Stránka 1 z 1
"Pružinka" v odsávání klikové skříně
Napsal: stř zář 10, 2008 09:48
od Jimmi
V hadici odsávání klikové skříně co vede do filtru vzduchu je taková pružinka... nevím, jestli je to zhášeč plamene nebo pokus o separaci oleje či kýho šlaka. Kde má být přesně umístěna? Ve spodní části té hadice, volně ložená? Nebo nahoře až v trubičce do boxu?
Napsal: stř zář 10, 2008 09:58
od Drobek81
no setkal sem se s ní sice na obou stranách, ale patří podle mne jen nahoru k filtrboxu.
A je to ten zhášeč...
Napsal: stř zář 10, 2008 10:29
od Michal Pokorný
Ano, ten zhášeč patří nahoru k filtrboxu. Ovšem častokrát se stane, zejména není-li zhášeč "natěsno", že sklouzne dolu.
V tom případě je potřeba ho trochu "načechrat" nebo koupit nový.
Napsal: stř zář 10, 2008 10:51
od Malda
Muzete to nekdo vyfotit? Ja tam mam prd

Napsal: stř zář 10, 2008 10:54
od Marek
V dnešní době, kdy existují prakticky jen vysoce aditivovaná kvalitní paliva, je tento zhášeč plamene víceméně k ničemu.
Má být umístěn v nátrubku hadice odvětrávání na straně filterboxu. Jeho funkcí bylo v minulosti zabránit vniknutí plamene z karburátoru do olejové vany a následnému požáru motoru. Plamen v karburátoru (šlehnutí směsi zpátky) se může objevit jen v případě extrémně nízkého předstihu zážehu, tedy pouze pokud je spalováno velmi nekvalitní palivo o nízkém oktanovém čísle (které dnes prakticky neexistuje). Proto pokud tuto součástku někdo ve filterboxu nemá, může klidně spát (já bez ní jezdil celé roky).
Napsal: stř zář 10, 2008 11:01
od Malda
Dik za objasneni Marku, taky nepamatuju, ze bysme to tam prave nekdy meli.
Napsal: stř zář 10, 2008 14:37
od Jimmi
Tak díky za odpovědi. Také podle nějakého obrázku v moudré knížce mám pocit, že by to mělo být v horní části hadice. Ale tam to samo nedrží, tak to bylo narvané do filtrboxu. Asi to tam vrátím.
Napsal: stř zář 10, 2008 22:28
od Maysner
Marek píše:V dnešní době, kdy existují prakticky jen vysoce aditivovaná kvalitní paliva, je tento zhášeč plamene víceméně k ničemu.
Má být umístěn v nátrubku hadice odvětrávání na straně filterboxu. Jeho funkcí bylo v minulosti zabránit vniknutí plamene z karburátoru do olejové vany a následnému požáru motoru. Plamen v karburátoru (šlehnutí směsi zpátky) se může objevit jen v případě extrémně nízkého předstihu zážehu, tedy pouze pokud je spalováno velmi nekvalitní palivo o nízkém oktanovém čísle (které dnes prakticky neexistuje). Proto pokud tuto součástku někdo ve filterboxu nemá, může klidně spát (já bez ní jezdil celé roky).
myslis tim palivo o oktanech 84 apod? na ua zcela bezne
Napsal: čtv zář 11, 2008 04:41
od Wolf
Napsal: čtv zář 11, 2008 06:41
od Pája
Když sem nastavoval nový zapalování, tak mi lítaly plameny zkrz otevřenej filtr. Až sem se divil, že mi ten filtr nezačal hořet. V takovymhle případě může taky dojít k šlehnutí plamenu do vany.
Napsal: čtv zář 11, 2008 11:48
od čmelák
preto mi to slaha rovno pod auto

Napsal: čtv zář 11, 2008 12:21
od Laďuša
No...né, že by to bylo drahý, ale myslim, že dostupnější je sehnat v domácích potřebach drátěnku a význam to bude plnit stejnej. Ale tu pravou, ne plastový náhražky.