Stránka 1 z 24

Marosqov VAZ 2105 Muchotravka-stale jebajuca sa 21073

Napsal: čtv říj 02, 2008 13:47
od Marosqo
Tak som zase medzi vami ,ale teraz mam hranaca v nie takom cukrikovom stave ako byvala o 11rokov starsia sestra 2101 ,ale nevadi ,auto bude sluzit ako moje zimne vozenie a aj na amaterske rally ktore budu na sotoline :lol:
Tak je to Vaz 2105 1300S z Roku 1984 ,s kompletne cervenym interierom z Tuzexu 8)
Zatial len take fota nalezoveho stavu ,potom dam dalsie ak sa coto porobi :D

Obrázek




Obrázek

Auto stalo temer rok na ulici ,takze ma vyblednuty lak ,ale az na hrdzave prahy vzyera byt zdrave :D

Napsal: čtv říj 02, 2008 14:05
od Laďuša
Hm, s těma parabolama má to auto takovej divnej pohled :mrgreen:

Napsal: čtv říj 02, 2008 14:22
od mayo456
hmm o 11 rokov mladsia sestra 2101 to musela byt dajaka fajna caja :D
dodatocne taktiez gratulujem a dufam, ze mi ju aj niekedy predvedies :)

Napsal: čtv říj 02, 2008 14:26
od Marosqo
Laďuša píše:Hm, s těma parabolama má to auto takovej divnej pohled :mrgreen:
Na BMW stoja cierne helly dopredu 6tis od ruky ...zigu mam za tu cenu celu uz aj s ciernymi prednymi svetlami :lol:

Napsal: čtv říj 02, 2008 14:35
od Puhi
gratulujem :D a kolko ta stala? 6000? tak to si pekne zbil cenu, ked som ti hodil link chcel za nu 12000 :lol:

Napsal: sob říj 11, 2008 20:59
od Marosqo
Nasiel som foto mojich dvoch hraciek :lol: ,bohuzial ostatne fota zigula ma mv mobile a dajak sa nece kamaratit s PC
Obrázek

Napsal: stř říj 15, 2008 20:52
od Marosqo
Vcera sa spravil repas karburatora +dnes sme presli STK a emisnu ,kupodivu bez zavaznejsich chyb ,jedine zatazovy regulator brzd ,klakson a jedna smerovka na blatniku ,inac bez chyby ,prekvapila ma :P :D

Napsal: stř říj 15, 2008 22:09
od Jelen
Marosqo, tak to gratuluju :)

Napsal: čtv říj 16, 2008 06:16
od Kewint
Marosqo, já také :P :P mě to čeká v listopadu :roll:

Napsal: pát říj 17, 2008 21:39
od Marosqo
Ale chalani mam problem ,skusali sme to stelovat vsemozne ,karb, predzapal a pod. ,ale ak pridam autu ,tak ma urcite oneskorenie kym sa dostane do otacok ,razovo par sekund ,ale aj tak mi to vadi a karburator ma na sebe taky biely spinac ktory ovlada jedna membranka a idu z neho 2 kable ...na ziadnej inej 2105 som to nevidel :roll: tie maju taky valcek a z toho ide jeden kablik tusim
A este na EK uz nabuduce radsej dam mechanikovi co to do vrecka ,len nechm i nesaha na karb ,netaha tak ako predtym a aj trosku dlhsie jej trva kym naskoci za studena :evil: mozeme azse stelovat

Napsal: sob říj 18, 2008 07:32
od JmJ
Mno, spinac, ktery ovlada membranka? To si nejak neumim predstavit, ale ten "valecek s jednim kabelem" je uzavreni volnobehu pro vypnuti zapalovani. Toto je na vetsine karburatoru ozon nahrazeno funkci ekonomizeru. Neni ten "spinac ktery ovlada membranka", prave ekonomizer? na levem blatniku cerna skatule, na plynovem tahle mikrospinac, na pravem blatniku elektropneumaticky ventil a hadicky ze sadni do ventilu a z ventilu do karburatoru ke sroubku pro serizovani mnozstvi smesy?

Napsal: úte říj 21, 2008 19:55
od Marosqo
Obrázek
Presne toto to je ,neviem co to je ,ensmejte sa mi ,ale tot som ete nevidel ten biely spinacik +2kable ...z vacsiny ide len jeden a su to take valceky

Napsal: úte říj 21, 2008 22:03
od Hurikán
Marosqo píše:Presne toto to je
Jde o mikrospínač volnoběžné polohy škrtící klapky (část tzv. ekonomizéru). Spolu s řídící jednotkou (černá krabička na levém podběhu) ovládá elektro-pneumatický ventil (kovový váleček s napojenými dvěma hadičkami na pravém podběhu). Tento ventil přerušuje podtlakové vedení ze sacího potrubí. Z ventilu jde hadička dál na membránku s regulačním šroubem množství směsi volnoběžného kanálu v karburátoru. Pokud je správně nastaven spínač a vše funguje jak má, tak při jízdě se zařazeným kvaltem a puštěným plynem je el-pneu ventil uzavřen - na membránku nepůsobí podtlak - volnoběžný kanál je uzavřen - motor má nulovou spotřebu benzínu a zvýšenou účinnost brzdění motorem.

Doufám, že můj popis pochopíš. :wink:

Pro další info zkus vyhledat klíčové slovo "ekonomizér". 8)

Napsal: stř říj 22, 2008 14:57
od mayo456
jj ale tu ide o to ze preco ked stlaci plyn tak auto cca 2s nereaguje a potom zacne tahat.Tento fakt moze mat suvislot s funkciou a cinnostou mikrospinaca volnobeznej polohy?

Napsal: stř říj 22, 2008 15:19
od Saša
mayo456 píše:auto cca 2s nereaguje a potom zacne tahat
S touhle "závadou" (dírou v plynu) Ekonomizér nesouvisí . Spíš systém akcelerační trysky a předstih . Prostě čistota a stav karburátoru . Dle fotky Máš membránu ekonomizéru novou .