Minulý týden jsem se pustil do zprovoznění VAZ 2105 durch zrezle. Říkal jsem si, že bude doprá na lítání po polích a lesích v mém okolí.
Při prvním pokusném zpuštění mi z 1.komory karburatoru začali šlehat 30-40cm vysoké plameny a auto nechtělo držet chod. Tak jsem vyměnil svíčky, víko rozdělovače, cívku, překontroloval všechny kontakty, nasadil středový díl výfuku a motor nakonec přestal zhasínat, ale má dost divnej zvuk a strašně smrdí. Čím to může být?
2105 - KÓD: P.O.L.E.
Moderátor: Moderátoři
- R.I.P.
- Příspěvky: 32
- Registrován: čtv lis 15, 2007 18:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
2105 - KÓD: P.O.L.E.
Put your pedal to the metal!
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
smrdí kde? z výfuku a nebo z motorovýho prostoru?
pokud vejfuk tak je něco celkově špatně. Pokud z prostoru od motoru tak si měl někde nateklej olej a jiný srajdy a to se po nastartování po dlouhém stání vypaluje. Když jsem doma skládal motor 1600cm z 1500 tak po nastartování byl to strašnej smrad z prostoru se kouřilo. A to byl motor celej opucovanej rozebranej do dílu a postupně složenej. Naprosto normální jev který popisuje i Tůma. Po 10ti minutách se to odpařilo a už to bylo o.k.
Jinak plameny mi šly z karbu taky po prvním natočení taky ale bylo to otočeným zapalováním. Přehozené kabely. prostě to pálilo do sání... By ti mohl popsat Drobek kterej málem přišel o afinu a vobočí
pokud vejfuk tak je něco celkově špatně. Pokud z prostoru od motoru tak si měl někde nateklej olej a jiný srajdy a to se po nastartování po dlouhém stání vypaluje. Když jsem doma skládal motor 1600cm z 1500 tak po nastartování byl to strašnej smrad z prostoru se kouřilo. A to byl motor celej opucovanej rozebranej do dílu a postupně složenej. Naprosto normální jev který popisuje i Tůma. Po 10ti minutách se to odpařilo a už to bylo o.k.
Jinak plameny mi šly z karbu taky po prvním natočení taky ale bylo to otočeným zapalováním. Přehozené kabely. prostě to pálilo do sání... By ti mohl popsat Drobek kterej málem přišel o afinu a vobočí
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Mohu Tě ujistit že nepřepůlí .R.I.P. píše: Až se mi to někde přepůlí, to bude sranda.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nedávno jsem rozřezávál jednu velmi shnilou 2104. Na obou tranách u řidiče bylo vidět na zem. No, vzali jsme to nejdřív na půlku. Musím říct, že těsně tam, kde končí uchycení zadní nápravy k podlaze, to zrovna moc pevný není... ale jinde to drželo velice slušně.
I když to bylo dost rezavý a všude možne nařezaný, né a né to odpadnout... Ty nosníky co jsou vepředu pod podlahou jsou velice pevný. Takže pokud to někdo máte malinko sežraný jako já, není třeba se obávat .
I když to bylo dost rezavý a všude možne nařezaný, né a né to odpadnout... Ty nosníky co jsou vepředu pod podlahou jsou velice pevný. Takže pokud to někdo máte malinko sežraný jako já, není třeba se obávat .