Alternátor a řemen

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Kup si ho na Koněvce, ne od Vašenkova http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No já nevím, ještě abych musel sundavat alternátor, abych se dostal k uhlíkům :roll: to mi přijde jako samozřejmost, že jsou dobře přístupný, i když na šestnáctiventilu to asi bude horší se k tomu altíku dostat.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Na samare som menil zadnu a stredu cast vyfuku bez montaznej jamy, bez heveru, bez pokladania, jednoducho som na parkovisku lahol pod auto a vymenil ho :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No ale co vidím v tomhle jako poměrně velkou botu konstruktérů je to, že při výměně vodní pumpy se musí sundavat řemenice vačkovejch hřídelí.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jiri píše:
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))


On se altík nevysypal, ale za jízdy to mělo napětí tak kolem 12,4V a když jsem zapnul něco co hodně bere třeba mlhovky, nebo výhřev okna tak to napětí šlo dolu,ale pak se už nedorovnalo, tak jsme skoukli tu hřídelku- byla docela ohoblovaná a zaprasenej sběrač, tak jsme to vyčistili a dali zpátky a už je tam krásných 14V během jízdy bez světel, se světlama asi 13.5V možná i víc. I Check Engine už zhaslo.Ale počítám že se zase rozvítí po čase. :lol: na nějakou jinou závadu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od FOMA »

lada 2112 r.v 2004 s posilovačem řízení. Pokud mě zrak nešálí, tak pro výměnu plochého řemene musím u verze s posilovačem demontovat silenblok motoru :shock: :?: :?: :!: :!: Má s tím někdo zkušenosti? Na verzích bez posilovače je tento úkon hotový během pár minut, ale s posilovačem....to je teda nářez :rolleyes:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od Cory »

Ano, normalka, rovnako to ma aj Priora s klimou :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od FOMA »

Kua, zase práca navíc :evil: :rolleyes:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od Cory »

Vies, co je praca navic? Ked mas prioru s klimou a potrebujes vymenit alternator :D cele sacie potrubie dole :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od FOMA »

:roll: ještě, že nemá Prioru :mrgreen:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od zelvotron »

Jo, klima nebo hydraulickej posilovač znamená řemen okolo držáku motoru, to je daň za luxus a rozmařilost :-P Ale zas na druhou stranu dneska ty řemeny většinou vydrží a povolit silentblok a trošku vyheverovat motor není zas taková tragédie ne? Co takhle si tam rovnou provlíknout i náhradní a připáskovat :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od FOMA »

Ty jo to je skvělej nápad :finga:
p
Pravdou je, že posilovač v desítce to auto katapultuje o level výš 8)
Silenblok povoluješ na straně kastle nebo u bloku motoru? Chci si ulehčit práci a nechci objevovat již objevené :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od JmJ »

Nefrflej a pekne opravuj, uz se tesim na RZ Chriby a okoli ;-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Alternátor a řemen

Příspěvek od FOMA »

:roll: :prayer: :rabbit: :pale:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“