Stránka 1 z 1

Relatka svetel plus rozdelovač

Napsal: stř pro 17, 2008 00:16
od Matej
No pred nedávnom som praskol tesnenie pod hlavu po výmene som skušal naštartovat a nič nastavil som rozdelovač nič ani škrt nechýta sa len toči toči toči ale všimol som si že ked pripojim autobateriu luskne mi relatko dialových svetiel nesvietia len cukne a ked baterku odpojím vypnu sa (znova cukne ) ale ak zapnem svetla idu normalne je to normalne to cukanie bo sa mi to nazda že by mi to robilo inokedy a može mat niečo spoločne s tým že neštartuje auto?

Napsal: stř pro 17, 2008 11:40
od Honza 21061
Zkusil jsi nastartovat s těmi rozsvícenými světly? Tlumené a pak i dálkové... Spínací skříňka je určitě v pořádku? Jde na zapalovací cívku +12V a je dobře ukostřený motor? Nepoškodil někdo při opravě motoru omylem kabeláž? Stačí se o to opřít, někde bude popraskaná izolace a zkraty jsou na světě. (vlastní zkušenost)

Jediné relátko, které má cvaknout (resp. považuji za normální, že cvakne), je přerušovač blinkrů, ale to jen po zapnutí klíčku a ještě to nedělá u všech.

Napsal: stř pro 17, 2008 12:39
od Vašátor
Relátko světel by nemělo mít na startování vliv. V první řadě správně nastav předstih (když už jsi ho rozdrbal :-P ).

Pří výměně těsnění pod hlavou jsi postupoval jak? Zajistil sis rozvodové kolo s řetězem nebo jsi to shodil a pak rozvody opětovně nastavoval? Dle mého názoru bude chyba v rozvodech.

Každopádně proč motor nestartuje - v případě že je vše nastaveno správně :!: - buď nejde palivo (vyzkoušíš sundáním filtrboxu, zataháním za plyn a akcelerační pumpička musí vstříknout benzín do karbu) nebo nejde elektrika (poznáš na jiskře, vymontuješ svíčku, ukostříš a požádáš někoho aby ti zatočil startérem - svíčka musí hodit jiskru. Pokud jiskru nehodí, pokračuj změřením napětí na kontaktu č.15 indukční cívky - připoj na něj žárovku a druhý konec ukostři. Žárovka po zapnutí klíčku musí svítit)

Napsal: stř pro 17, 2008 22:30
od Matej
no motor už štartuje žiadny zazrak spravne nastavit a bolo ale ti relatka stale cukaju kurna ešte nejake nápady?

Napsal: čtv pro 18, 2008 13:26
od Saša
Nic než někde špatná kostra .

Napsal: úte pro 23, 2008 02:20
od Matej
Saša píše:Nic než někde špatná kostra .
no jo ale kde neska to do3lo tak daleko že sa mi vymlatila baterka na kompletku

Napsal: čtv pro 25, 2008 20:24
od Pavel V.
Relátko jako relátko, nehodlám rozepisovat další vlákno.
Začlo mi po malé projížďce blikat kontrolka dobíjení, kam zkusit šáhnout hned na poprvé? Co zkusit atd... Upozorňuji že nemám ani nic čím by šlo změřit proudy. :oops:

Napsal: čtv pro 25, 2008 20:36
od Štěpán
Uhlíky v alternátoru? :roll:

Napsal: čtv pro 25, 2008 20:43
od Pavel V.
Děkuji, začalo to náhle a bliká i při běžné jízdě jaxi, do určitých otáček ale ty nezměřím nemám jak.

Napsal: čtv pro 25, 2008 22:27
od Laďuša
Povrklej drátkama u relé a altíku a změř, jaký máš napětí na baterce při volnoběhu a pří otáčkach.
Dál mlčim nebo budu opět utřen, což jistě hrozí i teď :D O dobíjení bylo už napsáno hodně.

Napsal: čtv pro 25, 2008 22:45
od Jelen
Proměříme to v sobotu, né že zas přijedeš volvem, tentokráte vem Žížu.

Napsal: pát pro 26, 2008 07:34
od Pavel V.
Věřte že všem srdečně děkuji.

Laďuša-- Hledal jsem , ale dobíjení vrazit do hledání mi nenapadlo :oops: