znova Karburator, nenastavim otacky

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4262
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Na přírubu tip mám, srovnat jí. ;)
Hezky brusný papír na rovnou plochu (nejlépe na sklo, nebo stůl srovnávačky-hoblovky atp. a přírubu brousit dokud nebude rovná a sedět hezky celou plochou.
Při montáži pak použít klasické podložky, nejlépe velkoplošné + pérové podložky a dotahovat do momentu, kdy podložky sednou a matice začne klást odpor. Předpětí pérových podložek spolu s lehkým dotažením po jejich sednutí (citem a nebo laik max 1/6 otáčky matice) bude bohatě stačit.
Těsnění před montáží vhodno potřít vazelínou.

Ovšem jak na hejblátka nevím, u mé 2106 fandím WEBERU, asi nejjednodušší běžný karburátor do LADY (ani ekonostat nemá).
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6497
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:
JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....

Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu,


To prisavani vzduchu muze delat asi ruznou neplechu. Teoreticky, kdyz jsou otacky motoru nizke a tedy podtlak v sani je maly a navic se prisava vzduch temi netesnostmi, coz zpusobi dalsi snizeni podtlaku v sacim potrubi a ten uz nestaci na vcasne a dostatecne prisati membrany ekonomizeru. Teoreticky :-).

Verim tomu, ze vis lepe jak ja co delat a co proverit, ale jestli bude nejaky ten sraz o vikendu v Brne, tak s tim prijed a treba to muzem jeste prekontrolovat. Vic oci vic vidi a kam cert nemuze, tam nastrci ekonomizer.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

Koko Loko píše:
JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....

To bych, až tak netvrdil u 13cky mi ta úsporná decelerace, chodí celkem obstojně, jen při dlouhodobém brždění motorem to má tendenci ke zdechnutí, ale u 15ctky to jaksi ne a ne rozchodit, respektive k uzavření paliva dojde, což poznám lehkým závanem pachu oleje co putuje do výfuku, ale již po krátkém brždění motorem to při vyřazení zdechne, všechny komponenty byly prověřeny, ani ta střelka v karburátoru nikde nedrhne a zatím žádný pokrok. Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu, nemáte někdo nějaký zaručenějši tip na tuto problematiku?


Jo prohnute jsem to mel taky.... spravila to az CNC freza.Musel jsem odfrezovat asi 1.5mm
na muj vkus docela dost,ale nastesti jen z kraju takze stredu se to nedotklo :-)
A rozdil byl patrny na prvni otevreni penezenky i akceleraci. Pred mezera mezi tesnenim .... velka a prisavalo to spoustu falesneho vzduchu... spotreba 10.5l
po oprave dobra akcelerace a spotreba 6.5 - 6.8. (musim jeste spocitat minule rok pro jistotu :-) )

to JMJ ... jo mam to dost stahle,ale porad mam 750 -800 otacek na volnobeh.Zas tak moc to netrapim :-)
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

zigulman píše:ale porad mam 750 -800 otacek na volnobeh.Zas tak moc to netrapim
to by som bol rad keby som sa dostal na taky volnobeh... ja mam tak 650-700 viac z toho nedostanem, ale vdaka favo rozdelovacu to nezhasne ani ked vyradim v LPGu pri 120...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Tak jsem byl v Kladne a tam mi rekli, ze mi tam nepujde karburator s ekonomizerem. Chlapek ale vypadal, ze s tim nema zkusenosti a nedokazal mi rict proc. Zajimalo by me tedy, jestli muzu dat do 21061 karburator s ekonomizerem a pripadne co budu muset upravit a jak se to zapoji. Teda v pripade, ze karburator s ekonomizerem je lepsi.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Brandy píše:Tak jsem byl v Kladne a tam mi rekli, ze mi tam nepujde karburator s ekonomizerem. Chlapek ale vypadal, ze s tim nema zkusenosti a nedokazal mi rict proc. Zajimalo by me tedy, jestli muzu dat do 21061 karburator s ekonomizerem a pripadne co budu muset upravit a jak se to zapoji. Teda v pripade, ze karburator s ekonomizerem je lepsi.

A proč by ti tam nešel, musíš akorát dodat pneuventil, černou inteligentní škatulku co to řídí a vytáhnout podtlak ze sání tj. buď máš v koleně sání nějaký zaslepený otvůrek, nebo si ho budeš muset vyvrtat a osadit vhodným závitem, pak už stačí sehnat OZONika a máš to skoro zadarmo, mmj. Tomáš si to taky naimplantoval do své 2103, otázkou je za jak dlouho se vynaložené investice vrátí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání

A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Brandy píše:
Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání

A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?


Standartne je to hned vedla natrubku na hadicu co ide na posilnovac brzd.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš »

Trevor píše:
Brandy píše:
Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání

A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?


Standartne je to hned vedla natrubku na hadicu co ide na posilnovac brzd.


A pokud se ti nechce vrtat do sani jako me, tak staci udelat rozbocka na hadici co vede k posilovaci brzd. Tak to mam ja a zatim spokojenost.

Foto T-rozbocky.
Obrázek
Lada-VAZ 2106 momentálně GO karoserie , karburátor Ozon 2107, el. zapalovaní alá Marek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Lukáš píše:A pokud se ti nechce vrtat do sani jako me, tak staci udelat rozbocka na hadici co vede k posilovaci brzd. Tak to mam ja a zatim spokojenost.

To vypada zajimave. Tak bych to udelal radsi. Diky.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“