Zdravím mám problém se kterým si nevime rady.Na zelené 2101 když šlápnu na brzdu tak se blokne pravé zadní kolo.Dá to velkou ranu a není to pravidelné.Vyměnily jsme pakny v donmění že jsou vadné.Pak jsme přišly na to že jeden šroub co drží kolo je delší a konec je domlácenej.Šroub byl vysoutružen chvilku to dalo pokoj a dneska opět.Auto bylo bourané na zadek.Chybí mě štefty které drží bubny.Mohla by toto byt příčina .Auto při brždění cuká.Mohl by být navalenej buben
Robil som niečo podobné na felde, ale to sa koleso bloklo pri rýchlejšom cúvaní, bol vypadnutý kus obloženia a pri cúvaní sa zrejme ehm no, zo spodu bubna sa posuval pri tom rychlom cuvani a zasekoval sa medzi čelust a bubon, aspon taký bol odhad, logicky to nebolo možné vidieť počas blokovania, vymenil celuste a kľud, určite máš čeľuste v poriadku? buď toto, alebo ďalšia šruba, alebo ma napadá úplne zalepená zadná brzdová hadička ale to by ti blokovalo aj druhe koleso a inym spôsobom štiftikmi na bubny to nebude
ps. tiež tá felda vydávala peknú ranu
Jakub Metelka píše:.Auto při brždění cuká.Mohl by být navalenej buben
To zjistíž jednoduše . V malé rychlosti pomalu přitahuj ruční brzdu pokud auto začne cukat (brzdí/nebrzdí) je "šišatej" buben - výměna .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
.... dej tam vsechny srouby stejne kratke!
Delsi sroub obcas skubne za paknu uz se mi to taky stalo.
Jeste dosteluj krok paken k bubnu to se projevuje stejne lepi se pakna k bubnu.
Prevazne pri rozjezdu.
Naposledy upravil(a) George DeLorean dne úte úno 10, 2009 20:45, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
To nič, nemusí to robiť pri cúvaní, brzd. obloženie máš z obidvoch strán Tak ako ti radí Saša, vymeň bubny, ale pre istotu skontroluj aj či niesu tie šruby očesané a pozri obloženie či sa náhodou už nezačína rozpadovať , ono by teoreticky stačilo aby sa odlepoval len vrch jednej z čeľustí (proti smeru otáčania) a mohlo by to robiť. Ale ak skontroluješ všetko, chybu nájsť musíš
Buď niektorý bubon (keď si ich ešte nevymenil) alebo poloos, viem viem, bavili sme sa už o tom ale aj tak trvám na tom že po bubne to môže byť už len slabo skrivená poloos čo už so mnou
Setkal jsem se s tím, že propouštějící váleček brzdy způsobil slepení prachu z obložení na takové strupy, které se nalepily na obložení. A pak to prostě brzdilo jako logický obvod. Brzdí X Blokuje. Po výměně paken a válečků bylo vyřešeno.
V Tvém případě už jsi všechny relevantní odpovědi ale dostal, výměna bubnů (přestružení) na vibrace a revize šroubů proti blokování.
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!