jak na motor(F125p)
Napsal: pon čer 23, 2008 20:39
Zdravíčko, mám dotaz na nějakýho experta, ale bohužel to nebude směřované na ladu. Jelikož není žádný polák klub, obracím se na vás, třeba někdo vědět bude.
Jak mám v popisu, vlastním krom nějakých popelnic i F125p s motorem 1300. Pohon zatím sériový, ale už jsem něco málo stihl.
Řeším teď ten prokletý motor, mám možnost vzít motor z lady 1600, ale oproti poláku je to uplně něco jiné, a každý "chytrý" technik z stk pozná lada motor, a vzhledem k tomu že už jednu svini, která horko těžko projde STK mám, tak chci aby vše aspoň na oko bylo origo.
Můj motor 1300 je tedy zavrhnut. Varianta která se nabízí je motor 1500, který už je trochu pružnější, použil bych karburator weber z původního itala (125p Special) a pokusil se mu nějakou sílu přidat odlehčením a drobným naladěním vnitřností, ale netuším co ten motor vydrží. Varianta 2 je, vzhledem k tomu že jsem se náhodou dostal k hlavě a karburátoru z výše jmenovaného Speciála (1,6L 8v DOHC), sehnat k tomu blok a motoru dát GO, tento motor měl v době své slávy 100ps, a to už by mi na kochání se stačilo Dotaz teda zní, jestli někdo nemáte o těchto motorech přehled, protože sehnat blok na tento motor se mi jeví jako beznadějné, ale mohl by být sna podobný s nějakým novějším Fiat nebo Lancia motorem.
Na zadní nápravu to všechno bude přenášet převodovka z Fiatu, který se kdysi honosil přívlastkem Abarth, má 5q a její oběv byla taky neskutečná náhoda
za nápady děkuju
Jak mám v popisu, vlastním krom nějakých popelnic i F125p s motorem 1300. Pohon zatím sériový, ale už jsem něco málo stihl.
Řeším teď ten prokletý motor, mám možnost vzít motor z lady 1600, ale oproti poláku je to uplně něco jiné, a každý "chytrý" technik z stk pozná lada motor, a vzhledem k tomu že už jednu svini, která horko těžko projde STK mám, tak chci aby vše aspoň na oko bylo origo.
Můj motor 1300 je tedy zavrhnut. Varianta která se nabízí je motor 1500, který už je trochu pružnější, použil bych karburator weber z původního itala (125p Special) a pokusil se mu nějakou sílu přidat odlehčením a drobným naladěním vnitřností, ale netuším co ten motor vydrží. Varianta 2 je, vzhledem k tomu že jsem se náhodou dostal k hlavě a karburátoru z výše jmenovaného Speciála (1,6L 8v DOHC), sehnat k tomu blok a motoru dát GO, tento motor měl v době své slávy 100ps, a to už by mi na kochání se stačilo Dotaz teda zní, jestli někdo nemáte o těchto motorech přehled, protože sehnat blok na tento motor se mi jeví jako beznadějné, ale mohl by být sna podobný s nějakým novějším Fiat nebo Lancia motorem.
Na zadní nápravu to všechno bude přenášet převodovka z Fiatu, který se kdysi honosil přívlastkem Abarth, má 5q a její oběv byla taky neskutečná náhoda
za nápady děkuju