Moderátor: Moderátoři
trexxx píše:Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
Jasně se dělalo u zavodních modelu starších aut měly extra nádobku s vodou a tus "lil! do valcu při spalování se ti voda vypařila a měls věčí oběm spylín čímž byl i věčí vykon ale vody nesmělovejt moc aby ti to nechcípaloOndra 07 píše:JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
Voda do sani??????? Tak to uz je na me moc...
Ondra 07 píše:JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
Voda do sani??????? Tak to uz je na me moc...
Rafan píše:Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....
trexxx píše:Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....
Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje.
Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje.
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků