Stránka 1 z 1

50-tkový výfukový systém

Napsal: stř lis 12, 2008 20:57
od VaSek
Chtěl jsem to dopsat jako postřeh do tématu výfukové systémy a vačky - ale téma je uzamčené tak to píšu sem, třeba se to současným majitelům nebo zájemcům bude hodit.
Jedná se o postřeh k 50tkovému systému z maďarska - ten můj byl před motáží opískovaný a našopovaný.

Na zpáteční cestě z výletu do Murmaňsku mi začal rachotit výfuk - vstup do posledního tlumiče se vylomil z příruby. Na cestě jsem ho přidrátoval na několika místech k podvozku abych ho nenechal medvědům někde v Karélii.
Oprava - zavaření CO + navaření 4 trojúleníčků jako výztuh mezi trubku a přírubu tlumiče. Toto doporučuju i jako preventivní opatření. 50tka je významě težší a toto místo je velice namáhané + důkladné připevnění výfuku k převodovce. A ještě doporučuju vyvrtat do dna tlumiče 2mm dírku pro odtok vody.
V.

Napsal: čtv lis 13, 2008 09:21
od Pája
Jen doplním, že při kombinaci se startérem z Magnetonu sem musel výfukové potrubí prohnout, jinak by se ani startér nedal přišroubovat. I tak je to dost blízko u sebe a mám obavy, abych startér neupek.

Napsal: čtv lis 13, 2008 13:00
od Mirek999
A co obalit svody tou termoizolacni paskou?

Napsal: čtv lis 13, 2008 13:04
od Atex
Pája píše:I tak je to dost blízko u sebe a mám obavy, abych startér neupek.
je to mozne, mne starter v podlednich dobach prestaval fungovat.. jinak co se tyce toho vyfuku, nemuzu si stezovat a to uz mam najezdene nejake prasarny. jinak dik za info.

Napsal: čtv lis 13, 2008 19:11
od Ondra 07
A co obalit svody tou termoizolacni paskou?
Nejlepsi reseni, navic myslim ze plyny maji lepsi dynamiku ve vyssi teplote.

Napsal: čtv lis 13, 2008 19:46
od Mirek999
Ondra 07 píše:
A co obalit svody tou termoizolacni paskou?
Nejlepsi reseni, navic myslim ze plyny maji lepsi dynamiku ve vyssi teplote.
Jojo,taky si myslim,kdyz se tady honi kazdy kw,tak je dobre toto udelat.Je to lepsi i co se tyce zabraneni velke teploty v motorovem prostoru a tim padem do sani.A ty teploty tam jsou vysoke,kort pri velke zatezi,takze bych urcite neresil a obalil. :wink:

Napsal: čtv lis 13, 2008 21:57
od Pája
A kde ji koupit lacino?

Napsal: pát lis 14, 2008 08:50
od Majo
Musim doplnit - stalo sa mi presne to iste co Vaskovi - najprv velky buchot, hybem vyfukom a chodi hore dole. Nastastie som bol nejakych 30km od domu tak som stihol prist domov to zavarit kym upadol uplne. Myslel som si ze to robi preto ze ho nemam uchyteny na 3tom bode - vzadu ta vec na konci auta. Vasku, Ty to tam mas?
A dalsia vec - nemal som ho chyteny o prevodovku tak sa mi povolili srouby na zvodoch a vyhorelo tesnenie. Pouzil som nerezove srouby ktore skrehli a pri povolovani sa lamali :evil: (Trevor mi poradil stifty na favorita spolu s matkami a to je uplna parada. ) Kazdopadne chytil som to o prevodovku a zacalo rezonovat cele auto. Ide ma z toho porazit

Napsal: pát lis 14, 2008 15:26
od Atex
Ja bych se jeste pozastavil u tech svodu. vim ze jejich ucinost se zvysuje obalenim termoizolacni pasky. Kamarad si ted koupil Clio Williams Grand Prix a ten ma ladene svody v serii, takovy obrovsky odlitek :-). Na kapote velky nadech vedouci primo na ty svody jako chlazeni. Podotykam je to v serii, stavene primo na vykon. Tak to mi vysvetlete, ze by ty odlitky fungovaly jinak?

Napsal: pát lis 14, 2008 16:53
od VaSek
Majo píše:Musim doplnit - stalo sa mi presne to iste co Vaskovi - najprv velky buchot, hybem vyfukom a chodi hore dole. Nastastie som bol nejakych 30km od domu tak som stihol prist domov to zavarit kym upadol uplne. Myslel som si ze to robi preto ze ho nemam uchyteny na 3tom bode - vzadu ta vec na konci auta. Vasku, Ty to tam mas?
A dalsia vec - nemal som ho chyteny o prevodovku tak sa mi povolili srouby na zvodoch a vyhorelo tesnenie. Pouzil som nerezove srouby ktore skrehli a pri povolovani sa lamali :evil: (Trevor mi poradil stifty na favorita spolu s matkami a to je uplna parada. ) Kazdopadne chytil som to o prevodovku a zacalo rezonovat cele auto. Ide ma z toho porazit
Zadní tlumič mám uchycený standartně na dvou gumách po stranách a jedné u konce. Chvílema mi nějaká z nich chyběla, podle toho jak praskaly :). Ale docela dlouho jsem neměl uchycení k převodovce a je pravda že po dodělání je to hlučnější ale nijak tragicky...

Napsal: pát lis 14, 2008 17:58
od Maysner
tak je videt ze to na kazdym aute sedi jinak. ja kdyz k prevodovce chyceny nemel katastrofa. bouchalo to nehorazne a cely auto od 2500 ot rezonovalo. a ted uplna pohoda. aji se tomu zaclo chtit lezt do vyssich otacek :roll:

Napsal: ned lis 16, 2008 13:54
od Mirek999
Atex píše:Ja bych se jeste pozastavil u tech svodu. vim ze jejich ucinost se zvysuje obalenim termoizolacni pasky. Kamarad si ted koupil Clio Williams Grand Prix a ten ma ladene svody v serii, takovy obrovsky odlitek :-). Na kapote velky nadech vedouci primo na ty svody jako chlazeni. Podotykam je to v serii, stavene primo na vykon. Tak to mi vysvetlete, ze by ty odlitky fungovaly jinak?
Kamarad mel taky Renaulta 19 chamade 1,8 16V a nadech navedeny na chlazeni svodu.Ale podle me je to prave kuli tomu,aby okolo toho motoru nebyl takovy hyc.Ale je hodne lidi rikalo,ze je to lepsi obalit.A chrani se s tim i sovody od strikaci vody.