Stránka 9 z 15

Napsal: úte srp 31, 2010 20:37
od plavec
Právěže v listopadu mě čeká stk, tak to chci mít v cajku.A když už se v tom jednou hrabu, tak to udělám celý. Stejně jeden váleček rosí a druhej nefunguje. Doufám že nebude třeba šahat na omezovač.

Napsal: stř zář 01, 2010 06:47
od tavri
Taky jsem s omezovačem nic nedělal. Když to brzdí na štěrku - jsou vidět čáry, tak na válcích STK to zabrzdí taky.
Zajímavý poznatek:
Kolo se podrařilo odvzdušnit po té, co jsem do kufru auta naložil zátěž: Pytle s pískem a kanystry s vodou.

Napsal: stř zář 01, 2010 16:58
od FOMA
Já bych zde jen připoměl info která pro mě měla cenu zlat.Když budeš chtít odvzdušnit PZ kolo,tak je třeba zatlačit zátěžový regulátor(např.vrazit tam tlustý šroubovák)jinak PZ kolo(váleček)neodvzdušníš!! 8)

Oprava značek. Želv.

Napsal: pát lis 19, 2010 14:30
od zelvotron
Tak jsem měnil kola a to sem neměl dělat :D Krom toho že mám téměř sjetý destičky, tak jsou všechny tlumiče vyteklý, tedy ono je fakt, že ty jízdní vlastnosti posledních pár měsíců jsou tragický, takže co koupit, aby to vydrželo nějakou chvíli (tzn víc jak tyhle mělníkovský - 40tkm), klidně i dražší. Co ten Sachs plynokapalinovej a dva litry za přední a polovina za zadní to není tak zlý. Do originálu se mě nechce a to taktně pomlčím o tom, že jeden odešel už tenkrát v záruce (a na novým autě taky jeden odešel :mrgreen: ).

http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... -perovani/

Napsal: pát lis 19, 2010 18:09
od žež
Mám sachsy na feldě asi 4 roky a zatím dobrý. Na ladu jsem dával před půl rokem fenoxy a zatím drží :)

Napsal: sob lis 20, 2010 00:38
od plavec
Na fáčko jsem zakoupil Kayaba za pár šupů. Ale je fakt že už se mi po nějaký době (nevím asi dva roky) moc nezamlouvaj. Taky ono, když člověk jezdí po takových cestách kde je samá jáma tak bych řekl že nevydržej ani kdejaký hogo fogo tlumiče.

Mmch. jaké doporučují v Sadské?

Napsal: stř pro 08, 2010 10:10
od zelvotron
No takže dneska těsně před cílem začal jeden zadní tlumič šíleně mlátit asi jako když by člověk bouchal kladivem do traverzy.

Vizuálně sem to zkontroloval a nikde nic uvolněnýho není (uložení tlumiče nahoře, dole a nápravy). Potřeboval bych s tím ujet ještě tak 200 km, dá se to? Co hrozí?

Napsal: stř pro 08, 2010 19:59
od Tommel
bude to maximalně bouchat dal, ja jel už se zadni urvanou napravou a taky se to dalo :mrgreen:

Napsal: stř pro 08, 2010 20:11
od Štěpán
To zelvoun: Uvědom si, že zadní tlumič plní i funkci pérovací, takže radši bych nějakou jízdu neriskoval. Aby se ti neutrh a nekleknul jsi jednou stranou až na zem - respektive podběh o pneumatiku. ( dorazy jsou součásti tlumiče ) Kdysi jsem kupoval tlumič na samaru a stál mě necelou tisicovku.

Napsal: stř pro 08, 2010 21:08
od zelvotron
Pozdě, už sem doma :lol:

Jízda za všechny prachy, jel sem šedesát, bouchalo to jak prase, ale kdyby nebyly tak rozbitý silnice, tak je to ještě celkem ok :)

Že tlumič vede i pružinu je mi jasný, proto se na to ptám, samozřejmě s tím nehodlám jezdit kdovíkde, šlo mě jen o cestu domů a teď následně někam na výměnu. Tak nějak sem doufal, že ty tlumiče vydržej aspoň do ledna :?

Tímto se omlouvám všem, který jsem pomalou jízdou zdržel. Teda kromě toho pána s HIDama, co oslňoval jak prase, tomu to patří :P

Tlumiče pérování

Napsal: úte dub 05, 2011 20:17
od FOMA
Tak to postihlo i mě auto má najeto 102 000km a vyskytla se náhle závada:vyteklé př.tlumiče pérování. :evil:
Takže zkuste pomoct při výběru jaké tlumiče na auto dát :?: -pošilhávám po plyno-kapalinových od Monroe za cca1300czk kus co vy na to?
Ještě dotaz měnit i tu horní misku s ložiskem,byt s ní nejsou problémy?(ale vzhledem k stáří a počtu km asi preventivně ano,orig.ru stojí 480czk,tak to není zase až taká hrůza)
dík za veškeré reakce(i negativní apd.) :)

Napsal: úte dub 05, 2011 21:08
od zelvotron
Monroe nebrat http://www.autoreview.ru/archive/2006/1 ... absorbers/

Šel bych do těch plynokapalinovejch Sachsů, mě to nevyšlo, protože byly schopný je dodat skoro až za měsíc, což sem čekat nemoh, takže jsem dal ruský, misky jsem bohužel neměnil, na to sem nějak zapomněl zmínit a udělat se to mělo, nejde ani tak o ložiska, jako o silentbloky uložení, protože na nerovnostech to teď trochu mlátí :(

Napsal: úte dub 05, 2011 21:28
od žež
Ještě dotaz měnit i tu horní misku s ložiskem,byt s ní nejsou problémy?(ale vzhledem k stáří a počtu km asi preventivně ano,orig.ru stojí 480czk,tak to není zase až taká hrůza)
dík za veškeré reakce(i negativní apd.) :)
To ložisko jsem vyčistil, namazal a bez problémů funguje dál. Spíš se mrkni na gumové věci...

Napsal: stř dub 06, 2011 18:57
od FOMA
Tak jsem dnes zjištoval v průběhu dne co kde a za kolik v jaké kvalitě a musím říct,že jsem z toho docela rozčarován,značku Monroe na kterou jsem si tak nějak myslel téměř žádný z prodejců nehodnotí bůhvíjak dobře :( ,oproti tomu se většina svorně přiklání ke značce Sachs 8)
Masters sport a Monroe nabízí pouze vložky do tlumičů(1077 a 1251czk), které se musejí poměrně složitě demontovat zatímco Sachs nabízí komplet tlumič který stačí vyměnit nicméně cenový rozdíl je téměř 100% :?
... jsem tam kde jsem byl a babo raď :roll:

Napsal: stř dub 06, 2011 20:19
od zelvotron
Sachs jsou celý tlumiče? Co jsem se o to zajímal, tak ten Advantage byly jen vložky, ale cenově mě to přišlo ok, viz můj odkaz na autodíly o několik příspěvků zpět. Budeš to měnit sám, nebo dávat do servisu? Pro servis by ty vložky neměly představovat větší problém, další možnost je sehnat si starý přední tlumiče, přehodit do nich nový vložky a při montáži na autě už to pude kus za kus.