Napsal: pon čer 18, 2007 15:14
s vyfukem bych upozornil na tyto veci:
nesel bych do vyfuku s hranatymi tlumici. uz jsem slysel par, ktere, byt nove, nemaji zrovna dobry zvuk pro delsi cestovani (mozna subjektivni dojem), ale rozhodne to neplati obecne.
uzit nove spony na vyfuk, pricemz spona predni je prumerem jina jak spona zadni.
pro jistotu poridit (ne nutne uzit) nove gumove uchyty pro posledni dil a objimku prichicujici vyfuk k prevodovce (byva praskla).
ujistit se, ze mas spravny posledni dil vyfuku. lisi se kombik od sedanu. jde to uzit i ve "spatne" kombinaci, ale jednotlive dily vyfuku se pak musi pokroutit do nazvzajem zahadnych pozic a vysledek nikdy neni ono (moc vysi pod auto, opre se o kastli, opre se o tlumic zadni napravy...)
pri spojovani dilu vyfuku uzit tmel na vyfuky. bez nej jsem pri posledni vymene nemohl spoje utesnit. prilisne utahovani spon vede k netesnostem, nez k tesnostem. tmel + rozumne dotazeni.
po namontovani je celkem pravdepodobne, ze do idelaniho stavu se vyfuk dostane az po uziti deformacnich nastroju. ja mel problem s tim, ze sel stredni dil moc blizko nosniku pro kardan a obcas klepl. v jinych castech pasoval excelentne. nedotykla se lanka k rucni brzde, netrcel pod auto. deformaci mi provedli v servise za pomoci brutalni paky.
sice to asi vetsina lidi zavrhuje, ale ja si myslim, ze to nicemu neskodi a neda to moc prace navic, a proto bych zadni dil vyfuku natrel. mozna i jine casti. predevsim bych si dal zalezet na mistech, kde se spojuji plechy, kde jsou svary a kde je vic plechu pres sebe. jsou li po ruce nejake zbytky barev, naflakal bych to na to. co opada opada, jednu zimu to tam treba vydrzi a pred soli to ochrani. ovsem presny vyzkum o trvanlivosti nemam k dispozici.
nesel bych do vyfuku s hranatymi tlumici. uz jsem slysel par, ktere, byt nove, nemaji zrovna dobry zvuk pro delsi cestovani (mozna subjektivni dojem), ale rozhodne to neplati obecne.
uzit nove spony na vyfuk, pricemz spona predni je prumerem jina jak spona zadni.
pro jistotu poridit (ne nutne uzit) nove gumove uchyty pro posledni dil a objimku prichicujici vyfuk k prevodovce (byva praskla).
ujistit se, ze mas spravny posledni dil vyfuku. lisi se kombik od sedanu. jde to uzit i ve "spatne" kombinaci, ale jednotlive dily vyfuku se pak musi pokroutit do nazvzajem zahadnych pozic a vysledek nikdy neni ono (moc vysi pod auto, opre se o kastli, opre se o tlumic zadni napravy...)
pri spojovani dilu vyfuku uzit tmel na vyfuky. bez nej jsem pri posledni vymene nemohl spoje utesnit. prilisne utahovani spon vede k netesnostem, nez k tesnostem. tmel + rozumne dotazeni.
po namontovani je celkem pravdepodobne, ze do idelaniho stavu se vyfuk dostane az po uziti deformacnich nastroju. ja mel problem s tim, ze sel stredni dil moc blizko nosniku pro kardan a obcas klepl. v jinych castech pasoval excelentne. nedotykla se lanka k rucni brzde, netrcel pod auto. deformaci mi provedli v servise za pomoci brutalni paky.
sice to asi vetsina lidi zavrhuje, ale ja si myslim, ze to nicemu neskodi a neda to moc prace navic, a proto bych zadni dil vyfuku natrel. mozna i jine casti. predevsim bych si dal zalezet na mistech, kde se spojuji plechy, kde jsou svary a kde je vic plechu pres sebe. jsou li po ruce nejake zbytky barev, naflakal bych to na to. co opada opada, jednu zimu to tam treba vydrzi a pred soli to ochrani. ovsem presny vyzkum o trvanlivosti nemam k dispozici.