Přídavné sání vody do spalování...

Moderátor: Moderátoři

Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod trexxx » pon lis 07, 2005 20:22

Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
trexxx
 

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod JmJ » pon lis 07, 2005 20:28

trexxx píše:Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....


bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod Ondra 07 » pon lis 07, 2005 20:42

JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.


:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod capodrak » pon lis 07, 2005 23:18

Ondra 07 píše:
JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.


:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...
Jasně se dělalo u zavodních modelu starších aut měly extra nádobku s vodou a tus "lil! do valcu při spalování se ti voda vypařila a měls věčí oběm spylín čímž byl i věčí vykon ale vody nesmělovejt moc aby ti to nechcípalo :wink:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon lis 07, 2005 23:27

Znám člověka co s tím kdysi experimentoval na 1200, prý tak blbli kvůli spotřebě, zatím jsem z něj ještě nevypáčil jak to dostával do motoru, jen vím, že bylo třeba s podáváním vody přestat nějakou dobu před zastavením motoru z důvodu zamezení koroze válce, až ho potkám bude muset promluvit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod trexxx » úte lis 08, 2005 08:10

Ondra 07 píše:
JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.


:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...


Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....
trexxx
 

Příspěvekod Rafan » úte lis 08, 2005 08:19

Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod Patrac » úte lis 08, 2005 08:27

Rafan píše:Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....

Jo jenže nenní voda jako voda a je rozdíl mít zvodnatělej benzín a nebo do spalovacího prostoru v pravou chvíli vstříknout vodní mlhu, která pomůže lepšímu spalování. Testovalo se to za války u leteckých motorů. Vlhký vzduch ač je to paradox lépe hoří než suchý. Ale už se to tu probíralo. stačí si to najít. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvekod Wolf » úte lis 08, 2005 08:31

trexxx píše:Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....

Ja myslim, ze se to vyuzivalo uz kdysi v leteckych motorech pro kratkodobe zvyseni vykonu motoru pri startu, vzhledem k vysoke korozivni agresivite se to asi pro trvaly provoz vyuzit neda. Nicmene prinosem pro vykon treba pri akceleraci (sprint) to jiste vyuzit jde, voda se take pri zplynovani rozpina jako spaliny pri horeni. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Wolf » úte lis 08, 2005 08:33

Jsi mne trochu predebehl :cry: . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Patrac » úte lis 08, 2005 08:34

Wolf píše:Jsi mne trochu predebehl :cry: . W.

No jo no jsem trochu mladší :lol: :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Roman » úte lis 08, 2005 08:39

Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Patrac » úte lis 08, 2005 08:41

Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D

Jo s tim se taky koketovalo pohon ponorek pomoci elektrolýzy rozklad vody na vodíka kyslík a jejich následné spalování v motoru a pohon ponorky pak tlakem páry. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Wolf » úte lis 08, 2005 08:44

Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D

No prave. A jeste k vetsimu vykonu prispivaji i vyssi pracovni tlaky, vznikle premenou vodni mlhy na paru v dobe horeni smesi. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Martanasse » úte lis 08, 2005 09:28

Jde jen o to, že chladnější vzduch obsahuje větší množství kyslíku a pak směs lépe hoří. Přisávat vodu do karbu je blbost, dělalo to spoustu lidí u škodovek a jak začali, tak taky přestali. Vodní mlha je už přijatelnější, ale dej si tam rovnou turbo a je to..
Slyšel jsem názor, že se H2O ve válci, za pomoci vysokého tlaku rozdělí na H, který vybuchuje a O, který podporuje hoření, je to volovina. H2O rozdělíme jen elektrolýzou nebo frekvenční rezonancí.
Uživatelský avatar
Martanasse
 
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků