Stránka 1 z 1

KAROSERIA,STRIEKANIE,NOVE DIELY

Napsal: pon srp 18, 2008 17:50
od swics
vsetko ohladne karoserie

Napsal: pon srp 18, 2008 18:17
od Jelen
Hmm, tak jestli chceš ještě podlahy a takový věci, tak to se prohneš, to už vyjde daleko levnějc koupit jinou v zachovalém stavu.

Napsal: pon srp 18, 2008 18:28
od Kewint
a jak je na tom zle? aby to bylo na co přidělat soused má tak shnilýho favorita že po odkrytí kobercu je skrz podlahu videt na zem....... a od jednoho prahu k druhýmu je skrz vidět až na Šumavu... :lol:

Napsal: čtv srp 21, 2008 19:22
od swics
neni na tom zle ale uz pocitam do buducna ja som skolak takze aby som vedel kolko si mam nasetrit do 2 rokoch:D ono to vydrzi ale ja som detailista musim to mat vsetko krasne:D,,,,,,,a dalsie sa mi neoplati kupovat to ako keby som vymenil zenu:D to auto ma uz svoju historiu a dusu...............podlahy su 100 percent ok,ostatok na 90,1 percent good ale len z vonku co sa skriva pod farbou je len otazka casu,,,,napiste niekto co to moze asi $$$$$$ aj so striekanim a navaranim novych dielcov

Napsal: ned zář 21, 2008 07:24
od rosta
kompletní go karoserie když ti to bude dělat nějakej garážista tak 10-12 tisíc

Napsal: ned zář 21, 2008 07:40
od Yellow01
rosta píše:kompletní go karoserie když ti to bude dělat nějakej garážista tak 10-12 tisíc
To si děláš srandu ne? Za 10 litrů ti tak vymění 4 blatníky, čelo a prahy. A všechno schnilý tam v tom stejně nechá. Tomu říkáš kompletní go karosérie?

Napsal: ned zář 21, 2008 10:47
od Maysner
asi tak. mam meneny vsechny 4 blatniky, zadni vnejsi podbehy(ty pulmesice), prahy, vyvareny podlahy. delal to otcuv znamej takze za praci jsem dal 10tis. ale podlahy musim na hodne mistech udelat znovu :roll: a to je hodne veci hned vedle novyho plechu. zjistil jsem to az jsem zacal sundavat vsechny stary natery dolu
kdyz by to nebylo pres znamost tak 16tis plus by to nebylo udelany tak jak bylo ale vic odflaknuty

Napsal: ned zář 21, 2008 19:09
od Yellow01
Jasně, takhle dělá většina lidí. Když se řekne kompletní go karosérie, tak to znamená opravdu kompletní vyvaření veškerých zkorodovaných míst, ne jen výměna blatníků na shnilej podklad. Já svojí nulajedničku vyvařuju už dost dlouho, vždycky jak je čas a můžu říct, že už jsem na ní udělal stovky hodin a to jsem tak v půlce GO kastle. Mým oborem je právě karosařina, takže si s tim pěkně hraju, všechno poctivě pěčlivě, aby to bylo perfektní. A když to vezmu, tak kompletní go karosérie (třeba při renovaci veterána) je řádově na měsíce práce a cenově to bude stát několik desítek tisíc.

Napsal: ned zář 21, 2008 19:38
od Maysner
tak u me nastesti vsechnop pod blatnikama je opravdu zdravy. to jsem videl kdyz to bylo dole. akorat ty podlahy :roll: a predni celo jsem tehdy vart nechtelk protoze se melo jen prekitovat a mel na to pak nekdy prijit nakej naraznik. takze jeste vymenim celo protoze je zhnily u tech der pro drzaky narazniku

Napsal: úte úno 24, 2009 21:57
od Kewint
Jak nejlépe opravit tu promáčklinu,která je v řidičových dveřích u prolisu ? Obrázek

Napsal: úte úno 24, 2009 22:33
od Yellow01
Tak buď to zevnitř pomocí pák a kladiv vyklepeš ven a zvenku proti babce překlepeš (začni vymáčknutím tý prolisovaný hrany a potom postupně od krajů promáčkliny a jemně, ať neuděláš lupavku) a nebo obrousíš lak, navaříš na to trny a vytaháš to za ně ven a pak překlepeš. Doporučuju první možnost, výsledek bude uspokojivej, tepelně neovlivníš plech a zbytek dokituješ. V každým případě jak to začneš jakkoliv rovnat, tak je po laku a budeš to muset přelakovat, jinak to začne reznout. A obruš rovnou ty rezatý fleky na spodní hraně, než to bude do hloubky.

Napsal: stř úno 25, 2009 07:35
od Patrac
Když se tak na to dívám asi bych moc neřešil promáčklinu dveří ale spíš to co zbylo z prahů... :?

Napsal: čtv úno 26, 2009 14:43
od Křečík Barbuška
To má starou fotku ... tuším ke konci roku nechávali prahy vařit.

Napsal: pát úno 27, 2009 19:28
od Kewint
Yellow01, OK diky zkusím to :) musím přelakovat celý práh,tak to vezmu i se spodkem dveří :)
Patrac, máš staré info :)
Koko Loko, tak,tak :)