Stránka 1 z 3

Napsal: stř říj 29, 2008 14:20
od Křečík Barbuška
Pája píše:Takže při volnoběhu a rosvícený rampě je klasickej 55 A altík naprosto nedostačující...
Na volnoběhu je nedostatečný i bez té rampy :D .

Napsal: čtv lis 20, 2008 08:30
od Patrac
zřejmě ano protože i tohle může být příčina proč mi i sn ovým alťasem padá napětí. Klidový proud jsem už stáhl ale mám pošahaný voplnoběh od montáže LPG takže mi to drží tak 200-250ot.. :( ručička otáčkoměru je doslova přibytá na spodní čárce. a pokud budu brát v potaz že alťas dobíjí až od 1100 otáček a převodový poměr budu brát cca 1/2 tak alternátor začíná dobíjet až při min otáčkách motoru 550 ot. a to je minimální hranice tedy jestliže stojím v koloně a alťas nedobíjí.. tak :(

Napsal: čtv lis 20, 2008 11:23
od Saša
Tak s tím volnoběhem něco udělej , musí to bejt prkotina . Takhle nízké otáčky ničí motor . Tlak oleje témněř 0 a je strašně namáhaný rozvodový mechanizmus , klidně to zničí napínací nebo tlumící lištu .
Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +

Napsal: čtv lis 20, 2008 14:18
od Luděk Musil
Saša píše:Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +
Toš to mi poraď , jak u íčka zvednout/snížit otáčky (v domácích podmínkách)?
A teď nemám na mysli pootevřít/pohnout se škrtící klapkou vstřikovače/"karburátoru"

Napsal: čtv lis 20, 2008 14:24
od Patrac
Luděk Musil píše:
Saša píše:Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +
Toš to mi poraď , jak u íčka zvednout/snížit otáčky (v domácích podmínkách)?
A teď nemám na mysli pootevřít/pohnout se škrtící klapkou vstřikovače/"karburátoru"
Což mi udělali ti pitomci při montáži LPGH a od tý doby s tím mám problémy. Ono totiž poootčení čkrtící klapky nepomůže protože společně s ním se pootočí i snímač škrtící klapky a ten pak zaznamenává a dává motoru resp RJ motoru info o tom že nestojíš na volnoběhu ale máš mírně sešláplý pedál a tak okamžitě to bere jako přidání plynu a snaží se to dorovnat kvůli chudosti směsi násleně ale zjistí že směsi jde moc a ubírá a tak to jde pořád dokola tekže docílíte jen toho že otáčky motrou pak ve volnoběhu kolísají mezi 500-1100 neustále. jediné řešení je pootevřít klapku nastavit dál doraz aby to šlo vždy stejně a pak přes počítač a diagnostiku " pootočit o stejný stupně" snímač škrtící klapky zpět ale to už je debata jinam a asi by stálo za to to odtud přesunout a třeba pojmenovat nastavení volnoběhu u íčka.

Napsal: čtv lis 20, 2008 14:29
od Saša
Bez TECH-1 to elektronicky asi nejde , jedině poprosit v servisu .
Prachsprostě jsem pohnul dorazem klapky .
Teď mně napadlo jestli by na UA nešel ten přístroj (TECH-1) koupit ? A jak by to vypadalo s cenou .

Napsal: čtv lis 20, 2008 15:08
od Petr HC
For Pátrač .
Zjisti přesně typ řídící jednotky . Mám nějaký SW (Bosch ,Janvar ,Mikas), kde je příkaz k nastavení volnoběžných otáček (nevím ,jestli to neplatí jen pro řadu 211x) .A jakou máš diagnostickou zástrčku .
Mohu připojit pouze OBD II (16 pinů) .Pokud je ŘJ General Motors pak bohužel nelze .

Napsal: čtv lis 20, 2008 15:10
od Patrac
Petr HC píše:For Pátrač .
Zjisti přesně typ řídící jednotky . Mám nějaký SW kde je příkaz k nastavení volnoběžných otáček (nevím ,jestli to neplatí jen pro řadu 211x) .A jakou máš diagnostickou zástrčku .
Mohu připojit pouze OBD II (16 pinů) .
Jako první udělám to že vyměním ten rozhozený bazmek se škrtící klapkou ven a nainstaluju druhou škrtící klapku kterou mám zapůjčenou od Tommela. a uvidím co a jak. Pak budu pracovat na jiných eventualitách.

Napsal: čtv lis 20, 2008 15:33
od Saša
For Petr HC ŘJ u mně (GM - VAZ IEFI-4) 21214-1411010-10 . Stejná bude asi u všech 044i . Ale konektor je pouze 12ti pinový Nepasuje OBD-II .

Napsal: čtv lis 20, 2008 21:36
od Maysner
mam taky problemy s volnobehem. drzi to obdobne jako u patrace. za tepla to vcelku drzi podle otackomeru 800 ale studeni ani tuk. pri stani na semaforu tomu pomaham lehce primacklym plynem. ale melo by to jit nastavit oktanovym korektorem. ale musi to byt pichnuty na komp jinak to nereaguje :roll: obcas pri dojizdeni ke krizovatce kdyz vymacknu spojku mi motor chcipne. se snizenou hlavou o 2,5mm m ito drzelo volnobeh v pohode. jen se mi parkrat stalo ze to chcicplo pri vyslapnuti spojky :roll:

Napsal: pát lis 21, 2008 07:26
od Patrac
no jenže mě to studený drží tak 900-1100 podle toho jak se asi po ránu vyspí, a když se ohřeje tak otáčky postupně lezou dolů až na ohřátém motoru prostě ručičku opře o spodní čárku.. :(

Napsal: pát lis 21, 2008 10:00
od Saša
Chtělo by to udělat test jestli "chodí" krokový motor volnoběhu . Vypadá to na to že se nepohybuje . Mně to taky trochu haprovalo a po vyčištění bylo vše ok. Další věc která do toho kecá je teplotní čidlo (vody i vzduchu) .
Vše je podrobně popsáno v servisním návodu . Je v "knihovně" .

Napsal: ned lis 23, 2008 22:27
od Maysner
tak jsem dnes z druhyho vstrikovace co mam doma vyndal ten krokovej motorek, profoukal kompresorem. zkusil jsem zda se ta osicka hybe. kdyz jsem to zaprel o sverka a zatlacil zalelza dovnitr, pomoci klesti (na paku) jsem to vysunul. a tady mam otazecku. ten co jsem vymontoval z auta jezdi sem tam jen 3mm(pohnu rukou) ale kdyz ho zapru a zatlacim ani kousek nezajede dovnitr, ani nejde povytahnout jako ten druhej. takze kterej z nich je asi spatnej? mmj da se to nejak nedestruktiven rozdelat a vsechno vycistit, pripadne nejak namazat a zase slozit? nebo to radsi nerozdelavat
s tim vycistenym jsem nastartoval na chvilku abych prejel asi 100m k baraku. volnobeh to drzelo kolem 500ot podle otackomeru. s tim co tam byl to na otackomeru studeny ukazovalo 100ot jak kdy. zdalo se mi ze mel motor trochu plynulejsi chod

Napsal: ned lis 23, 2008 22:33
od Majo
to je nejaka kokolokotina :o

Napsal: pon lis 24, 2008 09:05
od Křečík Barbuška
Majo píše:to je nejaka kokolokotina :o
Prosím, mě do toho netahejte. :P