Stránka 1 z 1

z jineho soudku - polák

Napsal: stř zář 17, 2008 01:08
od Martin-MTX
Zdar vsici koumaci !! Mimo vsechny moje blbiny ohledne rally s LADOU resim paralelne jeste jeden problem - dostal se mi do garaze krasnej polskej Fiat 125p 1300 (s fotkama se pochlubim, az ho vyfotim)

v patek sem s nim uspesne udelal technickou.

karburator sem vycistil, takova ta klasika jako svicky kabely, atd sem udelal ale porad nemuzu vyresit nasledujici problem - vozidlo nema plny vykon - je to 1300 a ma to podle papiru 48kW, ale jede to jak spatna stodvacitka - proste zadny zatah a na rovince sem rad za 110km/h - druha komora se otevira bezproblemu (sundal sem filtrbox a koukal jak se krasne otevira a lita v ni rozprasenej benzin

podle chytre knihy a pomoci Aleše Melichara jsem zkontroloval otryskovani (karburator POLMO) a vsechno naprosto sedi. tesneni je nove, guma v tom kolecku co otevira druho komoru je taky naprosto v poradku a to velke tahlo pod ni jde zlehka

karburator neni vevnitr vizuelne nijak poskozen a vypada naprosto vcajku...


druhy problem toho super vozu je v tom, ze kdyz se clovek "nesikovne" rozjede, auto zacne strasne cukat a houpat - silentbloky na motoru sice vychozene jsou to je pravda, to uz se tu resilo ale nekolika testy sme vyloucili, ze by si motor pri rozjezdu za plyn tahal...

sem uz bezradnej. dneska sem chtel do vozu na zkousku namontovat karbec z zigulicka, se kterym nebyl problem ale porad sem narazel na komlikace - bud se mi nevesla privodni hadice benzinu (polak tam ma rozdelovac) nebo mi nesel chytit plyn, nebo mi drhla akceleracni pumpicka o takovej vycnelek na svodech, proste furt neco, tak sem to po par hodinach laborovani vzdal, protoze musim taky nekdy spat. ale az se nastvu tak ho tam dam, nerikam ze to nejde :-)

ale zpet k problemu - nenapada nekoho neco? s predstihem sme taky hejbali a nic (podtlak hadicka taky cajk)


tak ja nevim uz

Napsal: stř zář 17, 2008 07:25
od Marek
Kontakty v přerušovači zapalování (odtrh a opaly) a s tím související předstih - nejčastější příčina takového chování.

Napsal: stř zář 17, 2008 07:48
od Petr HC
Jestli to dlouho nejezdilo ,může být v palivovém systému voda . Vyčistit karburátor nestačí .Nejlepší "odvodnění" je protlačit od čerpadla proti směru paliva alespoň půllitr lihu ,vyjet ho a pak se ukáže .(Nastartovat na benzin nebo si alespoň předem předehřát motor)

Napsal: stř zář 17, 2008 08:19
od Marek
Jen doplním: Rozhodně nepoužívat ten původní zvodnatělý benzin !!!

Napsal: stř zář 17, 2008 10:52
od Martin-MTX
jasné diky,

zvodnatelost benzinu jeste proverim, se zapalkem budu jeste laborovat, ale jinak k té vode v benzinu - uz sem na tom najel asi 100km a uz mi 2x dosel benzin takze jesli tam neco bylo, tak se to asi uz davno vcuclo, ale udelam jednoduchy pokus s cerpanim z kanystru

dikes

Napsal: stř zář 17, 2008 11:30
od Marek
Hledej tedy v zapalování.....

Napsal: stř zář 17, 2008 12:35
od Wenca084
Podíváme se na to zapalko, kladívko a tím souvicející jak říká Doktor....

Napsal: stř zář 17, 2008 13:04
od Martin-MTX
hele tak ja to risknu a zajedu do LADY koupit kondik a kladivko, bude to par korun a kdyz to tam nepude tak se to dycky hodi

Napsal: stř zář 17, 2008 13:37
od Wenca084
Myslím že jo, při naší spotřebě nahradních dílů :lol:

Napsal: stř zář 17, 2008 14:56
od Jimmi
Ucpaná tryska, nebo příliš vysoká hladina v karburátoru (nebo děravý plovák), nebo nízká hladina, nebo totálně rozštelovaný rozdělovač.... Polák se chová úplně jinak než žigul. Jsi si jist, že ten benzín do druhé komory šel přes trysku? Nebyla to akcelerační pumpička? Jinak ta druhá komora se otevírá podtlakem, táhlo plynu jen blokuje otevření. Takže na její otevření už musí být motor hodně vytočený. Občas drhne to táhlo, a i když se to v garáži otevírá, v reálu na silnici pak ne.
Ze kterého je roku? Mám pár náhradních dílů, kdybys měl zájem.

Napsal: stř zář 17, 2008 15:22
od Marosqo
moze byt aj v pr*ely membranka v palivovej pumpe ,mne to iste robili ziigo a chyba bola tam