Samotná výměna je jednoduchá, odpojí se dva kabely a povolí se dvě matky, a TO JE TO PROČ TO PÍŠI. Ty matky jsou pro klíč 15!!!!




Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé!

CO VY?????????
Moderátor: Moderátoři
5,5 je matička M3plavec píše:5,5-7
Já mám jinou než tatík, ale nepřijde mi to jako výhra, protože aby mi držela po hromadě tak mám pod těma plastovejma zobáčkama nacpaný špejle, aby to pružilo.plavec píše:Jo a spínačku mám taky strašně vylágrovanou a někdy mám pocit, že v tý poloze 2 ten klíček je a není. mám ročník 2001 tak to by sedělo.
Ahoj a kde si sehnal novej startér ?? mém stejný problém.Raduz píše:Tatík na 12ce zavařil startér, prostě to úplně mlčelo. Nepomohlo ani ťukání ani bouchání. Po poradě s panem NEDBALEM (Sadská), jsme se dozvěděli že prý u starších ročníků (2001má tatík) se tato závada objevuje, udajně je to horší konstrukcí spínací skříňky, která muže zůstat déle sepnutá ve 2., čímž zůstane pastorek zakouslý v setrváku a když sním jedete pár desítek km, tak ten startér schoří.
Samotná výměna je jednoduchá, odpojí se dva kabely a povolí se dvě matky, a TO JE TO PROČ TO PÍŠI. Ty matky jsou pro klíč 15!!!!nejlepší je oříšek s nástavcem a ráčnou. Já měl pouze 16. tak jsem jej upravil několika ranami kladivem, ona ta 16 prokluzovala.
jinak brnkačka.
Chtěl jsem to vyměnit za normální matku, ale bohužel je tam jemný závit.
![]()
Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé!![]()
CO VY?????????
U Fiatů bych se bez 15 neobešelRaduz píše:...Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé!![]()