Lada s motorom 2,0TS z Alfy

Moderátor: Moderátoři

Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

sakra nejdu mi sem pridat fotky... :-( ale je to podobne tomu bloku z cromy,len niektore veci su inac.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

fotku musíš mít dostatečně zmenšenou nabo ji dej třeba na rajče a sem jenom odkaz
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Saynerm
Příspěvky: 655
Registrován: úte říj 10, 2006 15:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Saynerm »

fotka muze mit maximalni rozliseni 800x600. jinak to bude psat ze soubor je prilis velky, nebo tak nejak
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк

BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........

Chatka 12 forever :mrgreen:
Buková drift challenge team
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

dej fotku na www.megaupload.vsevjednom.cz a nebo na www.ukazto.com a hoď sem link. Tam nemusíš nic zmenšovat, ani upravovat.
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Hezkej "kocour" . V nejhorším necháš odlít nebo vyfrézovat mezikus . Má to tak více aut .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

vsimol si si to ze termostat je nad prevodovkou?....som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula nezasahovalo. a inac ten medzikus by vedel urobit hocijaky sustruznik?
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ten termostat by asi zasahoval, jedině tam vyříznout kastli, ale zástavba tohohle motoru bude chtít flexu určitě.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Italia drift píše:som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula
U speciálu je to jedno , Soutěžní Lady s mechanickým vstřikováním měli kus hlavy až v kabině na místě topení . Díru pořídíš zdarma :P
Mezikus jde vyrobit snadno otiskneš motor a převodovku na tvrdý papír a "půl" je hotovo . Nejtěžší je "chytit" souosost kliky a" mrkve" převodovky . Ono by to stačilo říznout z 2 cm plecu vodou . Svrtat , sešroubovat a basta
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

No ako to ze treba rezat do kastle,toho som si vedomy :-D ked su diery zadara tak pohoda :-D hehe. a este taka otazka,seriova prevodovka a diferak by zniesli silu do 190Nm. a 150Hp ? alebo treba upravit.
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

a zabudol by som,spojka...seriova spojka zo zigula,by asi nepostacil,ne?....lebo ta z alfy by sa tam asi nedala natrepat...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

seriová spojka to neudrží... mě už klouže občas i sachs.. :D jinak difik a poloosy a kardanek a převodovečka nějakej čas určitě vydržej... to spíš nám na tom turbu to bude odcházet jako na běžícím pásu... :mrgreen:

no ale jinak koukám že jedině co čouhá z hlavy nad převodovku je ta voda že??. snad by se dala udělat redukce aby jsi nemusel řezat (pokut ti teda na tomhle záleží)... no a s tim napojením na převodovku, prostě asi budeš muset zjistit kompatibilitu mezi fiatama, lančiama a těma alfama, protože jinak většina motorů sćo je ve fiatech se da dát na lada převodku... s tou redukcí nějak nevím.. jak to vyřešit s delkou klacku co ti čouhá z převodovky, když tam dáš redukcí, tak nedošáhne ke klice.. .. :roll:

no ale jinak peknej muturek docela by se vyjímal v nějaké pekné 01.. :ANAL:
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

a Jaky ma vykon ta tvoja Turbo Lada? nad tym som tiez rozmyslal ze radse jdat turbo,to by bolo asi menej roboty,ale potom by tam bola mala zivotnost motoru asi.

a zevraj z fiatov motor pasuje na lada prevodovku,ale tak neviem ci ja alfa by pasovala, a stym medzikusom medzi motor a prevodovku: tak to som tiez myslels nato ze co ak to nedociahne te hriadel z prevodovky do az po kluku,ale nevim no...mozno by dociahlo :-)

a k tomu rezaniu... keby som robil taku prestavbu tak mi to je jedno ci tam bude o dieru naviac :-D heh s flexou som kamos :-)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tady je něco o FIAT motorech. Koukni se na to, uděláš si aspoň obrázek.

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=5211
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

no pekne veci su tam,ale co som kukal na tie obrazky tak mam iny blok na tej alfe,takze by to nesedelo jak fiat potom... :-( ale co tam je pisane o 2,0 s dvoma webrami tak to je dost zaujmave.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“