Stránka 1 z 2

existuje motor 1,4?

Napsal: pon pro 01, 2008 17:25
od mušketýr
Dneska mi technik na stk tvrdil že jeho známej koupil 2104 s motorem snad něco málo přes 1400cm3.Nějak se mi to nezdá ale nevim všechno.tak jestli mě může nějaká fundovanější osoba do toho zasvětit budu jenom rád.dík za mino mušketýr
p.s. s odřenýma ušima jsem prošel a 2101 mohu dořevést bez ekodaně

Napsal: pon pro 01, 2008 17:32
od Puhi
Nie, 15ka je niečo okolo 1450ccm, pipak napíše presne :lol:

Napsal: pon pro 01, 2008 17:41
od Saynerm
Puhi píše:Nie, 15ka je niečo okolo 1450ccm, pipak napíše presne :lol:
nejsem sice pipak, ale je to 1458ccm

Napsal: pon pro 01, 2008 17:42
od Laďuša
1451, to už se zaokrouhluje na 15OO.

1,4 mají leda Kaliny

Napsal: pon pro 01, 2008 17:44
od Yellow01
Saynerm píše:nejsem sice pipak, ale je to 1458ccm
To nejsi, protože je to 1452 ccm :P

Napsal: pon pro 01, 2008 18:42
od Saynerm
Yellow01 píše:
Saynerm píše:nejsem sice pipak, ale je to 1458ccm
To nejsi, protože je to 1452 ccm :P
spravne sou urcite obe verze, prece jen co kus, to original :twisted:

Napsal: pon pro 01, 2008 18:57
od Yellow01
Saynerm píše:spravne sou urcite obe verze, prece jen co kus, to original :twisted:
Tak to pochybuju, vrtání a zdvih máš pořád stejný, rusové si sice s přesností hlavu nedělají, ale v objemu motoru takovýhle odchylky nejsou.

Napsal: pon pro 01, 2008 19:11
od JmJ
Boze boze. Jeden udela chybu, snazi se to rado by elegantne zamest tim, ze udela "vtip" (aspon doufam ;-) ) a druhy to nepochopi a hned se toho chyta.

Myslim, ze myslenka ze 1.4 bude asi spis klasicka 1500, jiz zde zaznela a tim jest vyreseno.

Napsal: pon pro 01, 2008 22:41
od Maysner
a malym technicaku u hodne 15tek najdete 1451 :P

Napsal: pon pro 01, 2008 23:52
od Hurikán
Záleží na tom, jak je tlustý těsnění pod hlavou. :mrgreen:

Napsal: pon pro 01, 2008 23:58
od Pája
Podle výbrusu přece. Nepočítal sem to, ale 1452 by se mohlo dostat k 1500 rovnejm...

Napsal: úte pro 02, 2008 07:49
od Luděk Musil
Když nebudeme počítat nové vozy (Kalina & Co) tak neexistuje "čistokrevná" 1,4.
Dala by se postavit z motoru 1,3 - řetěz 21011 nebo řemen 2105. A to výbrusem na průměr 82 mm a osazením pístů 21214 ( 21073/21044 ) z 1,7.
Potom by bylo vrtání 82 a zdvih 66 mm ... což dává krásných 1394 ccm.

A mezi námi děvčaty - ten motor by asi byl nářez. Silně pod čtvercem - takže výkon a krouťák by byl doost dobrej.
L.

Napsal: úte pro 02, 2008 09:17
od Cory
Luděk Musil píše: A mezi námi děvčaty - ten motor by asi byl nářez. Silně pod čtvercem - takže výkon a krouťák by byl doost dobrej.
Zeby som si ho predsa len postavil? :mrgreen: ale ten motor by asi dost žral :)

Napsal: úte pro 02, 2008 09:30
od Luděk Musil
Cory píše: ... ale ten motor by asi dost žral ...

Zde se dostáváme na dost tenký led - to Ti nikdo nepoví.
Samozřejmě bude záležet na tom, jak se natryskuje karburátor.
Ostatně - pokud budeš stavět motor na výkon - mělo by Ti být jedno, kolik "ovsa" sežere :P . L.

Napsal: úte pro 02, 2008 09:33
od Cory
to je fakt :) ja som iba usudzoval z toho, ze to bude mat krutak a vykon az vo vysokych otackach a este v spojení s kratkymi prevodmi ... :P