Stránka 1 z 1
Riadiaca jednotka, chiptuning
Napsal: sob pro 20, 2008 20:27
od DJW
Bol som sa v Slovlade pytat na typ riadiacej jednotky pouzitej v Priore a dozvedel som sa len to, ze je to Bosch.. Nic viac povedat nevedeli - nechceli..? Zaujima ma to vzhladom k nedestruktivnemu tuningu (filter + ladenie na presny typ benzinu), kvoli spotrebe..
Majo, urcite ju uz mas prekopanu skrz na skrz - nevies prosim aky presne typ riadiacky je pouzity a kde je schovany servisny konektor, pripadne bol by si taky dobry a odfotil to?
Vopred dakujem..
Re: Riadiaca jednotka, chiptuning
Napsal: úte pro 23, 2008 18:50
od plavec
DJW píše:Bol som sa v Slovlade pytat na typ riadiacej jednotky pouzitej v Priore a dozvedel som sa len to, ze je to Bosch.. Nic viac povedat nevedeli - nechceli..? Zaujima ma to vzhladom k nedestruktivnemu tuningu (filter + ladenie na presny typ benzinu), kvoli spotrebe..
Majo, urcite ju uz mas prekopanu skrz na skrz - nevies prosim aky presne typ riadiacky je pouzity a kde je schovany servisny konektor, pripadne bol by si taky dobry a odfotil to?
Vopred dakujem..
Servisný konektor bude nejspíš jako u 2110 pod volantem a trčí kolmo dolů jakoby k pravé noze řidiče.
Napsal: úte pro 23, 2008 19:29
od Majo
samozrejme OBD II.
Kde je to som neriesil, zatial k tomu nebol dovod.
Bosh MP7.9.7 by to mal byt.
Neviem ako si to chipovanie predstavujes. Mas pristup k valcom? Alebo mas upraveny software pre dany motor?? Chipovat seriovku ma vyznam len ak to mas zadarmo a je to seriozne nie nejake pokusy....
Napsal: úte pro 23, 2008 22:09
od DJW
V prvom rade cakam na Prioru Combi. Motor sa chystam zverit do ruk odbornikom (motorarovi viacerych aut jazdiacich PAV - podla toho co uzna za vhodne) a nasledne chipnut na konkretny druh benzinu. Na 220k na nechystam, ani nechcem - zabit sa da aj na bicykli, skor len vychytat rezervy od vyrobcu. Pri atmosferickych motoroch je vraj znizenie spotreby mizerne, no pri mojich kilometroch mi aj 0,1L vrati investiu do 3 rokov. Ma niekto skusenosti s Profituningom z BA alebo Kováčovej?
Motor sa chystas robit sam?
PS: dakujem pekne za radu
Napsal: stř pro 24, 2008 10:37
od plavec
Kdo si koupí prioru a nechá ji tak jak je, bez úprav, tak to bude unikát.Protože když na to tady koukám, tak jedni si jí kupují proto, aby do ní po dvou dnech začali řezat a jiní proto, že jí budou přečipovávat. Nebo tu máte někdo v ůmyslu koupit prioru a nechat ji jako seriovku?
Napsal: stř pro 24, 2008 12:29
od FOMA
Jo
,myslím,že i jo
nicméně nějaké ty detailíky byse asi časem našly..
Napsal: stř pro 24, 2008 15:34
od plavec
FOMA píše: Jo
,myslím,že i jo
nicméně nějaké ty detailíky byse asi časem našly..
Nojo detaily ano, ale dělat nějaký velký zásahy do střev u už takle atypického povozu mi přijde docela nesmysl.
Když bych šel do priory, tak bych si jistě něco drobného vylepšil, ale byly by to folie na skla(už nikdy více auto jako pojízdnou výkladní skříň
), tažný zařízení no a možná časem bych si tam dal nějaký neonový světýlko do interieru nebo i do kufru.Toť vše.
Napsal: stř pro 24, 2008 16:58
od Pája
Profituning z BA vědí co dělají. Nejsou to žádný paka.
Napsal: čtv pro 25, 2008 01:22
od OndrejGTi
suhlas, spoluziak sa s nimi pozna a ma urobeneho naftaka... dobra firma.