Ford Escort
Napsal: čtv pro 25, 2008 23:42
Keď už tu je tento nový chlievok,tak prečo ho nevyužiť,však.Týmto predstavujem svoje druhé auto využívané na adrenalínové jazdy.Je to Ford Escort,objem 1,3,karburátor,r.v. v osemdesiatych rokoch,4kvalt.S týmto autom som maximálne spokojný.Nežerie to skoro nič,motor ťahá lepšie jak žigo a nechá sa točiť až do nevidím.Na dvojke nemá problém urobiť 100-105km/h.Zatiaľ najvyššia dosiahnutá rýchlosť 140km/h na trojke a ešte by sa točil ďalej,ale už som nemal odvahu viac riskovať na poli.Má mierne pohnité prahy a skoro odhnité držiaky šoférových dverí a neťahá AC pumpa,čo som vyriešil napojením hadičky z nádržky ostrekovača,kam lejem benzín a priebežne za jazdy spínačom dávkujem palivo(pumpa zo šrotiviska by ma vyšla okolo tisícky,čo do toho auta nie som ochotný investovať,keďže je to poriešené ako je).Povodne to nemalo ani štartér,ale ten som splašil za prijateľných 500sk.Auto som po mesiaci a pol zrezal na pick up a postupne dováram výztuhy.Zatiaľ je hotová tá najzákladnejšia plus som urobil podlahu korby a ešťe chcem urobiť aj výztuhy do kabíny.V pláne sú samozrejme svetlá,ktoré prídu nad strechu na výztuhu,zohnať nejaké pásy a predovšetkým teraz musím zohnať homokynetický klb aj spodné rameno prednej nápravy,ktoré som mojím pričinením odrovnal.
Auto som získal výmenou za motor z Tatrana od suseda,ktorému stál v garáži a nemal čas hrať sa s ním(on mi vnukol myšlienku pick up-a).Plus v nádrži mal niečo okolo 20L benzínu,čo vtedy znamenalo nejakých 800sk.A motor na Tatrana ma vyšiel na 1200sk.Teda vo výsledku som ho vykšeftoval za 400sk.Udajne bol motor upravovaný,na čom asi bude niečo pravdy súdiac podľa karburátora DelOrto,ktorý sa v originále nemontoval.Čo ďalšie s tým bolo robené,ani srnka netuší,ale mne stačí,že to ide ako to ide.
To som sa zas rozpísal Dosť bolo slov,fotky: http://majo2103.rajce.idnes.cz/na_rajce/#album
Auto som získal výmenou za motor z Tatrana od suseda,ktorému stál v garáži a nemal čas hrať sa s ním(on mi vnukol myšlienku pick up-a).Plus v nádrži mal niečo okolo 20L benzínu,čo vtedy znamenalo nejakých 800sk.A motor na Tatrana ma vyšiel na 1200sk.Teda vo výsledku som ho vykšeftoval za 400sk.Udajne bol motor upravovaný,na čom asi bude niečo pravdy súdiac podľa karburátora DelOrto,ktorý sa v originále nemontoval.Čo ďalšie s tým bolo robené,ani srnka netuší,ale mne stačí,že to ide ako to ide.
To som sa zas rozpísal Dosť bolo slov,fotky: http://majo2103.rajce.idnes.cz/na_rajce/#album