Stránka 1 z 1

STK + EK

Napsal: čtv čer 06, 2013 09:56
od Wolfhunt
Priatelia,

mam za sebou prvu STK+EK na svojej 2172. Objednany vo velkom stredisku na 8:00, vyse polhodinu si technik studoval nejake manualy a hladal konektor na pocitac... Potom to odmietalo nadviazat spojenie... Kontakty na konektore boli zanesene, po precisteni davalo aspon nejake data (napriklad hladina CO sa nechytala a bola neustale na nule). Nakolko auto nebolo v databaze, tak ho musel nanovo zadavat... No proste po hodine a stvrt som mal nalepky na skle a frcal domov.

Pre vlastnikov Priory - konektor je za odkladacim priestorom pred spolujadzcom! Je potrebne ten "suflik" odvesit z tych hornych ramienok (s trochou nasilia to ide) a konektor je taam - blizsie k stredu auta.

Bol som trochu prekvapeny, ze technik nemal Prioru v databaze (hlavne, ze ich Slovlada predava o 100 metrov dalej)...

Ake mate skusenosti vy?

Re: STK + EK

Napsal: čtv čer 06, 2013 10:10
od valda1971
Prioru mám na tuto anabázi moc mladou, ale kam jezdím na STK, mají v databázi jen Samaru a Nivu, tak například odklon kol dopadá na 2101 a 2112 tak, "Asi to tak má být"........ :mrgreen:

Re: STK + EK

Napsal: čtv čer 06, 2013 16:45
od zelvotron
Do odklonu kol je jim kulový a taky co sem zažil to měřili jen jednou a porovnával to jen jestli je pravý a levý stejný. Stejně tak sbíhavost apod.

Stejně tak s tím obd, z toho bych taky neměl radost kdyby se mi do toho montoval nějakej ňouma a zkoušel jesi se připojí nebo to vyzkratuje :-)))

Re: STK + EK

Napsal: sob čer 08, 2013 05:43
od 112zigul
Podle mě na STK nemá co lozit do compu,bo je žádoucí odjet z stk vlastní silou!

Re: STK + EK

Napsal: sob čer 08, 2013 06:32
od Cory
Neviem ako u vas v ČR, ale u nas na SK je v protokole kolonka OBD a mali by tam byt nejake vysledky. Teda pokial auto ma zasuvku OBD. Dokonca ked som bol na emisnej s mojou 2105 s MPi, tak technik mal snahu napojiť sa na konektor, ale rovno som mu povedal, že konektor este nemam napajkovany :) A ja sa vlastne ani necudujem, nejak by si mali overiť, ci je v danom aute spravna RJ, resp motor.

Re: STK + EK

Napsal: sob čer 08, 2013 08:39
od ger007
ajajaaj to som ani nevedel :_D

Re: STK + EK

Napsal: sob čer 08, 2013 08:45
od Cory
Ale napriklad feldu mi nenapajaju na PC..ono to bude asi od urciteho roku vyroby a musi to mat asi OBDII.

Re: STK + EK

Napsal: ned čer 09, 2013 18:11
od zelvotron
Cory píše: nejak by si mali overiť, ci je v danom aute spravna RJ, resp motor.
Stejně ale vědí kulový jaká řj kde má bejt při dnešním počtu typů aut...

Re: STK + EK

Napsal: ned čer 09, 2013 19:02
od Cory
To je fakt, ale je možne, že prave tomu, že vedia kulový, tak to napichnu na PC, zisti sa typ RJ a podla nej PC vyberie hodnoty urcene pre dany automobil...A možno to tak nie je

Re: STK + EK

Napsal: ned čer 09, 2013 20:30
od mirozv
Nikdy nikto sa mi na STK/EK nesnažil desiatku pripojiť na diagnostiku. Dokonca to technik ani nevedel naštartovať. Na EK len strčil sondu do výfuku popridával tomu a zahlásil, že čo to má za motor, že to má lepšie emisie ako marcedes :-)

Re: STK + EK

Napsal: pon čer 10, 2013 21:16
od cuker
Je to dalšia blbosť s EU,od určitého roku výroby kontrolujú aj OBD (neviem načo).Bol som s firemnými (VW T5 a Panda)a kontrolovali aj pc

Re: STK + EK

Napsal: pon čer 10, 2013 21:30
od Majo
moja niva je rok 2006 a ma lpg, stk+ek ma vysla na 59€
kombik, rok 93 bezkat. bezplyn 31€

ze ten ich software skoro nenacital lambdu ani nehovorim.

prioru samozrejme v systeme nemali, ale tomu sa ja nedivim, kedze mam prvu na slovensku a teda som bol aj prvy na kontrole, ale po mne by to uz v tom ich centralnom systeme mat mohli....

Re: STK + EK

Napsal: ned srp 11, 2013 21:55
od plavec
Jednou jsem byl na stk a předemnou byl nějakej děda s volhou 24 , technik do toho namachrovaně nalezl, pak po chvíli když zjistil jak se to startuje, tak si neuvědomil že tam má kvalt a tak na tu jámu dokuckal jako první jízda v autoškole. Když jsem to viděl, šly na mě mdloby.