Automaticke rosvietenie svetiel

Moderátor: Moderátoři

Automaticke rosvietenie svetiel

Příspěvekod Dusan » ned říj 29, 2006 09:38

Nasiel som nieco take..... ak niekto nieco podobne ma nech tu hodi odkaz aby bolo z coho vyberať :D http://www.dhservis.cz/dalsi/svetla.htm
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Nemo » ned říj 29, 2006 12:53

Už nevim, kde jsem to našel, tak jen schéma. Zpožďuje to o nějakých 10-15sec. a reaguje to jen na klíček. U předchozího, když ti na volnoběhu problikává kontrolka mazání, je to docela problém.
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Petanek2101 » ned říj 29, 2006 13:39

tak bych to misto na kontrolku mazani dal na dobijeni
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Pavel04 » ned říj 29, 2006 13:59

no a co taky volnobeh kdyz mas nizkej -cca 700? to to uz nedobiji
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Petanek2101 » ned říj 29, 2006 14:51

a proč by nedobijelo?jak jednou sepne tak dobiji
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod radek mb » ned říj 29, 2006 17:00

to neni úplně pravda,protože co sepne,to taky může i rozepnout.Když ti otáčky klesnou na 600,tak už ti to dobíjet přestane...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Petanek2101 » ned říj 29, 2006 17:10

no dobra ale kdyz uz to nebude dobijettak nebudu svitit ze,ale to uz je reseni pi....n.kdyz mam auto v poradku tak mi beha v normalnich otackach a dobiji
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Pavel04 » ned říj 29, 2006 20:35

kdyz mas volnobeh posazenej hodne nizko - pod 800 tak si vsimni ze ti voltmetr klesne na uroven vypnuteho motoru :idea:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod radek mb » ned říj 29, 2006 22:20

tak tak,je to cítit hlavně teď,když nastupuje zima.To jsou zaplý světla,větrák nebo vyhřejvání zadního skla a to je docela solidní odběr.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Majo » pon říj 30, 2006 13:02

vy zas riesite uplne nieco nez by ste mali :roll:

ked poblikava kontrolka mazania na volnobeh, tak je niekde chyba :!: (spatne cidlo, vadne cerpadlo...)
a ked je volnobeh 700 ci dokonca 600, tak je to chyba rovnako velka :!:

tak sa spamatajte, dajte si do kopy auta a nerieste tu hovadiny :idea:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Myso » pon říj 30, 2006 16:18

ja mavam na ten posrany LPG volnobeh aj okolo 450 tak ze system nahodnych zapalov ale ani mazanie ani dobijanie ani necekne! motor po GO, alternator tiez, sem-tam preplachnuty chladiacou kvapalinou a no problem!
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Majo » pon říj 30, 2006 18:15

LPG a no problem v jednej vete :?: :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Marek » pon říj 30, 2006 19:15

Majo píše:vy zas riesite uplne nieco nez by ste mali :roll:

ked poblikava kontrolka mazania na volnobeh, tak je niekde chyba :!: (spatne cidlo, vadne cerpadlo...)
a ked je volnobeh 700 ci dokonca 600, tak je to chyba rovnako velka :!:

tak sa spamatajte, dajte si do kopy auta a nerieste tu hovadiny :idea:


Naprostý souhlas!!!

Pánové, měli byste si laskavě uvědomit, že pro jakýkoli motor je nepopiratelně vhodnější vyšší volnoběh než nižší. Jestli si myslíte, že tím, že karbec zavřete a necháte motor klepat při cca 500-600 rpm, ušetříte, jste na obrovském omylu. Nejen, že neseřídíte volnoběh, o emisích ani nemluvím, ale především motor nedomažete, nedochladíte a ty vibrace mu na vyváženosti jistě nepřidají!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Marek » pon říj 30, 2006 19:20

Jinak za sebe můžu zodpovědně říci, že zapojovat jakýkoli elektrický obvod na kontrolku dobíjení je kravina jak barák. Je totiž potřeba si uvědomit, že u některých systémů dobíjení (např. Favorit či Felicia) je žárovka dobíjení nedílnou součástí systému a na její funkčnosti a především správné "wattáži" závisí spolehlivost a funkce celého dobíjení.

Upřesním: žárovka v kontrolce dobíjení je dejme tomu 12V/3W. MUSÍ TAM BÝT PRÁVĚ TAKOVÁ A ŽÁDNÁ JINÁ!!!!! Pokud použijete dejme tomu 4W, může se stát a pravděpodobně se i stane, že dobíjení nebude fungovat správně potažmo nebude fungovat vůbec!!!

Proto zapojování jakéhokoli elektrického obvodu k žárovce kontrolky dobíjení je kravina, protože po takovém zapojení funguje tento vložený obvod jako paralelně řazený odpor a tudíž celý systém je dost výrazně narušen a dobíjení může kolabovat!!!

Jednoznačně proto doporučuji zapojovat takovéto obvody pouze a jedině na kontrolku mazání!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Roman » pon říj 30, 2006 21:10

To je sice pravda, ale v klasickych ladach tieto problemy nehrozia, kontrolka dobijania je ovladana relatkom, ktore je napajane zo stredov vinutia alternatora. V praxi to znamena, ze kontrolka nedokaze ovplyvnit dobijanie. Tak ci tak sa da ovladanie svetiel zapojit aj inym sposobom. Mal som v ruke americku krabicku, ktora mala v sebe asi 15 sekundovy casovac a ako informaciu o nastartovanom motore si brala z par zavitov namotanych na vysokonapatovom kabli. Ako dalsia podmienka bola, ze sa netoci starter. Ale aj tak najjednoduchsi "ovladac" je na pristrojovke nalepeny stitok s napisom SVETLA :lol:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků