VAZ 2101/11/02/21 palubky a pristrojovky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
suhajko
Příspěvky: 160
Registrován: ned kvě 11, 2008 21:24
Bydliště: Košice

VAZ 2101/11/02/21 palubky a pristrojovky

Příspěvek od suhajko »

Zakladam temu: databaza variant palubnych dosiek a zdruzenych pristrojovych panelov, tj. pristrojoviek modelov VAZ 2101, 21011. 2102, 21021

Podmienky:
Fotografia:
- kde je vidiet na jednom zabere vidiet celu palubku, vid priklad

Udaje:
1. typ (2101,11 a pod)
2. rok vyroby, pripadne rok prvej registracie
3. SN cislo karoserie

Vlakno posluzi, ako databaza, hlavne pre tzv. "veteranistov", alebo inych ludi vyzivajucich sa v tejto a podobnych uchylkach

ad admin fora: poprosim admina, aby vsetky prispevky nesplnajuce vyssie uvedene podmienky mazal

[center]Priklad[/center]

Obrázek

VAZ 2101
r.v. 1974
SN: 1045249

___________________________________________________________________________
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Obrázek
Obrázek

VAZ 2101
r.v. 1980
No.: 3 49x xxx
pozn.: LEDkový otáčkoměr je bastl, přihrádka na tunelu původně nebyla.
_____________________________________________________________________________

Obrázek
Obrázek

VAZ 2102
r.v. 1981
No.: 496 xxx

_____________________________________________________________________________

Obrázek
Obrázek

VAZ 2101
r.v. 1972
No.: 266 xxx
pozn.: Pravá páčka je dobový bastl, ovládá v době upravený ostřikovač na elektrický. Palubka osazená teploměrem a kilometrovníkem je dobový bastl. Ekonoměr je nově udělaný dobový bastl, pouze dočasně. "koule" a manžeta řadičky je dobový bastl. Autorádio je dobový bastl, v době pořízení nového auta. Polička na tunelu je dnes provedený dobový bastl.

P.S. Doufám, že nekomplikuju situaci tím, že dávám foto i na přístrojový štít s pohledem na provedení kontrolek.

Koukám, že už od roku 74 jsou palubní desky s řídkým žebrováním a s "bezpečnostními" výdechy topení. Existují dva bezpečnostní typy výdechů, celkem s původními tedy tři typy.
Podle polomáčenky, která tu stále není, se dávaly nové palubky od roku 78.
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne sob pro 11, 2010 15:16, celkem upraveno 7 x.
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

http://mayo456.rajce.idnes.cz/lestenie/#DSC00230.JPG
meno lada, heslo 2101
typ: 2101
r.v. 1980
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

VAZ 2102
r.v. 1977
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Hrubi
Příspěvky: 244
Registrován: pát led 02, 2009 19:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hrubi »

Dovolím si jednu technickou (večer snad nafotím i já a přispěju) - dávejte po vzoru Marťase i detail na přístrojový štít a kontrolky! Jak tak koukám, už vím o čtyřech různých typech :wink:
Btw imitace dřeva měla taky různý vzor - viz rozdíl v interiéru Marťasovy zelené (starší 2101 - tmavší "letokruhy") a žlutého kombíku (jednolitější světle hnědá, pokud dobře vidím, taková, jakou měly pozdější auta nebo 03/06) :)
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

aj VAZ 2103 mali rôzne imitacie dreva
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“