Stránka 1 z 2

Teplý motor nestartuje

Napsal: čtv lis 27, 2008 21:23
od alena25
zdravím
potrebujem poradiť
ak sa mi motor na nive zohreje na 90+- 95 C tak ho potom nemôžem naštartovať až kým trocha nevychladne, kde môže byť zrada? :x
mam nivu klasický 1,6 karburátor
dik
slavo :weedman: :roll:

Napsal: čtv lis 27, 2008 22:03
od Křečík Barbuška
Startuješ to s plným plynem? To u uhřátého motoru pomáhá.

Napsal: úte dub 12, 2011 13:04
od PAVEL S.
mám stejný prodlém, nepomůže ani startování s plným plynem, až vychládne startuje v pohodě

Napsal: úte dub 12, 2011 15:38
od astero
Najskor to bude prilis bohata zmes, riesenie zavisi na type karburatoru. Skontroluj odvzdusnenie plav. komory.

Napsal: úte dub 12, 2011 16:29
od PAVEL S.
jezdím pouze na plyn, může i plynu být tento problém? motor mám 1,6 rok výroby 1992

Napsal: stř dub 13, 2011 07:50
od astero
Startujes na plyn alebo benzin?

Napsal: stř dub 13, 2011 15:48
od Saša
Stává se to i po delší jízdě nebo jen u kratičké projížďky ? U LPG (toho jednoduchého podtlakového) totiž platí vzájemně propojené souvislosti a je potřeba znát trochu "dat" k analýze .

Napsal: stř dub 13, 2011 16:35
od PAVEL S.
stává se to i po ujetí asi tak 2 kilometrů, nevím tu vzdálenost přesněji. Včera jsem ji startoval studenou a okamžitě chytla, zkoušel jsem to několikrát. dneska ji půjdu projet a uvidím co to bude dělat až se zahřeje.Tak k tomu zahřátí jsem se nedostal, ale teď jsem nivu startoval studenou a naskočila okamžitě.

Napsal: stř dub 20, 2011 18:43
od PAVEL S.
STARTUJU NA PLYN A TAKA NA PLYN JEZDIM, BENZIN NEPOUŽÍVÍM VŮBEC. DNES JSEM MĚL ZAS TEN SAMEJ PROBLÉM, V MOTORECH SE MOC NEVYZNÁM. JAK SE ODVZDUŠŇUJE TA KOMORA?STÁVÁ SE TO PO DELŠÍ JÍZDĚ, AŽ JE MOTOR POŘÁDNĚ ZAHŘÁTEJ. DNESKA JSEM JI MUSEL ODTÁHNOUT DOM, PROTOŽE NĚCHTĚLA CHYTNOUT A AŽ ZCHLÁDLA TAK OKAMŽITĚ NASKOČILA

Napsal: čtv dub 21, 2011 07:21
od astero
S plynom ja skusenosti nemam, ale obecne, ak Ti funguje zapalovanie, co zistis jednoducho, tak bude blbo nastavena zmes - pomer LPG a vzduchu. Ak mas ten plyn legalne, tak to zavez do servisu na nastavenie zmiesavania.

Napsal: čtv dub 21, 2011 08:35
od PAVEL S.
jak zjistím to zapalování? to jako že to hází jiskru? plyn mám sice legálně, ale auto je odhlášený. a to nastavení tej směsy se může mějak samo rozladit? dá se ta směs nastavit nějak i doma

Napsal: čtv dub 21, 2011 14:38
od astero
Ano, ak nemozes nastartovat, tak systematickym testovanim mozes lokalizovat poruchu. Ak starter toci motorom, ale motor nechyta, tak nebude vadny akumulator. Zapalovanie NIE NA ICKU skontrolujes tak, ze vyberes kabel zo sviecky alebo ju vytocis a prilozis k bloku/kastli na cca2-3mm, pri toceni motora musi iskrit. Ak zapalovanie zapaluje, starter toci ale motor nenaskakuje, co bude na hovno? Palivo! A to uz Ti neporadim, pretoze plyn nepoznam, ale obecne tam bude nejaka moznost nastavenia zmesi. Ale doporucujem to nechat na nejakeho autoplynara.

Napsal: čtv dub 21, 2011 18:11
od PAVEL S.
startér točí, jiskru to hází, ale pořád to nestartuje, takže to bude tím palivem. jo zkusim sehnat nějakýho autoplynaře

Napsal: pát dub 22, 2011 16:03
od Saša
Pokud to nechce chytit (vlivem směsi) je třeba zjistit zda je chudá nebo bohatá . Pokud to zas nebude chtít chytit nech zapnuté zapalování a běž si poslechnout zda náhodou nesyčí plyn (ucho k teduktoru-POZOR je horký !) . Některé staré reduktory touhle závadou trpí , pak není možno motor nastartovat . Pokud je směs chudá je potřeba dát před startem elektrycký sitič ("nástřik" LPG)


PS: jen tak si typnu : Neměnil někdo reduktor a nedal tam někdo reduktor s elektromagnetickým jištěním (místo podtlakového) pro íčko ? Už jsem to také viděl a dělá to přesně tento problém .

Napsal: pát dub 22, 2011 18:57
od PAVEL S.
rebuktor je tam pořád stejný. dá se to nějak opravit, když by ten plyn ucházel? nechytá to ani po nastříknutí lpg. dá se ta směs seštelovat doma?