smeknout. Je teda fakt, že jsem už slyšel jednu ojetější fabii, a kdybych ji neviděl, řekl bych že to byla sto dváca
, ale ta dlouhověkost určitě není jen tak. Při slušném zacházení snese motor 1.3 ve felicii opravdu hodně, jako služebák to tu máme víc jak deset let denně a umírá to na brutálně prací opotřebenou kastli. O motoru se neví, mimo jednu epizodu s výměnou těsnění pod hlavou, kdy servis neseřídil ventily
.