Problem!!! Kolisave napetie...

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oto911
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Problem!!! Kolisave napetie...

Příspěvek od oto911 »

Mam taky problem zacalo mi kolisat napetie, stahuje svetla proste vsetko aj aj auto pri jazde roby taky kolisavi pohyb.. co to je??? Kontrolka dobiania skace hore dole.... Ide o 2107 1.5

[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 26, 2010 18:28 ]
Co takhle kloudně pojmenovat téma? Dneska bludišťáky nedávam, ale klidně bych moh ;)
Vcerajsok je historia, zajtrajsok je Zahada, a dnesok je Dar.
1x Renault 19 1.4e
1x 2101 1200 K.O. :(
1x 2107 1500

http://oto911.rajce.idnes.cz/lada_M_power/#album
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Špatnej regulátor alternátoru.
Uživatelský avatar
Michal2101
Příspěvky: 208
Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal2101 »

Když je tu tohle téma tak se taky zeptám :)
Na palubním ukazateli napětí mi ručička neustále kmitá ale když dám multimetr přímo na baterii tak napětí nijak nekolísá, ví někdo v čom je chyba?
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

toto som tiež riešil, uhlíky, aj napriek tomu, že boli dostatočne dlhé po výmene to prestalo robiť.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

K3NW00D píše:Když je tu tohle téma tak se taky zeptám :)
Na palubním ukazateli napětí mi ručička neustále kmitá ale když dám multimetr přímo na baterii tak napětí nijak nekolísá, ví někdo v čom je chyba?


V přechodových odporech ve spojích a ve vodičích instalace.
Na nich vzniká úbytek napětí a protože voltmetr je zapojený čert ví kde hluboko v instalaci, tak ukazuje spíš počasí, než napětí baterie.Teda on vlastn ěukazuje palubní napětí, ale pouze pro obvody, ve kterých je zapojen, teda zřejmě pro kontrolní přístroje, blikače a zapalování. Pokud bys chtěl aby ukazoval pravdu, teda pokud se chce aby ukazoval napětí baterie, musel bys mu ten přívod od baterie samostatně natáhnout. Nejlíp i kostru. Akorát by byl trval připojen, nebo bys ho musel zapínat relátkem zapojeným cívkou na napětí za klíčkem.

Do stavu jako po koupi vozu to můžeš dostat tím, že všechnu elektriku dokonale vypucuješ a nokonzervuješ. Případně opravíš nebo vyměníš opotřebené části.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Voltmetr v 05(07) také ovlivňuje magnetické pole vznikající na drátech třeba při puštění blinkrů :? Pak se chová ručička jako metronom , i když ve skutečnosti napětí nekolísá .
Pokud ale při tom blikají světla (klavně okolo volnoběhu) může být vada v buzení altíku . (regulátor , studeňáky na pojistce (pokud je buzení přes pojistku) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ja mam celu kabelaz novu, vsetky spoje namazane kontaktovou vazelinou a k tomu novu poistkovu skrinku, taktiez s namazanymi poistkami a voltmeter si pri pustenych blinkroch stale skace a ukazuje dost odlisne ako je skutocna hodnota na baterke.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Michal2101
Příspěvky: 208
Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal2101 »

Právě že já jsem dělal generálku elektroinstalace, co bylo nějak zkorodovaný jsem buď očistil a nakonzervoval kontaktolem a nebo jsem rovnou dával nový kabel s konektorem aby nevznikal žádný problém.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“