Stránka 2 z 2

Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?

Napsal: stř led 23, 2019 07:37
od Ondra1,7mpi
No, ale to bych už nepropojoval s motorem, tam bych dal max soudek, a hadicou pouštěl do nádrže...

Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?

Napsal: čtv led 24, 2019 13:42
od nespor.jenda
tajga píše:Lada niva nema ziadne deformacne zony

U mé Nivy je deformační zóna na vozidle značena tmavě zelenou barvou. :wink:

Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?

Napsal: úte led 29, 2019 16:51
od Jarda_NIVA1.7
Luděk Musil píše:Proč osobní automobily s motorem vpředu mají palivovou nádrž vzadu a naopak :?:
Jen kvůli místu a rozložení hmotnosti to není :idea: . L.

No stovka to tak mela, ale dalsi zadohraby uz vse vzadu.

Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?

Napsal: stř led 30, 2019 10:09
od Teepee
Jarda_NIVA1.7 píše:No stovka to tak mela, ale dalsi zadohraby uz vse vzadu.

Vždycky bylo, že modely Škoda 100 byly modernizovány mj. i tím, že nádrž se přesunula mimo deformační zónu vozidla do jeho středu, kde je riziko jejího poškození nejnižší.
A taky bylo, že rezervní kolo umístěné nejprve v zavazadlovém prostoru (1000 a 100), později pod podlahou (105-136) je SOUČÁSTÍ deformační zóny vozidla.

Niva je koncepčně z roku 1975-1976, to mi přesun nádrže pod zadní sedačky moc nesedí, nebo byli opravdu zemí kde zítra znamená včera. :idea:
Zatímco rezerva nad motorem, mi zase přijde že včera znamená zítra, protože když při čelním nárazu nenapochoduje řidiči do zubů kapota, napochoduje tam rezerva. :lol:
https://www.autotitre.com/forum/Lada/Ni ... 2238p1.htm
viewtopic.php?f=63&t=16788
https://www.youtube.com/watch?v=5-nOPvXiIWQ

Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?

Napsal: stř led 30, 2019 12:23
od Jarda_NIVA1.7
Rezervu jsem presunul na strechu a v motoraku vozim jen pneumatiku