Stránka 1 z 1
Vibrace při zatáčení
Napsal: úte lis 25, 2008 19:12
od Pája
Problém je takýto: Když jedu levou(pouze levou) zatáčku pod plynem, tak mi vibruje-duní něco na podvozku. Je jedno jestli jedu na dvojku nebo na čtyřku, ale vždycky když zatočim trochu víc do leva, tak se to ozve. Mám podezření na pravý zadní ložisko kola, nebo na panhardku, nebo na kosti...
Nesetkal se s tim někdo? Dík za rady.
Napsal: úte lis 25, 2008 19:29
od Štěpán
Nemůže to dělat šišatost disku nebo pneumatiky? Jak moc to duní? Lehce, nebo silně?
Napsal: úte lis 25, 2008 19:30
od Ivo
Mi se to stává taky a taky do leva. U mě to dělá čep řízení, který se z nějakého důvodu při plnějším rejdu, dotýká karosérie.
Napsal: úte lis 25, 2008 20:17
od Pája
Duní to lehce.
To IVO: Čep řízení? A kterej proboha? Já doufám, že se kastle dotýká akorát pomocnej.
Jo a žádná rána nebo něco podobnýho tomu nepředcházelo. Takže kola asi ne. Poslední dobou to moc nehonim. Jediný, co mě napadá je to, že auto bylo na stk a tam s tim cloumal při zjišťování vůlí na nápravě...
A ještě připomínám, že to dělá jen při přidanym plynu.
Tim bych čepy a asi i kola vyloučil. Spíš něco na zadku.
Napsal: úte lis 25, 2008 20:42
od rosta
dif
Napsal: úte lis 25, 2008 21:02
od Pája
Proč?
Napsal: úte lis 25, 2008 21:47
od Ivo
Pája píše:To IVO: Čep řízení? A kterej proboha? Já doufám, že se kastle dotýká akorát pomocnej.
Od té doby, co jsem dal pomocný čep s ložiskama a komplet nové čepy řízení MOOG, tak se mi právě dotýká při plnějším rejdu šroub pravého vnitřního čepu o kastli. Jak to tak čtu, tak to asi nebude tvůj případ, tak nic.
Napsal: stř lis 26, 2008 10:24
od Saša
Ivo skoušel jsi ověřit jestli Máš stejný počet otáček volantu na jednu i druhou stranu od přímé jízdy . Převodka má dorazy a při správně nastavené geometriji k tomu nenuže dojít .
Napsal: čtv lis 27, 2008 20:32
od jozef1200
no ja by som poradil hladat bud na vole loziska kol alebo na zadnej naprave je nieco ulomene alebo pohnute
Napsal: čtv lis 27, 2008 20:52
od Ivo
Pája napadá mě že by ti to mohl třeba dělat výfuk, jestli není třeba někde moc blízko a nebo uložení motoru. Když přidáš plyn a ještě do zatáčky, jestli se to třeba nepohne.
Saša volant mi jde na obě strany stejně a geometrie se zdá být OK. Nevím proč to dělá, o víkendu se to pokusím zjistit.
Napsal: čtv lis 27, 2008 21:06
od Pája
Vůle ložisek mě napadla jako první, ale když to dělá jen při přidání plynu???
Ty věci okolo zadní nápravy mám taky v plánu omrkout. Pak dám vědět.
Snad se do tý doby neukáže samoopravovací vlastnost žigulíku.
Vejfuk není špatnej typ, to mě nenapadlo. A je pravda, že při akceleraci je motor nakloněnej víc doleva a šprajcuje vejfuk, tak to prozkoumáme.
Kdyby někoho něco napadalo, tak sem s tím. Za všechny nápady sem vděčnej a děkuju Vám
.