Stránka 1 z 1

Přečtěte si ...

Napsal: pát črc 18, 2008 10:55
od Petr HC
Prohlédněte si : http://www.itest.cz/automobily/servisy-ford.htm a zjistíte ,že servis automobilů ,které se u nás prodávají již více než 50 let počínaje F –Anglia , F – Cortina a dnes prodávají tisíce vozů měsíčně , je v naprosto žalostném stavu . Pak se nemůžeme divit, jaký je stav servisů vozů Lada ,kterých se dnes prodá několik kusů do roka . Podle kriterií zde uvedených bych dal plný počet hvězdiček pouze servisům Sadská – Nedbal a Mělník AutoLadaCS , tak tři Špůr HK a tím by to končilo . Máte někdo jiný „žebříček“ ?

Napsal: pát črc 18, 2008 11:30
od Drobek81
Zajímavé srovnání...vše je jen o lidech(jejich poctivost, šikovnost atd... prostě každý nemůže dělat mechanika, i když ho dělá). Nedivím se, že testovali Ford, ale zaráží mne chybějící sloupek s reklamou na nejspolehlivější a "nejlevnější" vůz Fabia a na konci článku chybí věta, že u servisu škoda by se toto stát nemohlo...

Napsal: sob črc 19, 2008 14:38
od utia
Chm, uz ten prvni servis - za vymenu praskle zarovky SPZ a DPOLNENI brzdovky a oleje - cena2507... :axe: Pokud nekdo mate podobne problemy stavte se u me a ja vam promptne vymenim zarovku a doleji olej za polovic :D :D :D

Napsal: sob črc 19, 2008 19:59
od Křečík Barbuška
A běžného Fordíka na diagnostiku také napáchnout umíš? :mrgreen:

Napsal: ned črc 20, 2008 08:20
od radek mb
zajímavé čtení,jen bych nechtěl být tím,kdo jezdil s tím autem po servisech,to muselo být úmorné...

Napsal: ned črc 20, 2008 08:38
od Petr HC
radek mb píše:zajímavé čtení,jen bych nechtěl být tím,kdo jezdil s tím autem po servisech,to muselo být úmorné...

Ale díky novinářům za každou takovouto antireklamu zlodějům a lumpům . Pro mne ,jako spotřebitele a zákazníka má každý takový článek, byť jen na deset řádků větší cenu , než celostránkové přiblblé reklamy na cokoli jiného.

Napsal: ned črc 20, 2008 21:43
od Hurikán
Pro mě má takovýto článek vypovídací hodnotu = 0. 100% nejde o objektivní a nezávislé srovnání. Jde o typický článek na zakázku, jakých se dnes vydávají mraky. Netvrdím, že se nějaká podobná věc nemůže ve skutečnosti stát. To samozřejmě ano. Takovéto věci se dějí naprosto běžně a to v servisech všech možných značek. Jak psal Drobek, všechno je jen o lidech. Zveřejněná "fakta" stejně nikdo neprokáže. Podobných článků napíšu za týden 20.

Důležité jsou osobní zkušenosti a reference šířící se mezi lidmi. Pro ilustraci ukázka z praxe: Táta má Forda 17 let a jezdí(l) s ním celá léta do jediného značkového servisu. Po celou dobu naprosto perfektní komunikace, rychlost a kvalita oprav. Jednou jsem dokonce vyzvedával auto z opravy a zapoměl si vzít peníze. Auto mi bez zaváhání vydali s tím, že fakturu zaplatíme příležitostně až se po návratu z dovolené. Nešlo o žádnou známost. Jde jen o dlouhodobě prověřený vztah zákazník - firma. I přesto, že dnes patří Sierra skoro do segmentu soc. auto, nedávají to v servisu nijak znát a přistupují k tomu stejně, jako když byla rok a půl stará.

Napsal: úte črc 29, 2008 19:49
od Puhi
Len nech skontrolujú renault v Michalovciach :mrgreen: R. kangoo po "generálke" z toho servisu mal zabité sacie potrubie, tiekol z neho olej a najlepšie bolo, ako mal povylámované či čo to bolo z 1. piestu :shock: Akoby ho obehli dookola s kladivom a sekáčom :? cena: 68500 sk :shock: za nič
ps. zánovný motor dotyčného nakoniec stál 35000Sk :lol: