znova Karburator, nenastavim otacky

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

znova Karburator, nenastavim otacky

Příspěvek od gogo »

...po vycisteni mi to slape OK, ale zrejme mam vir v nadrzi a treba to zostelovat. a to je ten problem, karburator nereaguje. stale na otacky 2500-3000 na volnobeh a ked tocim skrutkou volnobehu vobec ziadna zmena, rovnako aj pri srobe bohatosti, dokonca aj ked je uplne pritiahnuty. stale bez zmeny, vysoke otacky.....
poradte....

G.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

nedelal jsi neco s klapkou?Bych to tipl na by-pass...kdyz mas pootevrenou klapku tak sroub bohatosti nefunguje, smes jde pres by-pass(malej otvor kterej se uzavre pri zavreni klapky a smes jde kolem sroubu bohatosti-nevim jestli sem to vysvetlil dobre, snad vis o cem mluvim) ...Nebo je moznost ze by to prisavalo vzduch.Takhle na dalku resit karbec je trochu blbe...Je Vas tam na Slovensku dost tak rekni nekomu kdo byva pobliz...
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Re: znova Karburator, nenastavim otacky

Příspěvek od Wolf »

gogo píše:...po vycisteni mi to slape OK, ale zrejme mam vir v nadrzi a treba to zostelovat. a to je ten problem, karburator nereaguje. stale na otacky 2500-3000 na volnobeh a ked tocim skrutkou volnobehu vobec ziadna zmena, rovnako aj pri srobe bohatosti, dokonca aj ked je uplne pritiahnuty. stale bez zmeny, vysoke otacky.....
poradte....G.

Skoro urcite nedoviraji klapky. Co tahla, nejsou moc pritazena? W.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

tiahla su v norme, nic som s nimi nerobil. falosny vzd.to neprisava, vsetko pritiahnute tak akurat. Zajtra idem znamemu co sa tomu rozumie "trochu" viac. Ten tipoval po telefone bud vadnu trysku, alebo vysoku hladinu paliva. Ved zajtra budeme mudrejsi, ale aj tak kazda rada a nazor dobry :wink:

G.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

vysoka hladina paliva snad nezvysi volnobezne otacky :shock: (naopak to chcipne)...kdyz to nakrmis benzinem(kdyby to treba "pretekalo") tak otacky pujdou rychle dolu, to bys poznal...Pokud to jde do otacek pri "zavrene" klapce, nekde musi jit vzduch...podle zkusenosti bych rekl ze je to ta klapka...prohlizel jsi to proti svetlu?ta vule tam musi byt opravdu minimalni, ani to ne :lol: ...
No a trysky by jsi musel leda vymenit, ovsem pochybuju ze by jsi o tom nevedel...Skoda ze byvas tak daleko...
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9336
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Rovněž to může dělat těsnění co je kolem šroubku volnoběhu. Ale to by alespoň trošku reagovalo.
Spíš bych také řekl, že to bude na klapce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

...no bolo to v tej klapke, karbec musel ist cely von, lebo sme k nej museli ist odspodu. Bola priseknuta v akejsi smiesnej polohe, cize mi to stale islo na sytic. Ja totiz nemam mechanicky. Ale je to uz OK a motor si vyhrava svojich 800 rpm.
Preto mi to aj blblo pri jazde na plyn a nemalo to ziadny tah.

G.
Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Karbec

Příspěvek od Paja2107 »

Ahoj mam problem s nastavenim karburatoru.
Procetl jsem tu toho dost takze teoreticky bych to uz zvladnul ale vyskytl se problem.Potrebuju nastavit volnobezne otacky ale kamarad mi uz drive neco steloval a to skroubek c. 33 na obrazku http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm je to sroub pod segmentem ovladani akceleracni pumpicky.Nevim kcemu ten sroub je ale meni se tim taky otacky a ted tedy muzu nastavovat oatcky dvema srouby 1)tim co nevim na co je a 2)sroubem mnozstvi smesi . Tedy jak to mam nastavit? A jeste neco, kolem toho sroubku ad1 nebo spis nad nim obcas kape benzin. Predem dekuji za odpovedi Paja
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

33ka? To moc jako šroubek na kroucení nevypadá, spíš je to přepad ekonomizéru, nebo jak se tomu nadává. Jediný čim můžeš(bys měl) kroutit je 62(množství) a 59(bohatost).
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Pája píše:33ka? To moc jako šroubek na kroucení nevypadá, spíš je to přepad ekonomizéru, nebo jak se tomu nadává. Jediný čim můžeš(bys měl) kroutit je 62(množství) a 59(bohatost).

Tak tak. Hejbe se jen s temito dvema srouby. Ostatni srouby jsou nastaveny z vyroby a s nima by se hybat nemelo. Pokud ti nekde neco tece, zkontroluj dotazeni vsech spoju (me se to casem povolilo) a neporusenost membran.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Příspěvek od Paja2107 »

tak to omlouvam to cislo sem napsal spatne je spatne citelny takze je to cislo sroubku 55
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore, to je tovarensky nastavene u ozona, nema sa s tym hybat, len vo velmi vynimocnych pripadoch... u webra sa tym nastavoval volnobeh...

co sa tyka kvapkajuceho benzinu tak nad tym srobom je membrana A/C pumpy takze treba hladat tam...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6508
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Myso píše:tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore

= ?

(prosim)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Příspěvek od Paja2107 »

diky za odpovedi
Problem je ze uz se tim hejblo, muzete mi poradit jak to seridit?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

JmJ píše:
Myso píše:tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore

= ?

(prosim)
no neviem jak sa tomu nadava ta zakladna skara na klapke 1.(alebo 2.???hmmm) komory... v koppovi to ani nepomenovali a v tumovi sa mi hrabat nesce...tak som sa pohrabal a tuto su vypisane tie spary:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/101.htm
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“