Stránka 1 z 1
Nazor na mazanie....
Napsal: pát srp 29, 2008 10:15
od lada1600ttt
Uz som to tu pisal tak to skratim... Lada 2106 najazdenych 160 000 km svietilo mazanie na zahriatom motori do 1300 ot. vymenil som stare olejove cerpadlo z podlozkou pod pruzinkou za nove olejove cerpadlo a presne to iste. Takze nasledovala taka polovicna GO zabrusenie ventilov vymena rozvodov vymena kruzkov vymena semeringv vybrus kluky. na krajoch od remenice a od zotrvaka bola taka zvajcatena ze isiel hned druhy vybrus a aby som nezabudol pred vybrusom mala axialnu volu asi 2mm
. Po vybruse setko 100% Teraz mam od GO naj. 3000km a zas to zacina. ked nastartujem kontrolka mazania na studenom motori zhasne tak po 2-3 sek. a tlak na zahriatom motori je cca 3 bary pri 4000ot. olej mam presne max. a je tam Shell helix super 15W40. Ozaj a to cerpadlo som dal stare lebo na skusku ked som ponoril kos do oleja tahalo oproti tomu celkom novemu viac oleja a aj skorej. Inak ako sa tu pisalo ze ked dam podlozku budem mat neviem aky tlak nikdy som nemal viac ako 4 ani na studeny a na teply uz vobec nie. Mam to riesit alebo zakial to zase nesvieti mam sa na to vykaslat?
Napsal: pát srp 29, 2008 10:34
od popest
Já být tebou, vzal bych to stáré čerpadlo a to trošku zrepasoval... Pastou na ventily zabrousit ten ventil aby dobře těsnil. A taky tu boční plochu kam dosedaj ty ozubený kola bych také zbrousil.
Napsal: pát srp 29, 2008 11:42
od Marek
Taky si myslím, že to bude spíš pumpou než stavem motoru.
Napsal: pát srp 29, 2008 14:15
od lada1600ttt
Asi sa na to idem pozriet... jak to zabrusujete? samo o seba alebo o nejaku inu rovnu plochu? Akože pretlakovy ventil tak ako klasice na hlave a ako tie ine plochy?
Napsal: pát srp 29, 2008 19:21
od čmelák
kym to ide kasli na to
Napsal: pát srp 29, 2008 19:33
od Atex
asi se to tady nehodi, ale muj Zentour nemaze od te doby co jsem ho koupil, nikdo nevi cim to muze byt a porad jede jak pila
Napsal: sob srp 30, 2008 06:30
od rosta
koza před smrtí nejvíc kope!!!
Napsal: sob srp 30, 2008 07:13
od Marek
Ještě mě napadlo, zda nemůže kecat budík nebo čidlo. Je to známá věc.
Kalibrační hodnoty čidla i budíku:
290 až 320 Ohm = 0 Bar (začátek rozsahu)
100 až 120 Ohm = 4 Bar (půlka rozsahu)
55 až 80 Ohm = 6 Bar
0 Ohm (zkrat na kostru) = 8 Bar (konec rozsahu)
Napsal: pon zář 01, 2008 13:56
od lada1600ttt
No takze som to zabrusil aj jedno aj druhe a je to take iste ked je to studene ide to na 4 a ked je to teple pri 4000 to ide max 2,5. Aj tak to ukazuje pekne kulehy. Iak ked to poddusim na 250 ot za min tak to ani neblikne takze mam taky pocit ze to bude ta blbost co meria tlak vedla cidla. Takze to neriesim a budem dufat ze ked to nesvieti je to OK ako na inych autach co nemaju take budiky na znervoznovanie ako je tlak oleja.
Napsal: pon zář 01, 2008 17:27
od Marek
Vyměň čidlo (pravděpodobnější) a když to nepomůže tak budík. Někde musí být chyba přece. Nebo když nechceš investovat "zbytečně", někde si to půjč od někoho, komu to ukazuje správně.
Napsal: pon zář 01, 2008 18:29
od Atex
Marek píše:Ještě mě napadlo, zda nemůže kecat budík nebo čidlo. Je to známá věc.
spoleham na to
Napsal: pon zář 01, 2008 19:12
od Pája
Sehnat jiný není snad takovej problém. Hlavně když jde motoru o život...
Napsal: pon zář 01, 2008 19:16
od Marek
Taky si myslím.....