Stránka 4 z 5

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 14, 2015 14:51
od Křečík Barbuška
Ano, ale das si treba orovnat dosedaci plochu cerpadla a hle, motor v kopci zacne vynechavat. Das tensi a je zase dobre. U cerpadla se hraje na desetiny :-) .

Edit: Ale co to placam, po orovnani by se melo spise na sile podlozky pridavat. Ja nicmene musel po instalaci jineho orovnaneho ztencovat. Nicmene orovnavaly se i polokoule :-) .

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 14, 2015 20:18
od Jan Vaníček
Tím kdo měnil membrány jako na běžícím pásu jsem byl já na mé 06. Od té doby, co jsem ještě našel novou ze starovýroby a namontoval již najeto asi 500 km a 3 měsíce a vše je OK. Naštěstí mě Valda ještě jednou zásobil. Tyčku jsem přeměřoval a byla v toleranci. Honza

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 11:48
od Jimmi
Neměřil jste někdo tloušťku těch membránek?
V té vrchní jsou určitě dvě vrstvy, ale ve spodní nevím, jestli jedna nebo dvě....

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 12:07
od tomass
0,6 mm horní, 0,4 mm dolní (1. příspěvek, druhý řádek). Horní jsou dvě nad sebou, dolní jedna. :D

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 13:01
od Jimmi
Jasně. Kdo by to hledal, že :oops:
Ovšem těch 0,6 je tloušťka obou najednou ne.....?

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 13:12
od tomass
NE jen jedné ! Horní jsou silnější. Určitě jsem někdy měl taky variantu náhradních membrán 1+1, kromě současné 2+1.

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 13:20
od Laďuša
Shodou okolností je to tak 20 minut, co jsem se vrátil z ladakrámu s novou membránou. Šupleru nemůžu najít, nicméně okometricky jsou všechny 3 stejně tlustý.

Když mi nedávno začlo čerpadlo téct, našel jsem jedině podivuhodnou membránu o dvouch membránach, z černý gumy (rozhodně tlustších než ty, co mam teď v ruce), která je po obvodu čistě kulatá (ne to klasický jakoby sluníčko). Znáte někdo tuten typ membrány? Zhruba 50 kilometrů odjela v pohodě, ale jestli se nemam bát, že už je po 14 dnech rozpuštěná :lol:

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pát srp 28, 2015 14:46
od tomass
Laďuša píše:Shodou okolností je to tak 20 minut, co jsem se vrátil z ladakrámu s novou membránou. Šupleru nemůžu najít, nicméně okometricky jsou všechny 3 stejně tlustý.

Když mi nedávno začlo čerpadlo téct, našel jsem jedině podivuhodnou membránu o dvouch membránach, z černý gumy (rozhodně tlustších než ty, co mam teď v ruce), která je po obvodu čistě kulatá (ne to klasický jakoby sluníčko). Znáte někdo tuten typ membrány? Zhruba 50 kilometrů odjela v pohodě, ale jestli se nemam bát, že už je po 14 dnech rozpuštěná :lol:
Jestli je to obyčejná guma, případně NEodolná benzínu, tak bych se určitě bál. Řekl bych, že kulatou membránu vyrobil někdo doma, nebo nějaká hodně prasácká druhovýroba. Obava je pravděpodobně oprávněná. Taky mě napadlo, že vystřihnu kruh. Pak si říkám, takhle si to nebudu zjednodušovat ani domácí výrobou. Takový řemeslný čuně nejsem. :D Nebude vidět na případný drobný únik okolo a bude se v těch místech akorát držet bordel......

K tloušťce membrán: okometricky jsem si na namontované membráně taky původně myslel, že jsou obě stejně silné. Mít ji venku, tak pohmatem rozdíl poznáš určitě, šuplera to jistí. Doporučuju měřit víckrát a na více místech. Ohnutý okraj membrány, nebo otřep po výseku zkreslí měření klidně o 0,2 mm do plusu.

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: sob zář 05, 2015 18:49
od Laďuša
Tak ta moje podivuhodná membrána má momentálně najeto zhruba 3 neděle a 250 kilometrů. Z čerpadla nic neteče, takže usuzuju, že buď eště proleptaná neni a nebo naopak už jsou obě vrstvy durch a benzín teče do oleje zcela bez odporu :lol: Pro představu přikládam obrázek.

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: sob zář 05, 2015 20:42
od Křečík Barbuška
Vypadá to úchylně, to bude dobrý 8) . Ohavní kulatci mají regulátor dobíjení u expanzky? Pojistkovka je vlevo u řidiče?

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pon zář 07, 2015 07:41
od Luděk Musil
Koko Loko píše:... Ohavní kulatci mají regulátor dobíjení u expanzky? Pojistkovka je vlevo u řidiče?
Ano, ano. L.

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pon zář 07, 2015 09:24
od tomass
K té černé "membráně". Takhle z té fotky není přesně vidět, jestli to byl nový kus, nebo repase ? Tyčka vypadá "nelesklá" na rozdíl od podložky, opravdu to není z fotky dobře vidět. Pokud to není membrána, ale technická guma s textilií, možná na tuto úsporu velmi brzy doplatíš. To že už ujela 250 km není směrodatné. Klasická technická guma nevydrží mechanicky a ani neodolá benzínu. Mě to připadá riskantní počin s něčím neznámého původu. Moc rád bych se spletl. :)

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pon zář 07, 2015 15:15
od Laďuša
A to já nevim, z čeho to je a co to je, měl jsem to v syslátech několika generací :D Jako riskantní mi příde i každá membrána nově zakoupená, tak uvidíme.

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pon zář 07, 2015 20:01
od MacGyver
Máňa říkala, že to není směroplatný :D

Re: Membrána palivového čerpadla

Napsal: pon zář 07, 2015 22:28
od uha2324
jen pro informaci, taky jsem si koupil nove palivove cerpadlo protoze mne tekl benzin. pak jsem zjistil ze byla chyba v praskle hadicce, ale kdyz uz jsem mel nove cerpadlo, dal jsem ho do auta a stare jsem vyhodil s pocitem ze jsem auto obnovil. velka chyba, membrana v novem cerpadle vydrzela asi tyden, najel jsem s tim sotva 10km a auto zustalo stat. membrana se uplne rozleptala benzinem. pouceni, neopravuj co funguje. a rozhodne neni dobre vymenovat stare dobre soucastky za novy nalesteny srot. ale to uz tu vsechno napsane je.