Zdar,řešim decentní problém na 1700.
Za boha živýho mi nejdou povolit žádný šrouby co držej hlavu...jen ten šroub co je venku.
Problem je že motor neni v autě a tak se neda kdoví jak zabrat.Neco mi řika že ten motor ještě nebyl rozebíranej a ty šrouby jsou asi ještě original zalepeny.Existuje nějakej figl jak si pomoct(třeba to ohřat lpg) než na to vemu nějakou pracovni brutalitu?elektrickej razovej utahovak s tim nehnul(dava 1100 NM, používáme ho v práci na povolování šroubů který se utahujou třeba na 600 NM a pod)
Budu vděčnej za každej nápad.
Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Moderátor: Moderátoři
Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Dlha paka... Ak 12ka orech, alebo hrany nevydrzia, treba navarit matku, idealne na 27ku orech. Srob sa tym prehreje a s dostatocne dlhou pakou musi povolit
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Přesně tak. Jednoho člověka k ruce, co motor podrží a dlouhou trubku + ořech. Doporučuju trubku namířit přes střed, dotyčný pak nemusí tolik držet. Rázový utahováky jsou k prdu, šroub nedrží hned pod hlavou, takže šroub si cukne v hlavě, propruží a ráz se do závitu nedostane.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Alebo jeden taha pakou a druhy udiera na orech kladivom
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Huh,stahoval jsem kalhoty mic před brodem.Trhákem s metrovou trubkou to šlo bez problémů.
Mám ale další dotaz,asi bych to tu přejmenoval na dotazy kolem větší opravy jinak celkem zachovalýho motoru.
Dneska jsem sundal hlavu.Motor asi nemá moc naběháno,ve válcích jsou stále krásné stopy po honování.
Jen jsem při rozbirce hlavy objevil prasklou vnitřní pružinu ventilu.Myslim si že je stejná s hlavou z klasiky 1500 ale stejně se radši přeptám,jsou prižiny ventilů v hlavě 1700 a 1500(unifikovaný) stejný?
Mám ale další dotaz,asi bych to tu přejmenoval na dotazy kolem větší opravy jinak celkem zachovalýho motoru.
Dneska jsem sundal hlavu.Motor asi nemá moc naběháno,ve válcích jsou stále krásné stopy po honování.
Jen jsem při rozbirce hlavy objevil prasklou vnitřní pružinu ventilu.Myslim si že je stejná s hlavou z klasiky 1500 ale stejně se radši přeptám,jsou prižiny ventilů v hlavě 1700 a 1500(unifikovaný) stejný?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šrouby hlavy 1700i nejdou povolit
Mám dojem že jsou stejný, ale radši ať ti odpoví fundovanější.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238