Stránka 1 z 1

Seřírezení karburátor LPG

Napsal: stř čer 04, 2008 11:51
od Jablonec.2102
Ahoj, prosím Vás, kolegové, o názor.
Problém spočívá ve startování studeného motoru na LPG.
1) Když stojim ráno na rovině nebo v garage, musím vždy dlouze točit startérem a motor naskočí třeba až na 3tí-4té startování, vždy po 10-15 vteřinách. Pak když motor típnu třeba už i po minutě provozu, poté na startér nastkočí téměř hned.
Ale:
2) Když stojim ráno zkopce-tak po dosažení cca 30-40km/h motor naskočí na "čtyřku" téměř okamžitě (za stejných podmínek teploty, sytiče,... jako viz 1).

To je docela divný,co myslíte...?
Tom

Napsal: stř čer 04, 2008 12:28
od Jelen
Není, ten motor dosahne při rozjetí z kopce daleko větší otáčky, než přez starter. Je LPG správně seřízeno?

Napsal: stř čer 04, 2008 12:33
od Luděk Musil
To jelen: copak LPG ... měl by jsi položit zásadnější otázku.
Takže: je vše řádně seřízeno? Řetěz, ventily, předstih, odtrh, běh motoru na benzín, běh motoru na plyn.
Vše souvisí se vším! Jaké (jak staré - kolik mají najeto) svíčky? Co vzduchový filtr? Co kladívko v rozdělovači?
L.

Napsal: stř čer 04, 2008 12:35
od Marek
Souhlasím s Jelenem - motor má při roztáčení přes čtvrtou rychlost mnohem vyšší otáčky než při roztáčení startérem. Při rychlosti 40 km/h se motor točí při čtvrtém rychlostním stupni otáčkami 1500 rpm, což startér nevyvine ani omylem ani třetinu. Navíc tím, že při roztáčení motorem nepoužíváš startér, zůstává maximum energie akumulátoru k dispozici zapalování, tudíž je nesrovnatelně kvalitnější jiskra.

Napsal: pon čer 09, 2008 09:48
od Jablonec.2102
Koukám, že problém může mít opravdu širokou paletu možností, takže se postupně podívám na to kde ca a jak je nejvíc ve smrti; resp. co si zaslouží větší pozornost. Protože ale vim že většina věcí je OK, největší podezření mám na rozvody :-/
Tak díky za rady a ahoj