Poruchy
Moderátor: Moderátoři
no ten uplne puvodni regulator mel 0 A 1 2 a na A to foukalo na maximum dokud to nedosahlo urcite teploty. Ted mam regulator 0, A,1,2,3 funkce skoro stejna , pribyl dalsi stupen. ME to delalo taky jako Tavrimu a pak to odeslo definitivne.... furt to topilo na plny koule , jen poloha 16st kdy se odpojije regulator to foukalo studeny. Opravy elektroniky nevedly k cili, tak jsem tenkrat kupoval novy regulator:-(((
A co tenhle báječný kontrolní panel, má s ním někdo problémy? Mně nefunguje už od doby, kdy jsem auto koupil. Prostě je nefunkční, až jsem už skoro zapomněl, že ho tam mám. Přitom napětí do něj leze, ale nemám schema zapojení, abych to mohl svěřit nějakému šikovnému elektrokutilovi. Naštěstí na něm nejsou žádné důležité údaje a stav chladící kapaliny si hlídám sám občasným zvednutím kapoty motoru. Jinak na bezpečnostní pásy jsem ani žádné čidlo neviděl Mohl by někdo posat jednotlivé značky-signálky prosím?
Když otevřeš dveře, rozsvítí se červeně otevřené dveře. (nikoli nedovřené, takže je to stejně nahouby). Aby to seplo, dveře se musí otevřít natolik, že je to stejně vidět v zrcátkách.
Zleva shora:
L1)Hladina oleje - měří to před startem.
L2)Hladina vody v nádobce ostyřikovače.
L3)Hladina vody v chlazení - měří to pouze před startem. (když vyteče za jízdy, tak to zarytě mlčí.
Zprava shora:
P1)Kontrolka vláken v zadních obrysových a brzdových světlech.
(přední světla, zadní mlhovky, blinkry a couvačku to nehlásí)
P2)Kontrolka stavu brzdového obložení. (u mě nefunkční, pro příliš krátké drátky vedoucí k destičkám. Vždy, když ty drátky vidím jsou u destičk rozpojené.) Velmi dobře to hlásí kvalitu prosolení louží.
Je-li louže v zime dostatečně vodnatá a prosolená, po průjezdu kontrolka spustí.
P3)Pásy u mě od výroby nefunkční.
Veškeré projevy tohoto panelu jsou doprovázeny akustickou signalizací.
U otevírání dveří mě to zpočátku dost prudilo. Zvyk jsem si.
Zleva shora:
L1)Hladina oleje - měří to před startem.
L2)Hladina vody v nádobce ostyřikovače.
L3)Hladina vody v chlazení - měří to pouze před startem. (když vyteče za jízdy, tak to zarytě mlčí.
Zprava shora:
P1)Kontrolka vláken v zadních obrysových a brzdových světlech.
(přední světla, zadní mlhovky, blinkry a couvačku to nehlásí)
P2)Kontrolka stavu brzdového obložení. (u mě nefunkční, pro příliš krátké drátky vedoucí k destičkám. Vždy, když ty drátky vidím jsou u destičk rozpojené.) Velmi dobře to hlásí kvalitu prosolení louží.
Je-li louže v zime dostatečně vodnatá a prosolená, po průjezdu kontrolka spustí.
P3)Pásy u mě od výroby nefunkční.
Veškeré projevy tohoto panelu jsou doprovázeny akustickou signalizací.
U otevírání dveří mě to zpočátku dost prudilo. Zvyk jsem si.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Kontrola zapnutí pásů není u 21113 r.v. 2004 instalovaná , předpokládám že i letos se na to dovozce vykašlal. Ono je to asi stejně hlavně kvůli Airbagu, který je bez zapnutého pásu vražedná zbraň ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
no nejen to ale informace o zapnutych bezpecnostnich pasech se u slusnych aut vyhodnocuje spolu se zatezovym cidlem sedadla aby to nebuzerovalo zbytecne. A vysledkem muze byt ze u nezapnuteho pasu nejsou aktivovany pyrotechnicke predpinace a taky nemusi byt aktivovana sada airbagu pro dane sedadlo.
Takze u lady meli volnou pozici kontrolky a tak ji venovali bezpecnostnim pasum...
Jedina kontrolka ktera je k necemu je ta na zarovky--- diky ni clovek pozna ze zadni objimky jsou nespolehlive a zadaji radikalni konstrukcni zmenu.
To ze ubytek chladici kapaliny neni signalizovan v prubehu jizdy to je docela nemile. BTW Tavri a co hodiny.. asi pred rokem mi dotikaly na veky:-)))
Takze u lady meli volnou pozici kontrolky a tak ji venovali bezpecnostnim pasum...
Jedina kontrolka ktera je k necemu je ta na zarovky--- diky ni clovek pozna ze zadni objimky jsou nespolehlive a zadaji radikalni konstrukcni zmenu.
To ze ubytek chladici kapaliny neni signalizovan v prubehu jizdy to je docela nemile. BTW Tavri a co hodiny.. asi pred rokem mi dotikaly na veky:-)))
Ty předpínače pasů u Felicie si kolega nemohl vynachválit. Poté, co lehce šťouchnul při parkování do auta vepředu, jezdil asi půl roku s pasama našponovanejma na sloupcích.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš - dík za popis kontrolek
Jiri - hodiny zatím šlapou, i když v minulém zimním období se párkrát stalo, že po příchodu k autu byl čas třeba jen o pár hodin pozadu. Nikdy jsem si nevšiml, že by stály. Musely se zastavit až někdy po vychladnutí interiéru a po odemknutí a nasednutí do auta se zase rozeběhly. Moc jsem to neřešil, našteloval jsem je vždy na správný čas a bylo Takže zatím jdou, celé letní období nezlobily a uvidíme co přinese zima.
Jiri - hodiny zatím šlapou, i když v minulém zimním období se párkrát stalo, že po příchodu k autu byl čas třeba jen o pár hodin pozadu. Nikdy jsem si nevšiml, že by stály. Musely se zastavit až někdy po vychladnutí interiéru a po odemknutí a nasednutí do auta se zase rozeběhly. Moc jsem to neřešil, našteloval jsem je vždy na správný čas a bylo Takže zatím jdou, celé letní období nezlobily a uvidíme co přinese zima.
U hodin se mi "ochodilo mosazne kolecko " a pastorek u krokoveho motorku. zuby maji polovicni velikost a jsou "kousnuté"
Nevite jak se projevuje vadné čidlo detonací? při středně sešlápnutém pedálu plynu mi silně cvakají ventily (LPG) a pri provozu na benzín je to taky ale slabší.
Jo a zas mi někde utíká voda:-(
Nevite jak se projevuje vadné čidlo detonací? při středně sešlápnutém pedálu plynu mi silně cvakají ventily (LPG) a pri provozu na benzín je to taky ale slabší.
Jo a zas mi někde utíká voda:-(
U čidla detonací nevím. Už mi ho několikrát měnili, ale nepřišel jsem na to já, ale našli to v závadách v počítači při pravidelných prohlídkách a při tom, když mi to na LPG blbnoulo a nechal jsem přečíst počítač.
Když jsem jezdil na plyn furt to nějak blblo. (kolísání otáček, někdy chcípání, někdy škubání, prostě různé blbosti, podle toho, jak se to vyspalo) Vozil jsem to po všech možnejch servisech a tam mi měnili různý čidla.... Ale když jsem se v lednu konečně nasral a přestal ten plyn používat, tak od té doby s chodem motoru nejsou problémy.
(Ale jezdím za cca 2,30kč/km) I když ono je to porovnání trochu zavádějící, protože čas ztracený pojížděním po servisech kvůli plynu, bych měl připočítat k ceně pohonných hmot.....
Když jsem jezdil na plyn furt to nějak blblo. (kolísání otáček, někdy chcípání, někdy škubání, prostě různé blbosti, podle toho, jak se to vyspalo) Vozil jsem to po všech možnejch servisech a tam mi měnili různý čidla.... Ale když jsem se v lednu konečně nasral a přestal ten plyn používat, tak od té doby s chodem motoru nejsou problémy.
(Ale jezdím za cca 2,30kč/km) I když ono je to porovnání trochu zavádějící, protože čas ztracený pojížděním po servisech kvůli plynu, bych měl připočítat k ceně pohonných hmot.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)