Stránka 1 z 2
Motor - za jízdy zhasnul, nestartuje
Napsal: čtv pro 18, 2008 13:27
od swics
Ahojte ladaci tak mam docela dost velky problem.Isiel som na mojej lade a zrazu zhasol motor a konec zastavil som na krajnici a hodinu stopoval.Asi po 2 hodkach som sa vratil po auto a podarilo sa mi ho na 10 pokus nastartovat.Presiel som s nim domov a od vtedy nic.Nejde nastartovat!Iskru hadze.sviecky v poriadku,benzin ide,tak si neviem rady cim to moze byt.Mozete mi niekto plss poradit?Raz mi stihlo kolik na vacke ale kupil som novu vacku a ta je vymenena mate niekto postup ako zistit cim to moze byt.Vopred vam dakujem za pripadne rady.....Mam model 2105
[ Komentář přidal: Vašátor: čt prosinec 18, 2008 14:06 ]
Prosím příště trošku lépe popsat předmět tématu
. Čím lépe bude problém popsaný, tím přesněji poradíme.
Napsal: čtv pro 18, 2008 13:30
od Cory
nepreskocil remen?
Napsal: čtv pro 18, 2008 13:31
od Drobek81
neni vule v podtlakove regulaci? Kdyz oddelas vicko rozdelovace tak tam je palec na otocne "desticce" a ta je na lozisku. Nekdy se stane ze lozisko odejde a pak sice jiskra projde ale funguje to pak jako trabant.
Napsal: čtv pro 18, 2008 13:58
od Vašátor
Skontrolovat rozvody - jestli sedí značky na značkách - nastavit proti sobě značky na horním rozvodovém kole (u 2105 stačí poodkrýt plastový dekl rozvodů, důlek v řemenici proti nálitku na hlavě motoru), zároveň musí ukazovat zářez v řemenici 0st. (na plastovém krytu rozvodů nejdelší čárka).
Dále jak psal Drobek, skontrolovat vůli v podtlakové regulaci.
Napsal: čtv pro 18, 2008 14:10
od Saša
A jestli "míří" v tu chvíli (nastavené rozvody) palec rozdělovače na 1 válec
Napsal: čtv pro 18, 2008 14:12
od swics
No podarilo sa mi raz ze motor sa uz snazil naskocit ale uplne trhavo a nenaskocil.Skusim vase rady a dalej sa vam ozvem na co dalsie som prisiel.Zatial vam vsetkym moc dakujem

Napsal: čtv pro 18, 2008 14:28
od Vašátor
Saša píše: A jestli "míří" v tu chvíli (nastavené rozvody) palec rozdělovače na 1 válec
Sašo, když jsou značky na horním rozvodovém kole proti sobě, pálí válec č.4

- palec rozdělovače musí ukazovat na číslo 4 na víčku rozdělovače.
Napsal: čtv pro 18, 2008 14:46
od Saša
Och sorry , to je vidět jak často lezu pod kapotu .
Napsal: čtv pro 18, 2008 15:51
od swics
No chalpy takze spravil som toto ceknul som rozdelovac vsetko vyziera byt ok,Vackou to podla mna neni pretoze prechlastavam statocne motor a je to citit aj z vyfuku takze sa otvaraju ventili,napadla ma taka moznost nemozem mat zasranu trisku?????alebo nieco take????ja uz fakt nefim.............aj rozvody sedia
Napsal: čtv pro 18, 2008 15:53
od Drobek81
hmmm startujes na sytic a uchlasta se ju? rikas ze jiskra jde-predstih je na tom jak? odtrh na kladivku-kdyz se otevre kladivko tak kolik je mezi "elektrodama" vzdalenost
Napsal: čtv pro 18, 2008 18:09
od Saša
Pokud se to "uchlastává" skoukni po ručním dočerpání paliva hladinu v plovákové komoře . Může bejt seklý jshlový ventil , nebo "utopený" (děravý) plovák .
Na takovýchto motorech je najití příčiny otázka několika minut .
Napsal: čtv pro 18, 2008 20:58
od swics
skusim ale az sobotu zatim dik za rady,,,,dalsie napady piste priebezne ich citam

Napsal: sob pro 20, 2008 14:26
od swics
Chlaby vybavene precistil som karbec,vzdusniky trysky atd.......a slape to krasne takze problem bol vyrieseni dakujem vsetkym za rady a prajem prijemne prezitie sviatkov a bohateho jeziska:D caute a dik
Napsal: sob pro 20, 2008 14:35
od Vašátor
Doporučuji ti v tom případě na palivovou hadici osadit papírový benzinový filtr. Předejdeš tak těmto problémům

. Navíc filtr je průhledný, tudíž je jednoduchá jeho vizuální kontrola.
Napsal: sob pro 20, 2008 15:19
od swics
Ten som si tam dal este nez som kupil zigulika,mozno ze tomu len nejako zasibalo,kazdopadne to pomohlo:D