Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

6300kč
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

bude zima, topit se musi:-))))
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Topí to ok, jen občas při zpětném přepnutí z teplého na studený vzduch to topí nadále. Ale vychytal jsem, že stačí přepnout na chvíli přepínač do polohy avtomátika, uslyším cvaknutí nějakého relé a začne proudit studený vzduch.
:toimonster:
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

tavri: A kde, že máš jako tu automatiku?
Na jakém přepínači. Já mám rychlost ventilace 1-4 a další přepínač se stupnici 16 až 28 po 2 stupních.
Franta
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no ten uplne puvodni regulator mel 0 A 1 2 a na A to foukalo na maximum dokud to nedosahlo urcite teploty. Ted mam regulator 0, A,1,2,3 funkce skoro stejna , pribyl dalsi stupen. ME to delalo taky jako Tavrimu a pak to odeslo definitivne.... furt to topilo na plny koule , jen poloha 16st kdy se odpojije regulator to foukalo studeny. Opravy elektroniky nevedly k cili, tak jsem tenkrat kupoval novy regulator:-(((
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

A co tenhle báječný kontrolní panel, má s ním někdo problémy? Mně nefunguje už od doby, kdy jsem auto koupil. Prostě je nefunkční, až jsem už skoro zapomněl, že ho tam mám. Přitom napětí do něj leze, ale nemám schema zapojení, abych to mohl svěřit nějakému šikovnému elektrokutilovi. Naštěstí na něm nejsou žádné důležité údaje a stav chladící kapaliny si hlídám sám občasným zvednutím kapoty motoru. Jinak na bezpečnostní pásy jsem ani žádné čidlo neviděl :roll: Mohl by někdo posat jednotlivé značky-signálky prosím?
:toimonster:
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Když otevřeš dveře, rozsvítí se červeně otevřené dveře. (nikoli nedovřené, takže je to stejně nahouby). Aby to seplo, dveře se musí otevřít natolik, že je to stejně vidět v zrcátkách.

Zleva shora:
L1)Hladina oleje - měří to před startem.
L2)Hladina vody v nádobce ostyřikovače.
L3)Hladina vody v chlazení - měří to pouze před startem. (když vyteče za jízdy, tak to zarytě mlčí.

Zprava shora:
P1)Kontrolka vláken v zadních obrysových a brzdových světlech.
(přední světla, zadní mlhovky, blinkry a couvačku to nehlásí)
P2)Kontrolka stavu brzdového obložení. (u mě nefunkční, pro příliš krátké drátky vedoucí k destičkám. Vždy, když ty drátky vidím jsou u destičk rozpojené.) Velmi dobře to hlásí kvalitu prosolení louží.
Je-li louže v zime dostatečně vodnatá a prosolená, po průjezdu kontrolka spustí.
P3)Pásy u mě od výroby nefunkční.

Veškeré projevy tohoto panelu jsou doprovázeny akustickou signalizací.
U otevírání dveří mě to zpočátku dost prudilo. Zvyk jsem si.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
Georgius
Příspěvky: 4043
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgius »

Kontrola zapnutí pásů není u 21113 r.v. 2004 instalovaná :( , předpokládám že i letos se na to dovozce vykašlal. Ono je to asi stejně hlavně kvůli Airbagu, který je bez zapnutého pásu vražedná zbraň ... :o
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no nejen to ale informace o zapnutych bezpecnostnich pasech se u slusnych aut vyhodnocuje spolu se zatezovym cidlem sedadla aby to nebuzerovalo zbytecne. A vysledkem muze byt ze u nezapnuteho pasu nejsou aktivovany pyrotechnicke predpinace a taky nemusi byt aktivovana sada airbagu pro dane sedadlo.
Takze u lady meli volnou pozici kontrolky a tak ji venovali bezpecnostnim pasum...
Jedina kontrolka ktera je k necemu je ta na zarovky--- diky ni clovek pozna ze zadni objimky jsou nespolehlive a zadaji radikalni konstrukcni zmenu.
To ze ubytek chladici kapaliny neni signalizovan v prubehu jizdy to je docela nemile. BTW Tavri a co hodiny.. asi pred rokem mi dotikaly na veky:-)))
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Ty předpínače pasů u Felicie si kolega nemohl vynachválit. Poté, co lehce šťouchnul při parkování do auta vepředu, jezdil asi půl roku s pasama našponovanejma na sloupcích. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no a cemu se divis.. felicie je taky levna jebka a tak se setri aby se sundala cena kam az to pujde. A kdyz se tohle stane tak pak platis jak mourovatej... Vsechny vycyhtavky aby to fungovalo jen kdyz je to potreba snizuji zisk z prodeje nahradnich dilu a zvysuji cenu auta...
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Skalouš - dík za popis kontrolek :)
Jiri - hodiny zatím šlapou, i když v minulém zimním období se párkrát stalo, že po příchodu k autu byl čas třeba jen o pár hodin pozadu. Nikdy jsem si nevšiml, že by stály. Musely se zastavit až někdy po vychladnutí interiéru a po odemknutí a nasednutí do auta se zase rozeběhly. Moc jsem to neřešil, našteloval jsem je vždy na správný čas a bylo :wink: Takže zatím jdou, celé letní období nezlobily a uvidíme co přinese zima.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

U hodin se mi "ochodilo mosazne kolecko " a pastorek u krokoveho motorku. zuby maji polovicni velikost a jsou "kousnuté"

Nevite jak se projevuje vadné čidlo detonací? při středně sešlápnutém pedálu plynu mi silně cvakají ventily (LPG) a pri provozu na benzín je to taky ale slabší.
Jo a zas mi někde utíká voda:-(
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

U čidla detonací nevím. Už mi ho několikrát měnili, ale nepřišel jsem na to já, ale našli to v závadách v počítači při pravidelných prohlídkách a při tom, když mi to na LPG blbnoulo a nechal jsem přečíst počítač.

Když jsem jezdil na plyn furt to nějak blblo. (kolísání otáček, někdy chcípání, někdy škubání, prostě různé blbosti, podle toho, jak se to vyspalo) Vozil jsem to po všech možnejch servisech a tam mi měnili různý čidla.... Ale když jsem se v lednu konečně nasral a přestal ten plyn používat, tak od té doby s chodem motoru nejsou problémy.
(Ale jezdím za cca 2,30kč/km) I když ono je to porovnání trochu zavádějící, protože čas ztracený pojížděním po servisech kvůli plynu, bych měl připočítat k ceně pohonných hmot.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no me nejak nnikdy nenapadlo to cidlo odpojit aby clovek vedel jak se to projevi:-))) asi zajedu do melnika...
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“