Stránka 1 z 2
interier - hadicka
Napsal: pon čer 16, 2008 20:45
od ger007
nasiel som pri rozoberani interieiru hadicku * vid foto nevedie nikam teda vedie on nikial nikam respektive spoza palubovky do priestoru motoroveho ale nie priamo ale tam volakde pod nasavace vzduchu do klimi proste tam to len konci nevim si to niako vysvetlit...
co s tym ci racej neriesit ?? alebo to AKOZE odvaza vlhkost ??
Napsal: pon čer 16, 2008 20:55
od Nemo
Možno dajaký ostatok po úpravách ostrekovačov ?
Napsal: pon čer 16, 2008 21:01
od Laďuša
Taky bych to tak viděl, co si pamatuju z ňáký starší diskuze kolem tvýho stroje, tak ruční ostřikovače máš předělaný na elektriku, to bude z toho
Umístění tomu odpovídá, jestliže to prostě nikam nevede (jako že ne), tak to můžeš s klidným srdcem vyhodit
Napsal: pon čer 16, 2008 21:08
od ger007
ja som nad tym dobru hodinu domal, rozmyslam odsavanie vlhkosti v 70tych rokoch to je divne ale fakt vzhladom na tu prerabku je to logicke diki chalani
Napsal: pon čer 16, 2008 21:23
od Ivo
Se mi to na mechanické ostřikovače zdá trochu hrubé. Tam byly myslím menší hadičky.
Napsal: pon čer 16, 2008 21:32
od Maysner
u kulataku vede hadicka ostrikovace do interieru a od tam zpet do mot.prostoru. moc jsem se tomu divil kdyz jsem to videl
Napsal: pon čer 16, 2008 21:56
od Nulašestka
Maysner píše:u kulataku vede hadicka ostrikovace do interieru a od tam zpet do mot.prostoru.
No ale ne u všech. Šestnáctka mezi kulaťáky taky spadá a protože měly všechny už elektrickej ostřikovač, vede hadička z bandasky zrovna do torpeda.
A už vůbec nechápu, proč by to takhle dělali u 2103, kde první modely měly ostřikovač nožní, takže by to mělo bejt vedený spodem a ne vrchem jako u 01.
Napsal: pon čer 16, 2008 22:02
od Laďuša
Nulašestka píše:A už vůbec nechápu, proč by to takhle dělali u 2103, kde první modely měly ostřikovač nožní, takže by to mělo bejt vedený spodem a ne vrchem jako u 01.
Však tadyto je 2102
Napsal: pon čer 16, 2008 22:02
od Maysner
bratrova 21061(1984) to ma pres interier. nedavno jsem to videl i u 2103(1979) uplne stejne
Napsal: pon čer 16, 2008 22:05
od Nulašestka
Maysner píše:bratrova 21061(1984) to ma pres interier
Tak to musím někdy vidět naživo, mě to jde z bandasky jen průchodkou v mezistěně motorovýho prostoru a pak volně nasávací komorou vzduchu pod torpedem do trysek.
Laďuša: jsme si nerozuměli, chtěl jsem říct, že 2103 je taky kulaťák, ale že nevidím důvod, proč by to i ona měla mít vedený takhle vrchem.
Napsal: pon čer 16, 2008 22:09
od Maysner
no. tady to nazivo asi neuvidis. ostrikovace podstoupi upravovaci kuru a na kazdej bude samotnej motorek tudiz se to prekope
Napsal: pon čer 16, 2008 22:11
od Laďuša
Nulašestka píše: Laďuša: jsme si nerozuměli, chtěl jsem říct, že 2103 je taky kulaťák, ale že nevidím důvod, proč by to i ona měla mít vedený takhle vrchem.
Aha, tak to jo, ale pak stejně nechápu, kde jsi přišel na takovou úvahu
Asi udělam mrkánek pod svojí palubovku....ech ale co bych se ohejbal, mrknu na vedení v motorovým prostoru
Napsal: úte čer 17, 2008 08:32
od Michal Pokorný
Maysner píše:bratrova 21061(1984) to ma pres interier
Hm, divné. Když třeba taková 2101 r.v. 1980 , u které bych to předpokládal nejvíce, to přes interiér neměla. I když teda nevím jestli to předchozí majitel nějak neupravoval, ale to bych se divil - ten na tom autě nedělal vůbec nic.
Napsal: úte čer 17, 2008 21:49
od ladalover
Nulašestka píše:Maysner píše:bratrova 21061(1984) to ma pres interier
Tak to musím někdy vidět naživo, mě to jde z bandasky jen průchodkou v mezistěně motorovýho prostoru a pak volně nasávací komorou vzduchu pod torpedem do trysek.
Laďuša: jsme si nerozuměli, chtěl jsem říct, že 2103 je taky kulaťák, ale že nevidím důvod, proč by to i ona měla mít vedený takhle vrchem.
Já mám 061 z 78roku a mám to taky přes interiér (za palubkou). A mám elektrickej ostřik.
Napsal: sob čer 21, 2008 19:33
od Fík
Hadička k pumpičce ostřikovače , určitě .