Stránka 1 z 1

Potrebuji radu.....

Napsal: úte kvě 27, 2008 15:29
od spooneer
Blbne mi druha svicka od predu od chaldice... Na srazu jsme s Markem vymenili jak palec tak kryt i kabely a uz sem menil i svicku.. A dnes jsem do toho sedl a zase to jelo na 3 valce a porad to dela jedna a ta sama....dela to kdyz je to studeny a kdyz to pak parkrat proslapnu tak se to chytne..... nevite cim by to mohlo byt???

Napsal: úte kvě 27, 2008 15:43
od tipek
takto mojmu ocovi (má 2103) to taktiez robilo presne tak isto.. aa vymenil sviecky secky a uz to prestalo. tak neviem..

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:18
od EMI
napálenej ventil :scratch:

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:56
od rosta
vem manometr a změř kompresi-jestli bude ok je to v zapalování, jestli bude ko tak bude v háji ventil

Napsal: úte kvě 27, 2008 22:32
od Saša
Přesně jak psal "rosta".... Doplněk (nebo kroužky) . Ale je to nejhorší scénář . !

Napsal: stř kvě 28, 2008 08:05
od Marek
Tlaky jsme měřili na srazu. Tam problém není.

Spíš si myslím, že je špatně seřízený ventil na tom válci. Má natolik malou vůli, že když je motor studený, ventil zůstane pootevřený a válec tak nemá kompresi. Po nepatrném ohřátí motoru (stačí několik sekund) se ventil uzavře a válec se chytne.

Zkusil bych přeměřit vůle ventilů - přesně podle návodu a především širokou měrkou (lístkové měrky jsou k ničemu).

Napsal: stř kvě 28, 2008 10:31
od Wolf
Marek píše:...Spíš si myslím, že je špatně seřízený ventil na tom válci. Má natolik malou vůli, že když je motor studený, ventil zůstane pootevřený a válec tak nemá kompresi. Po nepatrném ohřátí motoru (stačí několik sekund) se ventil uzavře a válec se chytne....
k této myšlence se připojuji, to se přímo nabízí

Napsal: stř kvě 28, 2008 19:49
od spooneer
Tak dobre ja koupim nove gufera pod ventily necham je prebrousit a seridit...:salute: A pak uvidim.. Chlapi diky za rady :wink: :notworthy:

Napsal: čtv kvě 29, 2008 08:36
od Marek
spooneer píše:Tak dobre ja koupim nove gufera pod ventily necham je prebrousit a seridit...:salute: A pak uvidim.. Chlapi diky za rady :wink: :notworthy:
Myslím, že gufera a zábrus sedel není nutný. Pokud si vzpomínám, říkal jsi, že olej to nežere, navíc kompresní tlaky jsou velmi dobré na všech válcích.

Jenom bych pořádně ventily seřídil, to je práce na půl hodiny.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt květen 29, 2008 12:46 ]
No jo! Jenže z Berouna do Třebíče a zpět to zabere více času :D

Napsal: stř čer 11, 2008 20:20
od spooneer
Tak uz sem nakoupil a vzal jsem to trochu vazne :-) kopil jsem si ty simeringy a tesneni pod hlavu... A rovnou sem si kupil vsechny ridici cepy, protoze mam vuli v rizeni... A kdyz sem prisel za mechanikem tak mi rekl ze mi vsechno udela ale jen ze se mu nechce do toho motoru... Tak ted schanim kdo by mi to udelal.... :(

Napsal: stř čer 11, 2008 22:43
od Mirek999
To mas nejakeho sikovneho mechanika,kdyz se mu nechce delat motor. :D

Napsal: čtv čer 12, 2008 06:54
od Marek
Jestli se chceš projet do Třebíče, tak Ti to udělám. Loni na podzim jsem totéž dělal Pajasovi na 1600 (ještě navíc s rozvodovým řetězem a koly).

Napsal: sob zář 20, 2008 18:36
od spooneer
Zdravim tak po dlouhem hledani a premlouvani mi konecne jeden mechanik udelal simeringy na ventilech... Ale chci se zeptat tady vas odborniku, proroze se mi nejak nezda zvuk motoru... proste kdyz pridam plyn a uberu tak motor jakoby piskal nebo takovy ten setrvacnikovy zvuk, rekli mi ze jen to prej jen vic utazeny retez ale nevim.. a pak se mi zda ze motor jede tak jako na tvrdo.. nevim.. a taky kdyz vjedu do garaze, tak auto smrdi vic nez jindy, sem zvykli na zapach benzinu vyparujici se z karburatou nebo od kud ale proste auto vic smrdi... Predem diky za rady ptam se jen zduvodu toho abych nenicil motor nebo neco jinyho :-)